https://napoveda.seznam.cz
Zobrazuje se při přihlášení hláška „
Chybně zadané heslo nebo uživatelské jméno“? Pokud ano, jediným skutečným důvodem jsou chybně zadané uživatelské jméno a nebo přístupové heslo. Zkontrolujte si vždy nejprve zadávané údaje a případné překlepy.
Pokud si však na správnou kombinaci aktuálně platných údajů nevzpomenete, jedinou dostupnou možností obnovy přístupu k účtu je pouze formulář
Zapomenuté heslo. Důsledně postupujte podle zobrazených kroků v průvodci. Veškeré dostupné informace a možné postupy naleznete v nápovědě
Jak na zapomenuté heslo.
Dovolujeme si upozornit, že Technická podpora ani žádné jiné oddělení či jednotlivec nemůže pomoci s obnovou přístupu k účtu nad rámec možností dostupných v rámci formuláře Zapomenuté heslo.
Časté dotazy k obnově hesla
A ještě slovo k bezpečnosti na Internetu:
Nejde se vám přihlásit ke službám Seznam.cz a zobrazuje se chybové hlášení „
Chybně zadané heslo nebo uživatelské jméno“?
Z nabídky znovu zvolte možnost „
Zapomenutá a ztracená hesla“.
Zobrazil se po přihlášení požadavek na změnu hesla? Bude nezbytné postupovat dle kroků v článku
Vynucená změna hesla.
Zobrazuje se se vám však v internetovém prohlížeči při přihlašování nebo registraci chybová hlášení nebo upozornění a nepomáhá ani
základní pročištění prohlížeče? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování, znění zobrazené hlášky a informací o
používaném prohlížeči.
A ještě slovo k bezpečnosti na Internetu:
Je na vašem diskuzním účtu nastavena blokace a nemůžete do diskuzí přispívat?
Na váš e-mail dorazila ze služby Diskuze zpráva s důvody blokace a návrhy možných řešení. Prosíme, postupujte nejprve dle doporučených kroků, případně odpovězte na doručenou zprávu nebo následně kontaktujte správce Diskuzí na adrese
diskuze@firma.seznam.cz.
Technická podpora nemá možnosti prověřovat stavy blokací ani obsahy příspěvků na službě Diskuze. Tyto možnosti přísluší pouze správcům Diskuzí.
Zobrazuje se se vám však při načtení či vkládání příspěvků v diskuzích chybové hlášení nebo jiné potíže a nepomáhá ani
základní pročištění prohlížeče nebo
vypnutí rozšíření prohlížeče? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování a informací o
používaném prohlížeči.
Odpověď na své otázky můžete nalézt také v
nápovědě služby Diskuze.
Setkáváte se s potížemi při používání hlavní stránky Seznam.cz, funkcí Přečíst později nebo načítáním navrhovaných článků? A nepomáhá ani
základní pročištění prohlížeče? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování a informací o
používaném prohlížeči.
Odpověď na své otázky můžete nalézt také v nápovědě služby
Domovská stránka Seznam.cz.
Máte potíže s prací a chováním schránky Email.cz, nastavením poštovního programu nebo nemůžete odesílat či přijímat zprávy? Zkuste zkontrolovat, zda se nejedná o jeden z
častých dotazů na Email.cz.
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani v
nápovědě služby Email.cz? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči nebo poštovním programu či aplikaci.
Zobrazuje se při přihlašování hláška „
Chybně zadané heslo nebo uživatelské jméno“? Zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Zapomenutá a ztracená hesla“ a postupujte důsledně dle uvedených postupů.
Nenalezli jste odpovědi na své dotazy k nákupu a převodu domén pod Email Profi, úpravami DNS záznamů nebo správou schránek na doméně mezi
Častými dotazy ani ve zbytku
nápovědy služby Email Profi.
Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho správcovského účtu, konkrétní řešené schránky, popis chování a případné znění chybového hlášení.
Pro dotazy ohledně nastavení a funčnosti e-mailové schránky, nedoručování zpráv či potíží s přihlašováním zvolte z nabídky výše odpovídající položky
Email.cz,
Zapomenutá a ztracená hesla nebo
Přihlašování a registrace na služby,
S dotazy na službu
Firmy.cz se, prosíme, obraťte přímo na kolegy z této sužby. Pro kontakt můžete využít:
- kontaktní formulář na konci stránky
Firmy.cz, který naleznete pod odkazem „
Napište nám“
- e-mailovou adresu
info@firma.seznam.cz
- telefonní číslo 234 694 200 (volba 4 - Firmy)
Než se s kolegy spojíte:
- Zkuste se podívat, zda váš dotaz nenaleznete v nápovědě služby Firmy.cz.
- Jsou ve firemním profilu nebo na Mapy.cz o vás uvedeny neaktuální či nepravdivé informace?
- Jedná-li se o váš firemní zápis, upravte údaje v administraci služby.
- Pokud nemáte do administrace přístup, informujte se u kolegů na výše uvedených kontaktech.
- Chcete být dohledatelní na Firmy.cz nebo jako bod na Mapy.cz? Pokračujte na Vložení nové firmy.
Co nabízí a jak funguje Seznam Kalendář naleznete v
nápovědě služby. Stejně tak postupy pro vytváření akcí a synchronizaci mezi službami, klienty a aplikacemi.
Máte potíže s prací a chováním Kalendáře a jeho nastavením? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči, programu či aplikaci.
U služby
Mapy.cz se na nás často obracíte s dotazy k
Plánování tras nebo prací se záznamy v
Moje mapy. Týká se váš dotaz jiného tématu? Zkuste zkontrolovat, zda se nejedná o jeden z
častých dotazů či
známých potíží (
Android -
iOS).
Nalezli jste chybu v mapovém podkladu, chybí vaše adresa, ulice, chcete nějakou fotografii či záznam z Panorama odstranit nebo nesouhlasí ikonka nebo informace o vaší provozovně? Zašlete svůj požadavek pomocí formuláře
Nahlásit chybu (lze také
v aplikaci).
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani jinde v
nápovědě služby Mapy.cz? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči nebo mobilním zařízení.
Pro možnost zobrazování vaší provozovny či firmy v Mapách, prosíme, zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Firmy.cz“.
Máte dotazy, náměty či připomínky k obsahům článků?
Kontakty na redakce naleznete v Tiráži.
Máte potíže s Diskuzemi pod články na Novinkách? Zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Diskuze“.
Načítají se stránky chybně nebo se nezobrazují obrázky a videa? Pokuste se nejprve provést
základní pročištění prohlížeče a dočasně
vypněte rozšíření v prohlížeči.
Nepomohly vám výše uvedené postupy? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči.
Informace co je a co umožňuje Seznam Peněženka naleznete
v nápovědě služby. Ověřte si také, zda váš dotaz není jedním z řešených
Častých dotazů k Peněžence.
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani v
nápovědě služby Klientská zóna? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte:
- adresu vašeho uživatelského účtu a znění případného chybového hlášení popis chování;
- v případě platby převodem pak číslo účtu, částku, datum převodu a použité VS, SS a KS;
- u neprovedených plateb si však nejprve ověřte, zda je částka skutečně stržená nebo pouze zablokovaná v bankovnictví, zda nejsou překročeny platební limity na kartě a bankovním účtu či není nastavena nějaká blokace ze strany samotné banky
Seznam Premium - služba umožňující nezobrazování reklam ve videích na ostatních službách a stránkách Seznamu:
Hlavní stránka Seznam.cz, videoportál Stream, Seznam Zprávy, Novinky.cz, Super.cz a Sport.cz
Máte aktivní Premium a přesto se ve videích přehrávají reklamní spoty?
- Zkontrolujte si prosím, že jste skutečně přihlášení k účtu, který má aktivní Seznam Premium.
- Pokuste se odhlásit a znovu přihásit.
- Vyzkoušejte základní pročištění prohlížeče a poté e znovu přihlaste.
- Vyzkouejte i jiný prohlížeč, zda i v něm se reklamy po přihlášení zobrazují.
- Nic nepomohlo? Kontaktujte kolegy v sekci Další služby.
Máte potíže s platbou za aktivaci Premium nebo jeho prodloužením?
- Zkontrolujte platnost platební karty, nastavené limity a dostupné prostředky ve vašem internetovém bankovnictví.
- Pokud je toto vše v pořádku, kontaktujte kolegy v sekci Peněženka.
Jak zrušit omylem aktivované Premium a další odpovědi na své otázky můžete nalézt také v
Často kladených dotazech.
Potřebujete poradit s vytvořením, nastavením a správou
jednorázové uživatelské inzerce na Sauto.cz? Ověřte si, zda své odpovědi nenaleznete mezi
Častými dotazy nebo v popisu
vytvoření nabídky,
vyhledávání nebo
platby za inzerci.
Zkontrolujte si způsob platby - platby pomocí SMS zveřejní inzerát na 7 dní, platby pomocí Seznam Peněženky na 14 dní.
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani jinde v
nápovědě služby Sauto.cz? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, číslo inzerátu nebo telefonní číslo z inzerátu.
Inzerujete jako zástupci autobazaru, dealeři nebo inzerujete na IČO? Zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Sauto.cz - Autobazary a dealeři“ a využijte zobrazené kontaktní informace.
Máte dotazy k inzerci, jejímu nastavení a platbám na službě
Sauto.cz a
jste zástupci autobazaru, dealeři nebo inzerujete na IČO?
Pokud jste odpověď nenalezli
v nápovědě služby, využijte, prosíme, dostupný kontakt na kolegy z podpory firemní klientely na adrese
podpora@sauto.cz.
Svůj názor na službu nám můžete zaslat také pomocí formuláře, dostupného na konci stránky
Sauto.cz pod odkazem "
Co říkáte na Sauto?".
Potřebujete poradit s vystavením inzerátu nebo reakcí na nabídku na
Sbazar.cz? Ověřte si, zda své odpovědi nenaleznete mezi
Častými dotazy.
Nedostali jste zaplacené zboží nebo zaslané zboží neodpovídá popisu v inzerátu? Pomozte nám s takovými praktikami zatočit a
nahlaste nám je.
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani jinde v
nápovědě služby Sbazar? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informace o číslu inzerátu nebo telefonním čísle v něm uvedeném.
A ještě slovo nejen k bezpečnosti na Internetu:
Máte potíže s prací a chováním internetového nebo mobilního
Seznam prohlížeče? Pokuste se nejprve provést základní
pročištění prohlížeče.
Nenalezli jste odpověď na svůj dotaz ani v
nápovědě Seznam prohlížeče nebo
Seznam doplňků? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: popis chování či znění chybového hlášení a informací o verzi
používaného Seznam prohlížeče nebo mobilní aplikace.
Chcete se zviditelnit na českém internetu? Díky
Sklik.cz budete vidět ve vyhledávání Seznam.cz, obsahové síti a na dalších nejnavštěvovanějších webech českého internetu.
Vše o PPC reklamě naleznete nejen na stránkách
Sklik.cz, ale také v
Častých dotazech v
nápovědě reklamního systému nebo na
Blogu.
Kontaktovat administrátory Skliku se svými dotazy můžete pomocí:
Potřebujete poradit s vytvořením, nastavením a správou
jednorázové uživatelské inzerce na Sreality.cz? Ověřte si, zda své odpovědi nenaleznete v
nápovědě služby.
Určitě se seznamte s
Pravidly inzerce a možnými důvody, proč by mohl být vystavený inzerát vypnut.
Potřebujete poradit od našich kolegů? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, číslo inzerátu nebo telefonní číslo z inzerátu.
Inzerujete jako zástupci realitní kanceláře, developera nebo inzerujete na IČO? Nebo jste nalezli
podvodný inzerát, který chcete z nabídky stáhnout? Zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Sreality.cz - Realitní kanceláře“ a využijte zobrazené kontaktní informace.
Máte dotazy k inzerci, jejímu nastavení a platbám na službě
Sreality.cz a
jste zástupci autobazaru, dealeři nebo inzerujete na IČO?
Pokud jste odpověď nenalezli v
nápovědě služby v části „
Pro realitní kanceláře“, kontaktujte, prosíme, kolegy z podpory pro realitní kanceláře a developery:
- on-line chat dostupný po přihlášení na adrese admin.sreality.cz v pravém dolním rohu stránky pod odkazem „Potřebujete poradit?“
- adresa info@sreality.cz, kde jsou kolegové připraveni zodpovídat dotazy v pracovní dny od 8.00 do 16.30
Potřebujete poradit s ovládáním a spouštěním pořadů a vidí na sužbě
Stream.cz? Nenachází se odpovědi ani v
nápovědě služby?
Potřebujete poradit od našich kolegů? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „Přejít na technickou podporu“ níže.
Služba Sweb.cz byla ke dni 30. 11. 2022 ukončena.
Podrobnější infomace naleznete na našem
Blogu a stránce společnosti
Webglobe. Uživatelé služby Sweb.cz obdrželi v průběhu října a listopadu podrobné informace a pokyny i do svých e-mailových schránek na Seznam Emailu.
Potřebujete poradit s nalazením
vysílání Televize Seznam nebo provozem
HbbTV služby? Ověřte si dostupnost služeb a odpovědi v
nápovědě služby.
- V případě nedostupnosti vysílání si ověřte, zda kanál Televize Seznam váš poskytovatel televizního signálu má ve své nabídce či vašem tarifu nebo zda jste v lokalitě s dostatečným signálem.
- V případě nefunkčnosti HbbTV aplikace si ověřte stabilitu a kvalitu internetového připojení v televizoru, případně zda máte dostupné HbbTV vysílání i na jiných televizních kanálech.
Potřebujete poradit od našich kolegů? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: podrobný popis potíží, typ a označení vašeho televizoru a případně také verzi software televizoru (informace bývá dostupná v nastavení televizoru, u různých modelů a výrobců se však její umístění může lišit).
Potřebujete poradit s
nastavením inzerce na portálu Volnamista.cz a nenalezli jste odpovědi v
nápovědě služby?
Chcete nahlásit
chybný nebo nevhodný inzerát?
Kontaktujte kolegy:
- pomocí kontaktního formuláře
- nebo na telefonním čsle 234 694 415 nebo 234 694 206 v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.
V případě dotazů k nastavení, možnostem a informacím dostupným na službě
Webmaster Tools kontaktujte, prosíme, kolegy na adrese:
Potřebujete poradit s vytvořením, správou nebo úpravou kampaně na
Zboží.cz nebo upravit parametry vašeho obchodu či produktu?Ověřte si, zda své odpovědi nenaleznete mezi
Častými dotazy nebo v
nápovědě služby.
Potřebujete přesto poradit od našich kolegů? Kontaktovat je můžete pomocí:
Máte dotazy, náměty či připomínky k obsahům článků?
Kontakty na redakci naleznete v Tiráži.
Máte potíže s Diskuzemi pod články na Novinkách? Zvolte z nabídky služeb výše možnost „
Diskuze“.
Načítají se stránky chybně nebo se nezobrazují obrázky a videa? Pokuste se nejprve provést
základní pročištění prohlížeče a dočasně
vypněte rozšíření v prohlížeči.
Nepomohly vám výše uvedené postupy? Kontaktujte nás pomocí tlačítka „
Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte: adresu vašeho uživatelského účtu, popis chování či znění chybového hlášení a informací o
používaném prohlížeči.
Máte dotaz nebo podnět k některým z našich dalších provozovaných služeb, jako např.
Sport.cz, Počasí, Slovník, Kupi, Garáž, Rádia, Duelovky a další?
Kontaktujte nás pomocí tlačítka „Přejít na technickou podporu“ níže.
Pro urychlení řešení si, prosíme, připravte:přesný popis potíží nebo vašeho podnětu, dle potřeby adresu vašeho uživatelského účtu a případně také
informaci o vašem internetovém prohlížeči.
Své podněty a názory nám můžete sdělit také pomocí služby
Seznam Výzkumník a podílet se tak s námi na rozvoji českého internetu.