POP3 nastavení pro aplikaci Gmail

Nastavení poštovní aplikace Gmail v systému Android ke stahování pošty protokolem POP3 a odesílání pošty provedete dle následujícího návodu:

Pozor! Poštovní aplikace na systémech Android 4x a nižších nepodporují potřebné bezpečnostní protokoly (minimálně TLS 1.2) a nastavení zabezpečeného spojení na nich nebude fungovat. Více informací v článku Poštovní klient se nepřipojí pomocí SSL/TLS.
 
  • V mobilním zařízení přejděte do Nastavení.


     
  • V Nastavení přejděte do části Účty.


     
  • Zde na konci seznamu zvolte možnost Přidat účet.



     
  • Přidejte účet Osobní (POP3).


     
  • Zadejte svoji celou e-mailovou adresu a poté ťapněte na tlačítko RUČNÍ NASTAVENÍ.



     
  •  Znovu zvolte OSOBNÍ (POP3).


     
  • Vyplňte nastavení pro příchozí poštu:
 
  • Do pole Uživatelské jméno zadejte celou svou e-mailovou adresu.
  • Do pole Ověření zadejte své přístupové heslo. 
  • Jako Server zadejte pop3.seznam.cz
  • Port zadejte 995.
  • Typ zabezpečení zvolte SSL/TLS.
  • V nastavení Mazat e-maily ze serveru můžete zvolit mezi Žádný nebo Při smazání z Doručené pošty aplikace.
  • Pokračujte tlačítkem Další.


 

    Vyplňte následující nastavení pro odchozí poštu:
 
  • Jako Server SMTP zadejte smtp.seznam.cz
  • Port zadejte 465 nebo 587.
  • Typ zabezpečení zvolte SSL/TLS a zatrhněte volbu Vyžadovat přihlášení.
  • Do pole Uživatelské jméno zadejte svou celou e-mailovou adresu.
  • Ověřte si, zda v poli Ověření máte své platné přístupové heslo.
  • Pokračujte tlačítkem Další.


     

  • V dalším kroku si dle vlastních potřeb nastavte chování aplikace při stahování zpráv a stiskněte Další.
  • Následně si zvolte název vytvořeného účtu a jméno, které se bude zobrazovat u vašich zpráv jako Odesílatel a znovu pokračujte pomocí ťapňutí na Další.


     
  • Po dokončení nastavení jste vráceni zpět do menu aplikace Gmail a krokem zpět již můžete využívat nově nastavený Seznam účet.

     


Gmail maže poštu ze serveru

Po přidání POP3 e-mailového účtu do aplikace Gmail se můžete setkat s tím, že se budou ze serveru (a tím i z webového rozhraní e-mailové schránky) mazat některé zprávy. Pokud se tak děje, zkontrolujte si nastavení POP3 účtu:
 
  • V Androidu přejděte do Nastavení > Účty.      
  • Vyberte účet, jehož nastavení chcete zkontrolovat či změnit.
  • Na konci nastavení otevřete volbu Ostatní
  • V části Mazat emaily ze serveru můžete nastavit následující:
    • Žádné – stažené zprávy se ze serveru nebudou mazat
    • Při smazání z Doručené pošty –  zprávy se ze serveru odstraní poté, co je smažete v klientovi


Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás