Proč mi na technické podpoře odmítají vydat heslo?

Technická podpora není určena pro vydávání nových hesel k uživatelským účtům. Pokud uživatel vznese požadavek na vydání nového hesla, bude nasměrován na formulář s dostupnými možnostmi pro nastavení nového hesla.

Zdržte se tedy prosím snahy o vyžádání nového hesla přes technickou podporu. Zaměstnanci technické podpory nejsou oprávněni vyhovět požadavkům na nastavení či vydání nového hesla nad rámec možností výše uvedeného formuláře.

Jakákoli snaha o argumentaci či nátlak je bezúčelná, neboť jediným možným řešením je použít již zmíněný formulář.

 

Užitečné odkazy:

Jak postupovat při vyplňování formuláře na zapomenuté heslo.

Jak zažádat o zaslání PIN kódu na ověřený telefon.

Jak zažádat o zaslání odkazu pro nastavení nového hesla na ověřený email.

Formulář pro nastavení nového hesla.



Pomohl Vám tento článek? Ne