Neobdržel jsem odpověď na svou žádost, jak dále postupovat?

Jak jste o heslo žádali?  
 
Může se stát, že vám po vyplnění formuláře Zapomenuté heslo (návod na formulář zde) nedorazí žádná odpověď. Níže se podíváme na několik důvodů proč se tak může stát. Pečlivě prosím projděte body v části, která se týká metody obnovy hesla, kterou jste ve formuláři zvolili.


Obnova hesla pomocí ověřeného telefonu

Žádosti o zaslání PIN kódu na ověřené telefonní číslo jsou zpracovávány běžně v řádu maximálně desítek vteřin. Pakliže jste si vyžádali zaslání PIN kódu přes SMS a žádný obratem nedorazil, může to mít jeden z následujících důvodů:

1. Zdržení na straně mobilního operátora či zpracovatele zasílané SMS.
V takovém případě doporučujeme vyčkat, dokud SMS odpověď na vaši žádost nedorazí.

2. Telefon, ve kterém je SIM s ověřeným telefonním číslem, není přihlášen do sítě, je vypnut apod.

Obnova hesla pomocí ověřeného e-mailu

Žádosti o zaslání odkazu pro nastavení hesla na ověřený záchranný e-mail jsou zpracovávány běžně v řádu maximálně desítek vteřin. Pokud tak dosud odpověď na žádost nedorazila, mohlo se tak stát pouze z následujících důvodů:

1. Odpověď byla označena jako nevyžádaná zpráva (SPAM) nebo automaticky smazána
Překontrolujte ve své schránce složku s nevyžádanou poštou a případně také nastavení filtrů ve schránce nebo v poštovním klientovi.

2. Odpověď se na své cestě zpozdila
Pokud zpráva s odpovědí putuje k příjemci přes více poštovních serverů, je možné, že se její doručení zdrží; doporučujeme tedy chvíli posečkat.

3. Odpověď dorazila na jinou adresu, než kde ji očekáváte
Zkontrolujte si, zda odpověď nedorazila do jiné vaší schránky, kterou máte ve skutečnosti doopravdy nastavenu jako ověřenou namísto té, o které jste se domínvali, že je ověřená.

Užitečné odkazy

 

Časté dotazy k obnově hesla


 
Pomohl Vám tento článek? Ne