IMAP nastavení pro iPad

Nastavení výchozího poštovního klienta iPad k synchronizaci a odesílání pošty pomocí IMAP připojení provedete dle následujícího návodu:

  • V iPadu přejděte do NastaveníPošta, kontakty, kalendáře a přidejte nový účet (ve výběru možnost "Jiný > Poštovní účet").
  • Doplňte své jméno, emailovou adresu, přístupové heslo a popis nastaveného účtu.
  • Zvolte "IMAP" a dokončete nastavení pomocí následujících informací:

    Příchozí hostitel: imap.seznam.cz
    Odchozí hostitel: smtp.seznam.cz
    Uživatel: vaše uživatelské jméno (pokud adresa končí @email.cz nebo @post.cz, uveďte celou e-mailovou adresu) 

Je návod příliš stručný? Zobrazte si podrobnou obrázkovou nápovědu.

 

  • V mobilním zařízení přejděte do "Nastavení".


     
  • Poté přejděte do části "Pošta, kontakty, kalendáře".
  • Zde v části "Účty" zvolte "Přidat účet..."


     
  • V nabídce následně vyberte poslední možnost "Jiný".


     
  • V části "Pošta" znovu vyberte "Přidat poštovní účet".


     
  • Zobrazí se základní nastavení. Do pole "Jméno" zadejte vaše jméno, které se bude zobrazovat příjemcům.
  • Do pole "E-mail" zadejte svou e-mailovou adresu (vždy ve tvaru - uzivatelskejmeno@seznam.cz nebo uzivatelskejmeno@email.cz nebo uzivatelskejmeno@post.cz).
  • Do pole "Heslo" zadejte své přístupové heslo.
  • A jako "Popis" zadejte libovolný název nově nastaveného účtu.
  • Pokračujte tlačítkem "Dále" v pravé horní části okna.


     
  • V horní části zvolte tlačítko "IMAP" (modře se podbarví).
  • Překontrolujte správnost dříve zadaných informací Jméno, E-mail a Popis.


     
  • Pro "Server příchozí pošty" jako "Hostitele" zadejte "imap.seznam.cz".
  • Do pole "Uživatel" zadejte své uživatelské jméno. Pokud máte adresu končící @email.cz nebo @post.cz uveďte své uživatelské jméno ve tvaru celé e-mailové adresy (například: vesely.uzivatel@email.cz nebo vesely.uzivatel@post.cz).
  • Zadejte své přístupové heslo do pole "Heslo".


     
  • Pro "Server odchozí pošty" jako "Hostitele" zadejte "smtp.seznam.cz".
  • Do pole "Uživatel" zadejte své uživatelské jméno. Pokud máte adresu končící @email.cz nebo @post.cz uveďte své uživatelské jméno ve tvaru celé e-mailové adresy (například: vesely.uzivatel@email.cz nebo vesely.uzivatel@post.cz).
  • Zadejte své přístupové heslo do pole "Heslo".
    (Poznámka: Uvedení uživatelského jména a hesla pro SMTP je povinné!)
  • Pokračujte tlačítkem "Uložit" v pravé horní části okna.


     
  • Na následující obrazovce potvrďte vpravo nahoře tlačítkem "Uložit".


     
  • Po ověření se nastavený účet zobrazí v seznamu všech účtů v iPadu. Nicméně před prvním stažením zpráv je třeba ještě upravit další nastavení. Ťapněte tedy na nově vytvořený účet.  



     
  • V dalším okně ještě jednou v poli "Účet" vyberte vaši nastavenou adresu.


     
  • Na další obrazovce přejděte na konci k nastavení SMTP a otevřete jej.


     
  • Zde zvolte svůj používaný "Primární server".


     
  • Zde překontrolujte a upravte nastavení tak, aby:
    - přepínač "Použít SSL" byl v zelené poloze
    - "Ověření totožnosti" bylo nastaveno na "Heslo"
    - nastavený "Port serveru" byl "465"
  • Nastavení potvrďte tlačítkem "Hotovo" v pravé horní části okna.


     
  • Nacházíte se zpět v nastaveném účtu. Vyberte poslední nabídku "Ostatní".


     
  • V části "Chování schránky" se po první synchronizaci zpráv zobrazí složky na serveru, odpovídající složkám v iPadu. Při špatném nastavení se nebudou správně synchronizovat zprávy v iPadu s e-mailovou schránkou:
    - schránce Koncepty by měla odpovídat vzdálená složka drafts
    - schránce Odeslané by měla odpovídat vzdálená složka sent
    - schránce Koš by měla odpovídat vzdálená složka trash
    - Archivní schránce by měla odpovídat vzdálená složka archive


     
  • V části "Smazané zprávy" lze nastavit, za jak dlouho se mají v iPadu smazané zprávy automaticky smazat i ve schránce. Nastavení zvolte takové, které vám nejvíce vyhovuje.


     
  • V části "Nastavení příchozí pošty" překontrolujte a upravte nastavení tak, aby:
    - přepínač "Použít SSL" byl v zelené poloze
    - "Ověření totožnosti" bylo nastaveno na "Heslo"
    - volba "Předpona cesty IMAP" zůstala prázdná
    - nastavený "Port serveru" byl "993"
  • Přejděte zpět pomocí tlačítka "Účet" v levé horní části okna.


     
  • Účet je nyní nastavený, můžete přijímat i odesílat zprávy.

 

Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás