Přesměrování zpráv

Pokud potřebujete přesměrovat doručované zprávy do jiné schránky, můžete si nastavit filtr takto:

  • V levé dolní části obrazovky klikněte na ikonu "Nastavení" (ozubené kolo).
  • V levé nabídce zvolte část "Pravidla".
  • Pro nastavení nového pravidla klikněte na tlačítko "Vytvořit nové pravidlo".
 
  • Ověřte, zda je zatržena volba "pravidlo je aktivní".
  • Nastavte "Pokud všechny podmínky souhlasí".
  • Z nabídky pole "???" zvolte "Každá zpráva".
  • A v části "Proveď tuto akci" zvolte "Pošli kopii" (v takovém případě přesměrovaná zpráva zůstane i ve vaší schránce) nebo "Přesměruj a smaž" (v takovém případě se zpráva přepošle a ve vaší schránce následně ihned smaže).
  • Do následujícího políčka zadejte adresu, na kterou budou zprávy přesměrovány.
 
  • Klikněte na tlačítko "Uložit".


 

Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás