IMAP nastavení pro iPhone

Nastavení výchozího poštovního klienta iPhone pro příjem a odesílání pošty pomocí IMAP připojení provedete dle následujícího návodu:

  • V iPhonu přejděte do Nastavení > Pošta, klikněte na Účty a poté na Přidat účet (ve výběru poskytovatele účtu vyberte Jiný > Přidat poštovní účet).
  • Doplňte své jméno, emailovou adresu, přístupové heslo a popis nastaveného účtu.
  • Jako typ účtu zvolte IMAP a dokončete nastavení s následujícími informacemi:
     
  • Nastavení potvrďte tlačítkem Hotovo, měla by proběhnout kontrola údajů, uložení nastavení a první stažení zpráv. Poštu můžete nyní na iPhone číst v aplikaci Mail.
 
Obě pole Uživatel je nutné vyplnit. Bez nich se nepodaří ověřit uživatelské údaje a nastavení může skončit chybou.

Je návod příliš stručný? Zobrazit obrázkovou nápovědu
 
  • V mobilním zařízení přejděte do Nastavení.
 
  • Poté přejděte do části Pošta.
 
  • V sekci Účty zvolte Přidat účet...
 
  • V nabídce typu účtu následně vyberte Jiný.
 
  • Klikněte na Přidat poštovní účet v části Pošta.
 
  • Nyní vyplníte základní nastavení účtu.
    • Do pole Jméno zadejte vaše jméno, které se bude zobrazovat příjemcům.
    • Do pole E-mail zadejte svou e-mailovou adresu (ve tvaru celé e-mailové adresy).
    • Do pole Heslo zadejte své přístupové heslo.
    • A jako Popis zadejte libovolný pomocný popis nově nastaveného účtu.
 
  • Pokračujte tlačítkem Dále v pravé horní části okna.


  • V horní části zvolte typ účtu IMAP.
  • Překontrolujte správnost dříve zadaných informací Jméno, E-mail a Popis.
  • Vyplňte dále následující údaje:
     
  • Server příchozí pošty
   
Obě pole Uživatel je nutné vyplnit. Bez nich se nepodaří ověřit uživatelské údaje a nastavení může skončit chybou.
 
  • Pokračujte tlačítkem Další v pravé horní části okna.
 
  • Po ověření nastavení se zobrazí nastavení synchronizace, přesvědčte se, že je zpanuta volba Pošta. V pravé horní části okna zvolte tlačítko Uložit.
 
  • Po ověření se nastavený účet zobrazí v seznamu všech účtů v iPhonu. Tímto je nastavení dokončeno a od této chvíle byste měli být schopní číst svou došlou poštu a odesílat zprávy přes aplikaci Pošta na iOS.
 

Kontrola nastavení odchozí pošty

  • V Nastavení > Pošta klikněte na daný účet.
  • V poli Účet ťapněte na svou e-mailovou adresu.
 
  • Na další obrazovce přejděte na konci k nastavení SMTP, otevřete jej a zvolte svůj používaný Primární server.
    
 
  • Zde překontrolujte nebo změňte nastavení tak, aby:
    - přepínač Použít SSL byl v zelené poloze
    - Ověření totožnosti bylo nastaveno na Heslo
    - nastavený Port serveru byl 465 nebo 587
 
  • Nastavení potvrďte tlačítkem Hotovo v pravé horní části okna.
 

Nastavení synchronizace IMAP složek

  • V Nastavení > Pošta klikněte na daný účet.
  • V poli Účet ťapněte na vaši e-mailovou adresu.
 
 
  • Vyberte poslední nabídku Ostatní.


  • V části Chování schránky se po první synchronizaci zpráv zobrazí složky na serveru, odpovídající složkám v iPhonu. Při špatném nastavení se nebudou správně synchronizovat zprávy v iPhonu s emailovou schránkou:
    - schránce Koncepty by měla odpovídat vzdálená složka drafts
    - schránce Odeslané by měla odpovídat vzdálená složka sent
    - schránce Smazané by měla odpovídat vzdálená složka trash
    - Archivní schránce by měla odpovídat vzdálená složka archive
 
  • V části Smazané zprávy lze nastavit, za jak dlouho se mají v iPhonu smazané zprávy automaticky odstranit. Nastavení zvolte takové, které vám nejvíce vyhovuje.
 
  • V části Nastavení příchozí pošty překontrolujte a upravte nastavení tak, aby:
    - přepínač Použít SSL byl v zelené poloze
    - Ověření totožnosti bylo nastaveno na Heslo
    - volba Předpona cesty IMAP zůstala prázdná
    - nastavený Port serveru byl 993
     
  • Přejděte zpět pomocí tlačítka Účet v levé horní části okna.


 

Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás