Nejčasteji kladené otázky

Co vás často trápí:
 
  • Vložení jednorázového inzerátu.  Postupujte podle naší nápovědy. Pod svým účtem se budete přihlašovat do administračního systému vždy, když budete chtít inzerát upravit či prodloužit jeho platnost.
 
  • Jak se zaregistrovat jako prodejce vozidel. O registraci můžete požádat přes formulář. Případně zašlete na e-mail podpora@sauto.cz své IČ, kontaktní údaje a odhadovaný počet vozidel, které chcete inzerovat. Obchodník, který se o vaši firmu bude starat, pro vás připraví optimální variantu a nastaví celý proces registrace. Nakonec vás bude informovat o dalším postupu. Registrovaní prodejci se do administračního rozhraní přihlašují přes pole „Přihlásit“, které najdete v pravé horní části domovské stránky Sauto.cz. Produktový list a ceník pro registrované prodejce najdete v sekci „Reklama“.

­­­­­­­­­­­
 
  • Nemůžu se přihlásit na Sauto.cz, zobrazuje se mi bílá stránka. Potíž možná způsobuje nastavení vašeho prohlížeče. Doporučujeme smazat jeho historii a soubory cookies, případně vypnout službu AdBlock. Jestliže nic z uvedeného nepomáhá, zkuste prohlížeč aktualizovat na novější verzi. Pokud budou potíže i přesto přetrvávat, kontaktujte naši technickou podporu na tel. 234 694 430, případně on-line, kde vyberte možnost „Přejít na technickou podporu“.
 
  • Při přihlašování se mi zobrazuje chyba „přístup odepřen“. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete pod správným účtem. Případně se obraťte na naši technickou podporu.
 
  • Potřebuji změnit telefonní číslo u inzerátu. Telefonní číslo u autorizovaného inzerátu už změnit nelze. Na to upozorňujeme v nápovědě a v autorizačním (platebním) rozhraní. Telefonní číslo můžete uvést do poznámky v inzerátu. Případně můžete inzerát smazat, zadat znovu a autorizovat správným telefonním číslem. Telefonní číslo u jednorázového inzerátu lze změnit v editaci inzerátu. Telefonní číslo je třeba ověřit stejným postupem, jako při vkládání inzerátu.
 
  • Jakožto registrovaný prodejce vozidel nemohu změnit údaje ve firemním profilu.  Ve svém administračním rozhraní můžete upravit adresu provozovny, popis činnosti a otevírací dobu. V případě, že potřebujete změnit jiné údaje, obraťte se na svého obchodníka, nebo zašlete požadavek na e-mail podpora@sauto.cz
 
  • Nemohu zadat inzerát, zobrazuje se mi hláška „Chybné nebo neexistující VIN“. Zkontrolujte, zda zadáváte VIN, které je uvedeno v TP nebo zda nepoužíváte nepovolené znaky (VIN má méně jak 17 znaků, obsahuje nepovolená písmena I, Q a O). Pokud se i přesto nedaří VIN zadat, vložte vozidlo jako „veterán“, systém ho po vás nebude v tomto případě požadovat.
 
  • Nemohu zadat nový inzerát. Takový inzerát už máme od někoho jiného. Pokud si myslíte, že neoprávněně, pošlete nám fotografii čísla VIN z TP na sauto@sauto.cz. Následně vám VIN pro inzerci uvolníme.
 
  • Vložený inzerát nemohu zaplatit přes SMS. Kontaktujte svého operátora. Je možné, že váš mobilní tarif nepodporuje prémiové SMS. Inzerát lze zaplatit nebo autorizovat pouze telefonním číslem mobilních operátorů v ČR, tedy začínajícím předčíslím +420.
 
  • Nepřišel mi PIN kód. Obraťte se na naši podporu, která je vám k dispozici od pondělí do pátku 8.00–16.30 na telefonním čísle +420 234 694 430 nebo on-line. Prověříme, zda platba proběhla a případně vám vygenerujeme nový PIN.
 
  • Zaplacený inzerát se nezobrazuje. Po zaplacení se inzerát může několik minut zobrazovat jako „exspirovaný“. To je stav, který značí, že se inzerát ještě nezobrazuje ve vyhledávání Sauto.cz. Pokud máte zobrazenou ikonu „Aktivovat“ (zelená „fajfka“), klikněte na ni a vyčkejte. Inzerát se objeví do 15 minut.