Zrušení aktivních přihlášení

Může nastat situace, kdy se přihlásíte ke svému účtu na cizím počítači či mobilním zařízení a nestihnete či se zapomenete odhlásit. V takovém případě nemusíte propadat panice. Postačí se k účtu přihlásit odkudkoliv znovu a nechtěná přihlášení zrušit. V případě, že si nejste jisti, jaké přihlášení je to pravé, lze zrušit všechny aktivní přihlášení. Při zrušení aktivního přihlášení dojde k odhlášení na daném zařízení / aplikaci.
 
  • Přihlaste se ke svému Profilu.
  • Přejděte na záložku Aktivní přihlášení.
  • Zde se zobrazí seznam zaznamenaných přihlášení v prohlížečích a přihlášených aplikacích.

 
  • Pro zrušení konkrétního přihlášeného prohlížeče klikněte na ikonku koše po pravé straně záznamu.
  • Zobrazí se požadavek na potvrzení.

 
  • Pro zrušení konkrétního přihlášení v některé z aplikací klikněte na ikonku koše po pravé straně záznamu.
  • Také se zobrazí se požadavek na potvrzení.

 
  • Pro zrušení všech aktivních přihlášení klikněte na odkaz "Odhlasit všude" v pravé horní části seznamu všech přihlášení.
  • I zde je třeba odhlášení ještě potvrdit.



Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás