Zrušení aktivních přihlášení

Může nastat situace, kdy se přihlásíte ke svému účtu na cizím počítači či mobilním zařízení a nestihnete či se zapomenete odhlásit. V takovém případě nemusíte propadat panice. Postačí se k účtu přihlásit odkudkoliv znovu a nechtěná přihlášení zrušit. V případě, že si nejste jisti, jaké přihlášení je to pravé, lze zrušit všechny aktivní přihlášení. Při zrušení aktivního přihlášení dojde k odhlášení na daném zařízení / aplikaci.
 
  • Přihlaste se ke svému Účtu.
  • Přejděte na záložku Zabezepčení účtu a zde se přesuňte do části Aktvní přihlášení.
  • Zde se nachází seznam zaznamenaných přihlášení v prohlížečích a přihlášených aplikacích.

 
  • Pro zrušení aktivního přihlášení pro konkrétní prohlížeč nebo aplikaci klikněte na řádku vpravo na Odhlásit.
  • Zobrazí se požadavek na potvrzení, ve kterém zvolte Odhlásit z této relace nebo Odhlásit z této aplikace.

 
  • Pro zrušení všech aktivních přihlášení klikněte na odkaz Odhlasit všude vpravo nad seznamem všech přihlášení.
  • Také zde je třeba odhlášení ještě potvrdit.



Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás