POP3 nastavení pro iPhone

Nastavení výchozího poštovního klienta iPhone pro příjem a odesílání pošty pomocí POP3 připojení provedete dle následujícího návodu:

  • V iPhonu přejděte do Nastavení > Pošta, klikněte na Účty a poté na Přidat účet (ve výběru poskytovatele účtu vyberte Jiný > Přidat poštovní účet).
  • Doplňte své jméno, emailovou adresu, přístupové heslo a popis nastaveného účtu.
  • Jako typ účtu zvolte POP a dokončete nastavení s následujícími informacemi:
     
  • Nastavení potvrďte tlačítkem Hotovo, měla by proběhnout kontrola údajů, uložení nastavení a první stažení zpráv. Poštu můžete nyní na iPhonu číst v aplikaci Mail.
 
Obě pole Uživatel je nutné vyplnit. Bez nich se nepodaří ověřit uživatelské údaje a nastavení může skončit chybou.
 
Je návod příliš stručný? Zobrazit obrázkovou nápovědu
 
  • V mobilním zařízení přejděte do Nastavení.
 
  • Poté přejděte do části Pošta.
 
  • V sekci Účty zvolte Přidat účet...
 
  • V nabídce typu účtu následně vyberte Jiný.

 
  • Klikněte na Přidat poštovní účet v části Pošta.
 
  • Zobrazí se základní nastavení. Do pole Jméno zadejte vaše jméno, které se bude zobrazovat příjemcům.
    • Do pole E-mail zadejte svou e-mailovou adresu (ve tvaru celé e-mailové adresy).
    • Do pole Heslo zadejte své přístupové heslo.
    • A jako Popis zadejte libovolný název nově nastaveného účtu.
 
  • Pokračujte tlačítkem Dále v pravé horní části okna.

   
Obě pole Uživatel je nutné vyplnit. Bez nich se nepodaří ověřit uživatelské údaje a nastavení může skončit chybou.
 
  • Pokračujte tlačítkem Uložit v pravé horní části okna.
     
  • Po ověření se nastavený účet zobrazí v seznamu všech účtů v iPhonu. Od této chvíli můžete v aplikaci Pošta v iOS číst a odesílat zprávy ze své Seznam schránky.
 

Kontrola nastavení odchozí pošty

  • V Nastavení > Pošta klikněte na daný účet.
  • V poli Účet ťapněte na svou e-mailovou adresu.
 
  • Na další obrazovce přejděte na konci k nastavení SMTP, otevřete jej a zvolte svůj používaný Primární server.
 
 
  • Zde překontrolujte a upravte nastavení tak, aby:
    - přepínač Použít SSL byl v zelené poloze
    - Ověření totožnosti bylo nastaveno na Heslo
    - nastavený Port serveru byl 465 nebo 587
   
  • Nastavení potvrďte tlačítkem Hotovo v pravé horní části okna.
 
  • Nacházíte se zpět v nastaveném účtu. Vyberte poslední nabídku Ostatní.
 
  • V části Smazané zprávy lze nastavit, za jak dlouho se mají v iPhonu smazané zprávy automaticky smazat i ve schránce. Nastavení zvolte takové, které vám nejvíce vyhovuje.
 
  • V části Nastavení příchozí pošty překontrolujte a upravte nastavení tak, aby:
    - přepínač Použít SSL byl v zelené poloze
    - Ověření totožnosti bylo nastaveno na Heslo
     - volba Smazat ze serveru nastavuje, za jak dlouho se mají stažené zprávy automaticky smazat v iPhonu i ve schránce. Nastavení zvolte takové, které vám nejvíce vyhovuje. 
    - nastavený Port serveru byl 995
 
  • Pomocí tlačítka Zpět v levé horní části okna dokončete nastavení.
 
  • Zkontrolujte, zda nyní můžete odesílat poštu.

Aplikace Pošta maže poštu ze serveru (po týdnu či jiné době)

Po přidání POP3 e-mailového účtu dle postupu výše bude v Poště automaticky nastaveno, že se zprávy starší 7 dní smažou ze serveru (tj. z webmailu Email.cz). Chcete-li, aby vám ve webovém rozhraní e-mailové schránky pošta zůstávala déle, nebo naopak, aby se mazala dříve, postupujte takto:
 
  • V iPhonu přejděte do Nastavení > Pošta.      
  • V části Účty klikněte na účet, jehož nastavení chcete upravit.
  • Na konci nastavení otevřete volbu Ostatní
  • Najděte část Smazat ze serveru, kde můžete nastavit následující:
    • Nikdy – stažené zprávy budou nadále zůstávat na serveru
    • Po sedmi dnech – stažené zprávy se po 7 dnech odstraní ze serveru
    • Při odstranění z Příchozí – zprávy se odstraní ze serveru v momentě, kdy je odstraníte z poštovního klienta


Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás