Nastavení schránky

Po otevření schránky ze seznamu schránek v organizaci má správce možnost upravovat některá nastavení schránky – osobní údaje, aliasy, skupiny a další základní nastavení. Do správy schránek se dostanete tímto způsobem:
 
  • Na hlavní stránce v přehledu organizací a domén klikněte na organizaci, u které chcete provést úpravy.

 
  • Měli byste se ocitnout v sekci Schránky.

 
  • V seznamu schránek v organizaci klikněte na schránku, kterou chcete spravovat.
 

Osobní údaje a zabezpečení

  • Úprava jméno a příjmení u schránky
  • Dále zde bude zobrazen nastavený záchranný telefon a záchranná e-mailová adresa, ty si však již musí nastavit sám uživatel účtu ve svém Účtu.
  • Telefonní kontakty (telefonní číslo a pevná linka)
  • Nastavené jméno, obrázek a ověřené kontakty si může uživatel také sám libovolně měnit v nastavení uživatelského Účtu
 

Aliasy

Nastavili-jste schránce nějaké aliasy, zde uvidíte jejich souhrn a můžete upravit nastavení nebo alias odebrat. Více o aliasech najdete v článku Aliasy.
 

Skupiny

Pakliže jste schránku přidali do nějaké skupiny adres, zde ji uvidíte a můžete si otevřít nastavení této skupiny. Jak fungují skupiny se dočtete v článku Skupiny.
 

Nastavení schránky

V této části může správce měnit nastavení konkrétní schránky na doméně. Některá z těchto nastavení může uživateli schránky sám spravovat ve svém uživatelském účtu a správce může v případě potřeby některá jeho nastavení přepsat (např. při procesu předání schránky jinému uživateli).
 

Importování e-mailů do schránky

Do schránky je možné nahrát zprávy z jiných schránek u Seznamu, případně i ze schránek u ostatních poskytovatelů. Pokud chcete mít všechny zprávy na jednom místě, postupujte dle nápovědy pro Import zpráv.
 

Přístupové heslo

Správce domény může účtu změnit heslo, a to i bez znalosti aktuálního nastaveného hesla. Pokud si uživatel nastavé ve svém Účtu heslo sám, správce jej tak může přepsat jiným.
 
  • V detailu schránky klikněte na ikonu tužky u položky Přístupové heslo.
  • Zadejte požadované heslo a znovu jej pro ověření zopakujte.
    Poznámka: Při zadávání hesla máte k dispozici indikátor, který naznačí, jak silné heslo je. Síla hesla je ukazatel, který říká, jak jednoduché je heslo uhodnout. Je v zájmu uživatele i správce schránky, aby indikátor vyhodnotil heslo co možná nejzelenější barvou.
  • Volbu potvrďte tlačítkem Uložit.


 

Odstranění schránky

Správce má samozřejmě možnost také účet odstranit. Odstranění účtu je trvalé a odebrána josu spolu s účtem veškerá jeho data a to nenávratně a to včetně nastavení na službách (např. reklamních kampaních), informací v uživatelském Účtu a e-mailových zpráv.  Takto smazaná data již nelze nijak obnovit!
 
  • V detailu schránky klikněte v řádku Odstranění schránky na ikonu koše vpravo.
  • Po kliknutí se zobrazí potvrzovací okno, ve kterém zvolte Odstranit účet. Tím jsou účet a jeho údaje již odstraněny.

 
  • Pokud jsou pod doménou ještě další účty, zobrazí se navíc možnost aktivovat přesměrování. Zprávy zaslané na odstraněnou schránku se mohou automaticky přeposílat do jiné schránky na doméně.
    • Nastavení přesměrování vytvoří alias. Spravovat tato přesměrování můžete v administraci Email Profi v části Virtuální adresy, kde můžete přidat další cílové schránky přesměrování nebo přesměrování rušit. Více se dočtete v článku Aliasy.
    • I pokud přesměrování neaktivujete, zprávy zaslané na jakoukoli neexistující adresu na doméně můžete zachytávat pomocí doménového koše.




Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás