Neobdržel jsem odpověď na svou žádost, jak dále postupovat?
Jak jste o heslo žádali?
Obnova hesla pomocí ověřeného telefonu
Žádosti o zaslání PIN kódu na ověřené telefonní číslo jsou zpracovávány běžně v řádu maximálně desítek vteřin. Pakliže jste si vyžádali zaslání PIN kódu přes SMS a žádný obratem nedorazil, může to mít jeden z následujících důvodů:1. Zdržení na straně mobilního operátora či zpracovatele zasílané SMS.
V takovém případě doporučujeme vyčkat, dokud SMS odpověď na vaši žádost nedorazí.
2. Telefon, ve kterém je SIM s ověřeným telefonním číslem, není přihlášen do sítě, je vypnut apod.
Obnova hesla pomocí ověřeného e-mailu
Žádosti o zaslání odkazu pro nastavení hesla na ověřený záchranný e-mail jsou zpracovávány běžně v řádu maximálně desítek vteřin. Pokud tak dosud odpověď na žádost nedorazila, mohlo se tak stát pouze z následujících důvodů:1. Odpověď byla označena jako nevyžádaná zpráva (SPAM) nebo automaticky smazána
Překontrolujte ve své schránce složku s nevyžádanou poštou a případně také nastavení filtrů ve schránce nebo v poštovním klientovi.
2. Odpověď se na své cestě zpozdila
Pokud zpráva s odpovědí putuje k příjemci přes více poštovních serverů, je možné, že se její doručení zdrží; doporučujeme tedy chvíli posečkat.
3. Odpověď dorazila na jinou adresu, než kde ji očekáváte
Zkontrolujte si, zda odpověď nedorazila do jiné vaší schránky, kterou máte ve skutečnosti doopravdy nastavenu jako ověřenou namísto té, o které jste se domínvali, že je ověřená.
Užitečné odkazy
- Návod: Jak na zapomenuté heslo
- Formulář Zapomenuté heslo
- Bezpečné heslo k účtu
- Bezpečné chování na internetu
Časté dotazy k obnově hesla
- Heslo jsem nezapomněl, najednou přestalo fungovat.
- Kontrolní údaje již neznám, co mám dělat?
- Proč mi na technické podpoře odmítají vydat heslo?
- Formulář "Zapomenuté heslo" mi nevyhovuje, chci jiné řešení!