Hromadné e-maily

Do složky Hromadné se automaticky řadí hromadné zprávy a obchodní či reklamní sdělení.

Nastavení složky Hromadné

Pokud si nepřejete třídit obchodní sdělení do zvláštní složky, můžete složku Hromadné vypnout. Tím se složka odstraní z výpisu systémových složek a všechna hromadná sdělení pak budou chodit do složky Doručené. Pro její vypnutí postupujte takto:

  • V levém dolním rohu obrazovky klikněte na ikonu "Nastavení" (ozubené kolo) a následně zvolte část „Hromadné“.
  • Odškrtněte volbu "Doručovat hromadné e‑maily do složky Hromadné"
 

Informační hodnota obchodních sdělení má obvykle časově omezenou platnost, proto se zprávy, které jsou v této složce déle než 90 dní, automaticky smažou. Takto smazané zprávy nelze obnovit. V nastavení schránky lze automatické promazávání složky Hromadné vypnout:

  • V levém dolním rohu obrazovky klikněte na ikonu "Nastavení" (ozubené kolo) a následně zvolte část „Hromadné“.
  • Odškrtněte volbu "Automaticky mazat e‑maily ve složce Hromadné po 90 dnech"
 
Termín automatického mazání je dynamický a odlišný u každé e-mailové schránky.
Doba automatického odmazání zpráv tak může být i delší.


Odhlášení z odběru hromadných zpráv

Odesílatel hromadných sdělení musí ze zákona umožnit příjemcům odběr jeho hromadných zpráv odhlásit. Většina hromadných sdělení proto obsahuje patičku, ve které je umístěn odkaz na odhlášení nebo úpravu nastavení e-mailových oznámení.

Pokud zpráva zároveň obsahuje hlavičku s tzv. metodou one-click unsubscribe, zobrazí se v horní části e-mailu odkaz "Odhlásit odběr". Kliknutím na tento odkaz a potvrzením odhlášení v následujícím dialogovém okně dojde k odhlášení obchodních sdělení z příslušné adresy. 

Odhlášení z odběru neovlivňuje doručení transakčních e-mailů jako jsou potvrzení obědnávek, faktury, či důležitá oznámení jako jsou například změny podmínek.


Kontaktujte nás