Ověření pomocí MojeID
Postup pro ověření účtu pomocí dokladu totožnosti
- Přihlaste se na svůj Účet.
- V levém menu klikněte na odkaz Osobní údaje.
- U položky Ověření účtu u položky Doklad totožnosti klikněte na odkaz Ověřit.
- Zobrazí se úvodní informace k ověření MojeID, se kterými se prosím seznamte.
- Pro pokračování v ověření klikněte na tlačítko Ověřit účet.
- Budete přesměrováno na stránku s poskytovateli služby MojeID, kde se přihlásíte Vašimi údaji.
- Následně pokračujte procesem přihlášení dle informací MojeID.
- Během ověřování vás bude systém informovat o údajích, které společnosti Seznam.cz předá v rámci procesu ověření. Kdykoliv můžete proces ověření ukončit a data tak nebudou předána.
- Pokud ověření potvrdíte a dokončíte, přesměruje vás poskytovatel služby MojeID zpět na stránku s vašimi osobními údaji a budete vyzváni k zadání hesla k Vašemu účtu.
- Následně se zobrazí okno potvrzující úspěšné dokončení ověření.
Ve vašem účtu je nyní nastavené jméno a rok narození v souladu s údaji v MojeID. Ruční aktualizaci lze rovněž spustit kliknutím na tlačítko Změnit u položky MojeID. Proces ověření je v tomto případě shodný s prvním ověřením.
Změny jednotlivých údajů přímo v Seznam účtu nejsou u ověřeného účtu možné. To proto, abychom zajistili, že údaje ověřených účtů budou vždy aktuální a pravdivé.
Ověření MojeID se nezdařilo?
Pokud ověření selže nebo jej z vlastního rozhodnutí přerušíte, zobrazí se okno upozorňující na nedokončení ověření s chybou.
Účet v tomto případě zůstane neověřený, případně zůstane v platnosti dříve provedené ověření, pokud jste prováděli aktualizaci.
Nemám MojeID, co teď?
MojeID si můžete založit dle postupu na stránkách MojeID případně využít ověření přes Bankovní identitu .