https://seznamdevel.daktela.com/
s3q372119q0681920755p7n5o107r4qq
Zobrazuje se při přihlášení hláška „
Chybně zadané heslo nebo uživatelské jméno“? Pokud ano, jediným skutečným důvodem jsou chybně zadané uživatelské jméno a nebo přístupové heslo. Zkontrolujte si vždy nejprve zadávané údaje a případné překlepy.
Pokud si však na správnou kombinaci aktuálně platných údajů nevzpomenete, jedinou dostupnou možností obnovy přístupu k účtu je pouze formulář
Zapomenuté heslo. Důsledně postupujte podle zobrazených kroků v průvodci. Veškeré dostupné informace a možné postupy naleznete v nápovědě
Jak na zapomenuté heslo.
Dovolujeme si upozornit, že Technická podpora ani žádné jiné oddělení či jednotlivec nemůže pomoci s obnovou přístupu k účtu nad rámec možností dostupných v rámci formuláře Zapomenuté heslo.
Časté dotazy k obnově hesla
A ještě slovo k bezpečnosti na Internetu:
Nejde se vám přihlásit ke službám Seznam.cz a zobrazuje se chybové hlášení „
Chybně zadané heslo nebo uživatelské jméno“?
Z nabídky znovu zvolte možnost „
Zapomenutá a ztracená hesla“.
Zobrazil se po přihlášení požadavek na změnu hesla? Bude nezbytné postupovat dle kroků v článku
Vynucená změna hesla.
Zobrazuje se se vám však v internetovém prohlížeči při přihlašování nebo registraci chybová hlášení nebo upozornění a nepomáhá ani
základní pročištění prohlížeče? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování, znění zobrazené hlášky a informací o
používaném prohlížeči.
A ještě slovo k bezpečnosti na Internetu:
Je na vašem diskuzním účtu nastavena blokace a nemůžete do diskuzí přispívat?
Na váš e-mail dorazila ze služby Diskuze zpráva s důvody blokace a návrhy možných řešení. Prosíme, postupujte nejprve dle doporučených kroků, případně odpovězte na doručenou zprávu nebo následně kontaktujte správce Diskuzí na adrese
diskuze@firma.seznam.cz.
Technická podpora nemá možnosti prověřovat stavy blokací ani obsahy příspěvků na službě Diskuze. Tyto možnosti přísluší pouze správcům Diskuzí.
Zobrazuje se se vám však při načtení či vkládání příspěvků v diskuzích chybové hlášení nebo jiné potíže a nepomáhá ani
základní pročištění prohlížeče nebo
vypnutí rozšíření prohlížeče? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování a informací o
používaném prohlížeči.
Odpověď na své otázky můžete nalézt také v
nápovědě služby Diskuze.
Setkáváte se s potížemi při používání hlavní stránky Seznam.cz, funkcí Přečíst později nebo načítáním navrhovaných článků? A nepomáhá ani
základní pročištění prohlížeče? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování a informací o
používaném prohlížeči.
Odpověď na své otázky můžete nalézt také v nápovědě služby
Domovská stránka Seznam.cz.
Máte potíže s prací a chováním schránky Email.cz, nastavením poštovního programu nebo nemůžete odesílat či přijímat zprávy? Zkuste zkontrolovat, zda se nejedná o jeden z
častých dotazů na Email.cz.
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani v
nápovědě služby Email.cz? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči nebo poštovním programu či aplikaci.
Zobrazuje se při přihlašování hláška „
Chybně zadané heslo nebo uživatelské jméno“? Zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Zapomenutá a ztracená hesla“ a postupujte důsledně dle uvedených postupů.
Nenalezli jste odpovědi na své dotazy k nákupu a převodu domén pod Email Profi, úpravami DNS záznamů nebo správou schránek na doméně mezi
Častými dotazy ani ve zbytku
nápovědy služby Email Profi.
Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho správcovského účtu, konkrétní řešené schránky, popis chování a případné znění chybového hlášení.
Pro dotazy ohledně nastavení a funčnosti e-mailové schránky, nedoručování zpráv či potíží s přihlašováním zvolte z nabídky výše odpovídající položky
Email.cz,
Zapomenutá a ztracená hesla nebo
Přihlašování a registrace na služby,
S dotazy na službu
Firmy.cz se, prosíme, obraťte přímo na kolegy z této sužby. Pro kontakt můžete využít:
- kontaktní formulář na konci stránky
Firmy.cz, který naleznete pod odkazem „
Napište nám“
- e-mailovou adresu
info@firmy.cz
- telefonní číslo 234 694 200 (volba 5 - Firmy)
Než se s kolegy spojíte:
- Zkuste se podívat, zda váš dotaz nenaleznete v nápovědě služby Firmy.cz.
- Jsou ve firemním profilu nebo na Mapy.cz o vás uvedeny neaktuální či nepravdivé informace?
- Jedná-li se o váš firemní zápis, upravte údaje v administraci služby.
- Pokud nemáte do administrace přístup, informujte se u kolegů na výše uvedených kontaktech.
- Chcete být dohledatelní na Firmy.cz nebo jako bod na Mapy.cz? Pokračujte na Vložení nové firmy.
Co nabízí a jak funguje Seznam Kalendář naleznete v
nápovědě služby. Stejně tak postupy pro vytváření akcí a synchronizaci mezi službami, klienty a aplikacemi.
Máte potíže s prací a chováním Kalendáře a jeho nastavením? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči, programu či aplikaci.
S dotazy, požadavky a hlášeními ohledně služby
Kupi.cz se, prosíme, obracejte přímo na kontakty dostupmé na následující stránce:
U služby
Mapy.cz se na nás často obracíte s dotazy k
Plánování tras nebo prací se záznamy v
Moje mapy. Týká se váš dotaz jiného tématu? Zkuste zkontrolovat, zda se nejedná o jeden z
častých dotazů či
známých potíží (
Android -
iOS).
Nalezli jste chybu v mapovém podkladu, chybí vaše adresa, ulice, chcete nějakou fotografii či záznam z Panorama odstranit nebo nesouhlasí ikonka nebo informace o vaší provozovně? Zašlete svůj požadavek pomocí formuláře
Nahlásit chybu (lze také
v aplikaci).
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani jinde v
nápovědě služby Mapy.cz? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči nebo mobilním zařízení.
Pro možnost zobrazování vaší provozovny či firmy v Mapách, prosíme, zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Firmy.cz“.
Máte dotazy, náměty či připomínky k obsahům článků?
Kontakty na redakce naleznete v Tiráži.
Máte potíže s Diskuzemi pod články na Novinkách? Zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Diskuze“.
Načítají se stránky chybně nebo se nezobrazují obrázky a videa? Pokuste se nejprve provést
základní pročištění prohlížeče a dočasně
vypněte rozšíření v prohlížeči.
Nepomohly vám výše uvedené postupy? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči.
Informace co je a co umožňuje Seznam Peněženka naleznete
v nápovědě služby. Ověřte si také, zda váš dotaz není jedním z řešených
Častých dotazů k Peněžence.
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani v
nápovědě služby Klientská zóna? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte:
- adresu vašeho uživatelského účtu a znění případného chybového hlášení popis chování;
- v případě platby převodem pak číslo účtu, částku, datum převodu a použité VS, SS a KS;
- u neprovedených plateb si však nejprve ověřte, zda je částka skutečně stržená nebo pouze zablokovaná v bankovnictví, zda nejsou překročeny platební limity na kartě a bankovním účtu či není nastavena nějaká blokace ze strany samotné banky
Seznam Premium - služba umožňující nezobrazování reklam ve videích na ostatních službách a stránkách Seznamu:
Hlavní stránka Seznam.cz, videoportál Stream, Seznam Zprávy, Novinky.cz, Super.cz a Sport.cz
Máte aktivní Premium a přesto se ve videích přehrávají reklamní spoty?
- Zkontrolujte si prosím, že jste skutečně přihlášení k účtu, který má aktivní Seznam Premium.
- Pokuste se odhlásit a znovu přihásit.
- Vyzkoušejte základní pročištění prohlížeče a poté e znovu přihlaste.
- Vyzkouejte i jiný prohlížeč, zda i v něm se reklamy po přihlášení zobrazují.
- Nic nepomohlo? Kontaktujte kolegy v sekci Další služby.
Máte potíže s platbou za aktivaci Premium nebo jeho prodloužením?
- Zkontrolujte platnost platební karty, nastavené limity a dostupné prostředky ve vašem internetovém bankovnictví.
- Pokud je toto vše v pořádku, kontaktujte kolegy v sekci Peněženka.
Jak zrušit omylem aktivované Premium a další odpovědi na své otázky můžete nalézt také v
Často kladených dotazech.
Potřebujete poradit s vytvořením, nastavením a správou
jednorázové uživatelské inzerce na Sauto.cz? Ověřte si, zda své odpovědi nenaleznete mezi
Častými dotazy nebo v popisu
vytvoření nabídky,
vyhledávání nebo
platby za inzerci.
Zkontrolujte si způsob platby - platby pomocí SMS zveřejní inzerát na 7 dní, platby pomocí Seznam Peněženky na 14 dní.
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani jinde v
nápovědě služby Sauto.cz? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, číslo inzerátu nebo telefonní číslo z inzerátu.
Inzerujete jako zástupci autobazaru, dealeři nebo inzerujete na IČO? Zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Sauto.cz - Autobazary a dealeři“ a využijte zobrazené kontaktní informace.
Máte dotazy k inzerci, jejímu nastavení a platbám na službě
Sauto.cz a
jste zástupci autobazaru, dealeři nebo inzerujete na IČO?
Pokud jste odpověď nenalezli
v nápovědě služby, využijte, prosíme, dostupný kontakt na kolegy z podpory firemní klientely na adrese
podpora@sauto.cz.
Svůj názor na službu nám můžete zaslat také pomocí formuláře, dostupného na konci stránky
Sauto.cz pod odkazem "
Co říkáte na Sauto?".
Potřebujete poradit s vystavením inzerátu nebo reakcí na nabídku na
Sbazar.cz? Ověřte si, zda své odpovědi nenaleznete mezi
Častými dotazy.
Nedostali jste zaplacené zboží nebo zaslané zboží neodpovídá popisu v inzerátu? Pomozte nám s takovými praktikami zatočit a
nahlaste nám je.
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani jinde v
nápovědě služby Sbazar? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informace o číslu inzerátu nebo telefonním čísle v něm uvedeném.
A ještě slovo nejen k bezpečnosti na Internetu:
Máte potíže s prací a chováním internetového nebo mobilního
Seznam prohlížeče? Pokuste se nejprve provést základní
pročištění prohlížeče.
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani v
nápovědě Seznam prohlížeče nebo
Seznam doplňků? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: popis chování či znění chybového hlášení a informací o verzi
používaného Seznam prohlížeče nebo mobilní aplikace.
Chcete se zviditelnit na českém internetu? Díky
Sklik.cz budete vidět ve vyhledávání Seznam.cz, obsahové síti a na dalších nejnavštěvovanějších webech českého internetu.
Vše o PPC reklamě naleznete nejen na stránkách
Sklik.cz, ale také v
Častých dotazech v
nápovědě reklamního systému nebo na
Blogu.
Kontaktovat administrátory Skliku se svými dotazy můžete pomocí:
Potřebujete poradit s vytvořením, nastavením a správou
jednorázové uživatelské inzerce na Sreality.cz? Ověřte si, zda své odpovědi nenaleznete v
nápovědě služby.
Určitě se seznamte s
Pravidly inzerce a možnými důvody, proč by mohl být vystavený inzerát vypnut.
Potřebujete poradit od našich kolegů? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, číslo inzerátu nebo telefonní číslo z inzerátu.
Inzerujete jako zástupci realitní kanceláře, developera nebo inzerujete na IČO? Nebo jste nalezli
podvodný inzerát, který chcete z nabídky stáhnout? Zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Sreality.cz - Realitní kanceláře“ a využijte zobrazené kontaktní informace.
Máte dotazy k inzerci, jejímu nastavení a platbám na službě
Sreality.cz a
jste zástupci autobazaru, dealeři nebo inzerujete na IČO?
Pokud jste odpověď nenalezli v
nápovědě služby v části „
Pro realitní kanceláře“, kontaktujte, prosíme, kolegy z podpory pro realitní kanceláře a developery:
- on-line chat dostupný po přihlášení na adrese admin.sreality.cz v pravém dolním rohu stránky pod odkazem „Potřebujete poradit?“
- adresa info@sreality.cz, kde jsou kolegové připraveni zodpovídat dotazy v pracovní dny od 8.00 do 16.30
Potřebujete poradit s ovládáním a spouštěním pořadů a vidí na sužbě
Stream.cz? Nenachází se odpovědi ani v
nápovědě služby?
Potřebujete poradit od našich kolegů? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „Přejít na technickou podporu“ níže.
Potřebujete poradit s nalazením
vysílání Televize Seznam nebo provozem
HbbTV služby? Ověřte si dostupnost služeb a odpovědi v
nápovědě služby.
- V případě nedostupnosti vysílání si ověřte, zda kanál Televize Seznam váš poskytovatel televizního signálu má ve své nabídce či vašem tarifu nebo zda jste v lokalitě s dostatečným signálem.
- V případě nefunkčnosti HbbTV aplikace si ověřte stabilitu a kvalitu internetového připojení v televizoru, případně zda máte dostupné HbbTV vysílání i na jiných televizních kanálech.
Potřebujete poradit od našich kolegů? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: podrobný popis potíží, typ a označení vašeho televizoru a případně také verzi software televizoru (informace bývá dostupná v nastavení televizoru, u různých modelů a výrobců se však její umístění může lišit).
V případě dotazů na naši službu, nebo při technických komplikacích, nás kontaktujte pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči.
Potřebujete poradit s
nastavením inzerce na portálu Volnamista.cz a nenalezli jste odpovědi v
nápovědě služby?
Chcete nahlásit
chybný nebo nevhodný inzerát?
Kontaktujte kolegy na telefonním čsle 234 694 415 (volba 6) v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hod.
V případě dotazů k nastavení, možnostem a informacím dostupným na službě
Webmaster Tools kontaktujte, prosíme, kolegy na adrese:
Potřebujete poradit s vytvořením, správou nebo úpravou kampaně na
Zboží.cz nebo upravit parametry vašeho obchodu či produktu?Ověřte si, zda své odpovědi nenaleznete mezi
Častými dotazy nebo v
nápovědě služby.
Potřebujete přesto poradit od našich kolegů? Kontaktovat je můžete pomocí:
Máte dotazy, náměty či připomínky k obsahům článků?
Kontakty na redakci naleznete v Tiráži.
Máte potíže s Diskuzemi pod články na Novinkách? Zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Diskuze“.
Načítají se stránky chybně nebo se nezobrazují obrázky a videa? Pokuste se nejprve provést
základní pročištění prohlížeče a dočasně
vypněte rozšíření v prohlížeči.
Nepomohly vám výše uvedené postupy? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči.
Máte dotaz nebo podnět k některým z našich dalších provozovaných služeb, jako např.
Sport.cz, Počasí, Slovník, Kupi, Garáž, Rádia, Duelovky a další?
Kontaktujte nás pomocí tlačítka „Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte:přesný popis potíží nebo vašeho podnětu, dle potřeby adresu vašeho uživatelského účtu a případně také
informaci o vašem internetovém prohlížeči.
Své podněty a názory nám můžete sdělit také pomocí služby
Seznam Výzkumník a podílet se tak s námi na rozvoji českého internetu.