Zrušení dvoufázového ověření

Pokud se rozhodnete nadále nevyužívat dodatečného zabezpečení dvoufázovým ověřením, lze si jej v Nastavení účtu zrušit. Po zrušení dvoufázového ověření však již nebudete upozorňováni na pokusy o přihlášení se k vašemu účtu.

Postup pro zrušení dvoufázového ověření je následující:
 
  • Přihlaste se ke svému účtu.
     
  • V nastavení účtu je třeba odebrat všechna ověřovací zařízení. Pokud jich máte nastaveno více, je třeba odebrat jedno po druhém.
    Postup naleznete v nápovědě Odebrání ověřovacího zařízení.
     
  • Pokud v průběhu odebírání ověřovacích zařízení nemáte k žádnému z nich přístup (odebrání je vždy nutné potvrdit), je třeba se vždy ověřit zasláním SMS zprávy na ověřené telefonní číslo.
    Postup naleznete v článku Mám problémy s ověřením.

Jakmile odeberete a potvrdíte odebrání posledního ověřovacího zařízení, je zabezpečení dvoufázovým ověřením vypnuto. Přihlašování již nebudete muset v žádném zařízení potvrzovat.
 
Nezapomeňte, že pokud jste si nastavili a používali vlastní heslo pro poštovní klienty, toto již nebude platné. Nastavte si v programu či aplikaci zpět heslo, kterým se přihlašujete do své e-mailové schránky.


Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás