Správa schránek
Správu schránek provádí administrátor na úrovni organizace. Po otevření organizace z hlavní stránky administrace Email Profi může vytvářet a odstraňovat schránky (uživatele) na doméně, filtrovat mezi nimi a otevírat detaily schránek pro změnu jejich nastavení.
Na tomto místě může správce:
- Otevřete organizaci, pod kterou náleží doména, jejíž schránky chcete spravovat.
- Po otevření skupiny se ihned dostanete do části Schránky, kde můžete vytvářet, mazat a měnit nastavení schránek.
- Máte-li ve skupině více domén, v části Schránky najdete seznam všech schránek na těchto doménách.
Na tomto místě může správce:
- Vytvářet nové schránky na doménách v organizaci
- Měnit nastavení existujících schránek (např. změna hesla, osobních údajů apod.)
- Do schránek importovat zprávy z jiných e-mailových adres
- Přiřazovat nevlastní schránky (staré účty na doméně, registrované jako běžný Seznam účet)
- Vyhledávat mezi schránkami ve skupině (tzn. vyfiltrovat si třeba všechny schránky na konkrétní doméně ve skupině, všechny schránky s určitým uživatelským jménem apod.)