Časté dotazy k nastavení dat a personalizace


Časté dotazy ke zpracování osobních údajů

 

Dialog se stále opakovaně zobrazuje^

A)
Dialog není možné přeskočit či odložit na později.
  • Nezbytné je vyjádřit souhlas či nesouhlas se zobrazenou nabídkou. Do té doby se výzva bude zobrazovat stále.

B)
Pokud je v prohlížeči nastaveno blokování sdílení cookies třetích stran, bude se dialog zobrazovat zvlášť na každé službě, na kterou přistoupíte, a na každé takové službě je pak následně třeba souhlas či nesouhlas nastavit.
  • Řešením je povolit cookies třetích stran v nastavení prohlížeče.

C)
Pokud je prohlížeč, nebo jiný program v počítači či mobilním zařízení, nastaven tak, aby byly soubory cookies mazány automaticky např. při ukončení prohlížeče, neuloží se informace u uděleném nebo neuděleném souhlasu pro nepřihlášeného uživatele či návštěvníka služeb. Dialog se při příští návštěvě služby zobrazí znovu.
  • Řešením je změnit nastavení prohlížeče anebo využívat služby jako přihlášený uživatel. Přihlášení uživatelé nastavují souhlasy či nesouhlasy pouze jednou, nastavené údaje se uloží do uživatelského Profilu a následně se již používají na všech službách bez nutnosti opakovaného potvrzování.
 

Žádný souhlas vám dát nechci^

Aby se zobrazovaný dialog zobrazovat přestal, je nezbytné zvolit jednu z možností, ať už Souhlas nebo Nesouhlas s výzvou.
V dialogu je možné přejít na Další volby a zde vyjádřit svůj nesouhlas. Dialog se poté rovněž přestane zobrazovat. Pokud se tak nestane, doporučujeme prověřit možné příčiny uvedené v části Dialog se stále opakovaně zobrazuje.
 

Dialog vůbec na nic nereaguje^

Pokud by nastala situace, kdy se snažíte v dialogu provádět úpravy, ale dialog ani tlačítka v něm nereagují na klikání, zkuste nejprve ve svém prohlížeči promazat dočasné soubory a soubory cookies, případně zkusit dočasně vypnout používaná rozšíření, která na toto chování také mohou mít vliv.
   
Pokud ani tyto postupy nevedou k nápravě, zjistěte si, prosím, jaký používáte konkrétní prohlížeč a jeho verzi a kontaktujte naši technickou podporu pomocí tlačítka Vyřešit problém hned teď na konci této stránky.

Postup pro zjištění verze používaného prohlížeče nelzente v nápovědě Jak zjistit verzi internetového prohlížeče.
 

Souhlas byl udělen, přesto se dialog stále zobrazuje^

Po udělení souhlasu či nesouhlasu se údaj ukládá do souboru cookie v prohlížeči, případně také do nastavení Profilu v případě, že jste své rozhodnutí učinili jako přihlášení uživatelé. Dialog se již následně nezobrazuje. Pokud tomu však tak není a dialog se zobrazuje stále a opakovaně, ověřte si možné příčiny uvedené v části Dialog se stále opakovaně zobrazuje.
 

Proč vůbec nějaké souhlasy vyžadujete?^

Naše služby přizpůsobujeme na míru našim uživatelům, tedy vám, a stejně tak umožňujeme zobrazení reklamy, která odpovídá vašim zájmům. Abychom služby v této podobě mohli poskytovat, ukládá nám zákon povinnost dotázat se uživatele, zda s takovým přizpůsobením souhlasí.
Dotaz na souhlasy se proto zobrazuje v souladu s požadavky platné legislativy.

Informace k personalizaci jsou dostupné na následující stránce:
https://o.seznam.cz/ochrana-udaju/personalizace-obsahu-a-reklamy/, kde také můžete své nastavení upravit.

Přihlášení uživatelé mohou své nastavení upravit ve svém Profilu po přihlášení na následující adrese:
https://profil.seznam.cz/gdpr
 

Časté dotazy k deaktivaci účtu

 

Co znamená deaktivace účtu?

Deaktivováním uživatelského účtu dojde k odstranění dat v něm obsažených v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů. Takový deaktivovaný účet již nebude možné znovu nikdy registrovat pro využívání služeb Seznam.cz ani jej jakkoliv obnovit. Toto nastavení je dostupné v Profilu v části Data a Personalizace a využít lze následující postup.


Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás