POP3 nastavení pro iPhone

Nastavení výchozího poštovního klienta iPhone pro příjem a odesílání pošty pomocí POP3 připojení provedete dle následujícího návodu:

  • V iPhonu přejděte do  Nastavení > Hesla a účty a přidejte nový účet (ve výběru poskytovatele účtu vyberte Jiný > Přidat poštovní účet).
  • Doplňte své jméno, emailovou adresu, přístupové heslo a popis nastaveného účtu.
 
  • Jako typ účtu zvolte "POP" a dokončete nastavení s následujícími informacemi:
  • Server příchozí pošty
 
  • Server odchozí pošty
  • Nastavení potvrďte tlačítkem Hotovo, měla by proběhnout kontrola údajů, uložení nastavení a první stažení zpráv. Poštu můžete nyní na iPhonu číst v aplikaci Mail.

Je návod příliš stručný? Zobrazte si podrobnou obrázkovou nápovědu.
 

 

  • V mobilním zařízení přejděte do "Nastavení".


     
  • Poté přejděte do části "Účty a hesla".


     
  • V části "Účty" zvolte "Přidat účet..." a v nabídce následně vyberte "Jiný".


     
  • V části "Pošta" znovu vyberte "Přidat poštovní účet".


     
  • Zobrazí se základní nastavení. Do pole "Jméno" zadejte vaše jméno, které se bude zobrazovat příjemcům.
  • Do pole "E-mail" zadejte svou e-mailovou adresu (ve tvaru celé e-mailové adresy).
  • Do pole "Heslo" zadejte své přístupové heslo.
  • A jako "Popis" zadejte libovolný název nově nastaveného účtu.
  • Pokračujte tlačítkem "Dále" v pravé horní části okna.


     
  • V horní části zvolte tlačítko "POP" (modře se podbarví).
  • Překontrolujte správnost dříve zadaných informací Jméno, E-mail a Popis.
     
  • Pro "Server příchozí pošty" jako "Hostitele" zadejte "pop3.seznam.cz".
  • Do pole "Uživatel" zadejte své uživatelské jméno. Pokud máte adresu končící @email.cz nebo @post.cz uveďte své uživatelské jméno ve tvaru celé e-mailové adresy (například: vesely.uzivatel@email.cz nebo vesely.uzivatel@post.cz)
  • Zadejte své přístupové heslo do pole "Heslo".
 
  • Pro "Server odchozí pošty" jako "Hostitele" zadejte "smtp.seznam.cz".
  • Do pole "Uživatel" zadejte své uživatelské jméno. Pokud máte adresu končící @email.cz nebo @post.cz uveďte své uživatelské jméno ve tvaru celé e-mailové adresy (například: vesely.uzivatel@email.cz nebo vesely.uzivatel@post.cz)
  • Zadejte své přístupové heslo do pole "Heslo".
 
  • Pokračujte tlačítkem "Uložit" v pravé horní části okna.
     
  • Po ověření se nastavený účet zobrazí v seznamu všech účtů v iPhonu. Nicméně před prvním stažením zpráv je třeba ještě upravit další nastavení. Ťapněte tedy na nově vytvořený účet.



     
  • Na další obrazovce přejděte na konci k nastavení SMTP, otevřete jej a zvolte svůj používaný "Primární server".

     
     
  • Zde překontrolujte a upravte nastavení tak, aby:
    - přepínač "Použít SSL" byl v zelené poloze
    - "Ověření totožnosti" bylo nastaveno na "Heslo"
    - nastavený "Port serveru" byl "465"
  • Nastavení potvrďte tlačítkem "Hotovo" v pravé horní části okna.


     
  • Nacházíte se zpět v nastaveném účtu. Vyberte poslední nabídku "Ostatní".


     
  • V části "Smazané zprávy" lze nastavit, za jak dlouho se mají v iPhonu smazané zprávy automaticky smazat i ve schránce. Nastavení zvolte takové, které vám nejvíce vyhovuje.
  • V části "Nastavení příchozí pošty" překontrolujte a upravte nastavení tak, aby:
    - přepínač "Použít SSL" byl v zelené poloze
    - "Ověření totožnosti" bylo nastaveno na "Heslo"
     - volba "Smazat ze serveru" nastavuje, za jak dlouho se mají stažené zprávy automaticky smazat v iPhonu i ve schránce. Nastavení zvolte takové, které vám nejvíce vyhovuje. 
    - nastavený "Port serveru" byl "995"
  • Pomocí tlačítka "Zpět" v levé horní části okna dokončete nastavení.


     
  • Účet je nyní nastavený, můžete přijímat i odesílat zprávy.

Mail maže poštu ze serveru (po týdnu či jiné době)

Po přidání POP3 e-mailového účtu dle postupu výše bude v Mailu automaticky nastaveno, že se zprávy starší 7 dní smažou ze serveru (tj. z webmailu Email.cz). Chcete-li, aby vám ve webovém rozhraní e-mailové schránky pošta zůstávala déle, nebo naopak, aby se mazala dříve, postupujte takto:
 
  • V Mailu přejděte do Mail > Hesla a účty.      
  • V části Účty klikněte na účet, jehož nastavení chcete upravit.
  • Na konci nastavení otevřete volbu Ostatní
  • Najděte část Smazat ze serveru, kde můžete nastavit následující:
    • Nikdy – stažené zprávy budou nadále zůstávat na serveru
    • Po sedmi dnech – stažené zprávy se po 7 dnech odstraní ze serveru
    • Při odstranění z Příchozí – zprávy se odstraní ze serveru v momentě, kdy je odstraníte z poštovního klienta


 

Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás