Mám problémy s ověřením

Ve chvíli, kdy nemáte přístup k ověřovacímu zařízení, na kterém můžete potvrdit pokus o přihlášení, nebo máte problém s autentizační aplikací a nesprávným kódem, nabízí se další možnosti řešení.
 
  • V dialogu pro zadání kódu z autentizační aplikace klikněte na volbu Jiný způsob ověření.
 
  • Zobrazí se možnosti, které máte dle nastavení Vašeho účtu:
 
 

Potřebuji pomoc

Budete přeneseni na nápovědu k dvoufázovému ověření. Pokud nenaleznete odpověď, můžete kontaktovat naši online podporu v pracovních hodinách.
 

Vyžádat SMS kód

Pokud nemáte přístup k žádnému z ověřovacích zařízení nebo se vám požadavek na ověření nedaří dokončit, je zde ještě jedna poslední možnost: nechat si zaslat SMS s kódem pro přístup na vaše ověřené telefonní číslo. Kliknutím na tlačítko dochází ihned k odeslání SMS zprávy s kódem. Ten zadejte do formuláře a potvrďte.

 

Pokud používáte pro autentizaci Seznam aplikaci nebo Seznam prohlížeč, následujte tyto kroky:

  • V dialogu pro zadání kódu z autentizační aplikace klikněte na volbu Jiný způsob ověření.
 
  • Zobrazí se možnosti, které máte dle nastavení Vašeho účtu:
 
 

Odeslat znovu

Na ověřovací zařízení se znovu odešle požadavek o ověření.
 
 

Potřebuji pomoc

Budete přeneseni na nápovědu k dvoufázovému ověření. Pokud nenaleznete odpověď, můžete kontaktovat naši online podporu v pracovních hodinách.
 

Vyžádat SMS kód

Pokud nemáte přístup k žádnému z ověřovacích zařízení nebo se vám požadavek na ověření nedaří dokončit, je zde ještě jedna poslední možnost: nechat si zaslat SMS s kódem pro přístup na vaše ověřené telefonní číslo. Kliknutím na tlačítko dochází ihned k odeslání SMS zprávy s kódem. Ten zadejte do formuláře a potvrďte.

 


Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás