Špatné zobrazení schránky, nestabilní prohlížeč

Pokud se prohlížeč nechová standardně, program je ukončován se zobrazením chybových hlášek, případně nefungují některé funkce prohlížeče a stránky se nezobrazují korektně, na vině může být nekompatibilita některých součástí používaných prohlížečem. Pád prohlížeče se může projevit např. takovouto hláškou:

Za tyto součásti prohlížeče lze považovat:

  • Pluginy nebo také jinak zásuvné moduly, pomocí kterých lze např. v prohlížeči přehrávat videa a hudbu určitých formátů atd.
  • Rozšíření a doplňky, což jsou malé miniaplikace, které rozšiřují prohlížeč o nové funkce a nebo současné funkce prohlížeče vylepšují. Uživatel s nimi interaguje, např. blokátory reklam, password manažeři atd.
 

Řešení

Aktualizace či vypnutí doplňků

V některých případech tak může dostačovat pouze vypnout a dočasně zakázat některé či všechny pluginy a rozšíření. Tuto pak následně nepoužívat, zcela odinstalovat z počítače nebo aktualizovat na novější dostupnou verzi. Jednotlivé postupy pro správu a vypnutí pluginů a rozšíření naleznete na následujících odkazech. Přejděte na článek Doplňky a rozšíření a postupujte dle návodu pro váš prohlížeč.

Reset prohlížeče do továrního nastavení
Nepomůže-li deaktivace doplňků, zkuste nastavení prohlížeče obnovit do výchozího stavu. Pro každý prohlížeč jsou postup a orientace v nastavení odlišné, pokračujte do článku Obnovení výchozího nastavení a postupujte dle návodu pro vás prohlížeč. POZOR! Tímto postupem se ovšem odstraní i veškerá nastavení prohlížeče:

Přeinstalace prohlížeče
Nepomohl-li ani jeden z bodů výše, nezbývá nic jiného než zkusit prohlížeč zcela odinstalovat a nainstalovat jej nově.
 

Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás