Promazání cache v Microsoft Outlook na macOS

V případě, že poštovní klient MS Outlook nepracuje správně nebo se chová nestandardně a nepomáhá jeho restartování, doporučujeme provést tzv. Restart účtu. Tato akce ponechá v klientu veškerá data, tedy připojené účty i všechny e-mailové zprávy a kalendářové události, ale promaže mezipaměť aplikace.

Pro Restart účtu postupujte následovně:

  • Otevřete MS Outlook a v hlavní liště zvolte Nástroje -> Účty
  • Zobrazí se dialogové okno s přehledem účtů. Označte ten, pro který chcete vymazat data mezipaměti a klikněte na ikonu    vpravo dole
  • Zvolte Resetovat účet a v následujícím dialogovém okně volbu potvrďte
  • Aplikace Outlook se automaticky restartuje
  • Pokud máte v MS Outlook napojeno více účtů, je potřeba provést akci pro každý zvlášť

 


Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás