Přesměrování zpráv
Pokud potřebujete přesměrovat doručované zprávy do jiné schránky, můžete si nastavit filtr takto:
- V levé dolní části obrazovky klikněte na ikonu "Nastavení" (ozubené kolo).
- V levé nabídce zvolte část "Pravidla".
- Pro nastavení nového pravidla klikněte na tlačítko "Vytvořit nové pravidlo".
- Ověřte, zda je zatržena volba "pravidlo je aktivní".
- Nastavte "Pokud všechny podmínky souhlasí".
- Z nabídky pole "???" zvolte "Každá zpráva".
- A v části "Proveď tuto akci" zvolte "Pošli kopii" (v takovém případě přesměrovaná zpráva zůstane i ve vaší schránce) nebo "Přesměruj a smaž" (v takovém případě se zpráva přepošle a ve vaší schránce následně ihned smaže).
- Do následujícího políčka zadejte adresu, na kterou budou zprávy přesměrovány.
- Klikněte na tlačítko "Uložit".