Zrušení dvoufázového ověření
Pokud se rozhodnete nadále nevyužívat dodatečného zabezpečení dvoufázovým ověřením, lze si jej v Nastavení účtu zrušit. Po zrušení dvoufázového ověření však již nebudete upozorňováni na pokusy o přihlášení se k vašemu účtu.
Postup pro zrušení dvoufázového ověření je následující:
Jakmile odeberete a potvrdíte odebrání posledního ověřovacího zařízení, je zabezpečení dvoufázovým ověřením vypnuto. Přihlašování již nebudete muset v žádném zařízení potvrzovat.
Postup pro zrušení dvoufázového ověření je následující:
- Přihlaste se ke svému účtu.
- V nastavení účtu je třeba odebrat všechna ověřovací zařízení. Pokud jich máte nastaveno více, je třeba odebrat jedno po druhém.
Postup naleznete v nápovědě Odebrání ověřovacího zařízení.
- Pokud v průběhu odebírání ověřovacích zařízení nemáte k žádnému z nich přístup (odebrání je vždy nutné potvrdit), je třeba se vždy ověřit zasláním SMS zprávy na ověřené telefonní číslo.
Postup naleznete v článku Mám problémy s ověřením.
Jakmile odeberete a potvrdíte odebrání posledního ověřovacího zařízení, je zabezpečení dvoufázovým ověřením vypnuto. Přihlašování již nebudete muset v žádném zařízení potvrzovat.
Nezapomeňte, že pokud jste si nastavili a používali vlastní heslo pro poštovní klienty, toto již nebude platné. Nastavte si v programu či aplikaci zpět heslo, kterým se přihlašujete do své e-mailové schránky.