Fórum nápovědy

Seznam

Užití API v reactu

Ondra Prazak

29.12.2022 v 9:27

Zdravím, mám zde menší kód, který mi stahuje data z API vesmírné stanice, která oblétá Zeměkouli, a vrací data o její pozici - zeměpisnou šířku a délku.
Rád bych poté tyto stažená data promítnul do API z mapy.cz, tedy po vypsání souřadnic místa, kde se vesmírná stanice nachází, aby se zobrazil obrázek z API mapy.cz se souřadnicemi, které jsou stažené z API vesmírné stanice.
Jsem v reactu nováček a mám problém s promítnutím dat do funkce API mapy.cz - SMap.Coords(x, y);
Jelikož vy vkládáte data do indexu.html pomocí tagu <script> ... </script>, Já ovšem mám stažená data v jiném souboru (App.js) a nevím, jak bych to mohl propojit.
Vkládám jak soubor index.html, tak App.js - kde načítám data z vesmírné stanice
Dále vkládám odkaz na json vesmírné stanice:

http://api.open-notify.org/iss-now.json

Nevíte co s tím?

Jan Buriánek

29.12.2022 v 12:50

Já zase nevím, co je react
ale třeba Vám pomůže přiložený kód :)
Každopádně pozici iss na mapě to zobrazí :)

Dejte vědět, jestli to pomohlo...

Ondra Prazak

30.12.2022 v 19:40

Děkuji, že jste si s tím dal práci a dokonce dodal i popisné komentáře.
Zatím jsem to tupě, překopíroval a funguje mi to. Jenom jsem zmaten, že tam je tolik divů s něakým číselným "id" atd.
Nejsem nijak s javascriptem zkušený, takže mne trochu mate, že jsem schopen si naimportovat neznámý script a poté hnedka použít : "Loader.load()".
Ale tak je pravda, že bych se neměl divit, když mohu stáhnout json z ISS...
(To je to když člověk nezabrousí do žádné oblasti, chvíli něaký kurz na vývoj her, poté backend-analýza dat, django, machine learning a nevím co všechno...
Stále hledám, snad najdu.)
Principiélně finální script na spodu stránky chápu, s tím, že je implementován do divu s id="m".
Děkuji ještě jednou, další dny se na to mrknu a budu se snažit i zaimplementovat "fíčury" knihovny react, přeji to nejlepší a hlavně zdravíčko do nového roka!