Proč mi na technické podpoře odmítají vydat heslo?
Technická podpora není určena pro vydávání nových hesel k uživatelským účtům.
Pokud uživatel vznese požadavek na vydání nového hesla, bude nasměrován na formulář Zapomenuté heslo.
Zdržte se tedy prosím snahy o vyžádání nového hesla přes technickou podporu. Zaměstnanci technické podpory nejsou oprávněni vyhovět požadavkům na nastavení či vydání nového hesla nad rámec možností výše uvedeného formuláře.
Jakákoli snaha o argumentaci či nátlak je bezúčelná, neboť jediným možným řešením je použít již zmíněný formulář.
Užitečné odkazy
- Návod: Jak na zapomenuté heslo
- Formulář Zapomenuté heslo
- Bezpečné heslo k účtu
- Bezpečné chování na internetu
Časté dotazy k obnově hesla
- Neobdržel jsem odpověď na svou žádost, jak dále postupovat?
- Heslo jsem nezapomněl, najednou přestalo fungovat.
- Kontrolní údaje již neznám, co mám dělat?
- Formulář "Zapomenuté heslo" mi nevyhovuje, chci jiné řešení!