Ověření pomocí MojeID

Ověření účtu pomocí dokladu totožnosti lze provést v nastavení Seznam účtu v sekci Osobní údaje.  
Po ověření účtu dokladem totožnosti nebude nikde uchovávána fotografie Vašeho dokladu, ani poskytována třetím stranám či používána pro jakékoli další účely.
 

Postup pro ověření účtu pomocí dokladu totožnosti

  • Přihlaste se na svůj Účet.
  • V levém menu klikněte na odkaz Osobní údaje.
  • U položky Ověření účtu u položky Doklad totožnosti klikněte na odkaz Ověřit.


 
  • Zobrazí se úvodní informace k ověření MojeID, se kterými se prosím seznamte.
  • Pro pokračování v ověření klikněte na tlačítko Ověřit účet.


 
  • Budete přesměrováno na stránku s poskytovateli služby MojeID, kde se přihlásíte Vašimi údaji.

 
  • Následně pokračujte procesem přihlášení dle informací MojeID.
  • Během ověřování vás bude systém informovat o údajích, které společnosti Seznam.cz předá v rámci procesu ověření. Kdykoliv můžete proces ověření ukončit a data tak nebudou předána.
  • Pokud ověření potvrdíte a dokončíte, přesměruje vás poskytovatel služby MojeID zpět na stránku s vašimi osobními údaji a budete vyzváni k zadání hesla k Vašemu účtu.
  • Následně se zobrazí okno potvrzující úspěšné dokončení ověření.


 

Ve vašem účtu je nyní nastavené jméno a rok narození v souladu s údaji v MojeID. Ruční aktualizaci lze rovněž spustit kliknutím na tlačítko Změnit u položky MojeID. Proces ověření je v tomto případě shodný s prvním ověřením.


Změny jednotlivých údajů přímo v Seznam účtu nejsou u ověřeného účtu možné. To proto, abychom zajistili, že údaje ověřených účtů budou vždy aktuální a pravdivé.

 

Ověření MojeID se nezdařilo?

Pokud ověření selže nebo jej z vlastního rozhodnutí přerušíte, zobrazí se okno upozorňující na nedokončení ověření s chybou.


Účet v tomto případě zůstane neověřený, případně zůstane v platnosti dříve provedené ověření, pokud jste prováděli aktualizaci.

Nemám MojeID, co teď?

MojeID si můžete založit dle postupu na stránkách MojeID případně využít ověření přes Bankovní identitu .


Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás