Stížnost na prodejce

Nedostali jste zaplacené zboží nebo to, co vám prodejce zaslal, neodpovídá popisu v inzerátu?
Kontaktujte nás formou on-line chatu a řekněte nám o tom!

 

Před kontaktováním operátora si prosím připravte e-mailovou adresu prodejce nebo číslo inzerátu.

 

Podáním stížnosti můžete pomoci zabránit, aby o peníze přišli i další uživatelé. Jestliže se prodejce vymlouvá nebo po zaplacení delší dobu nekomunikuje, s podáním stížnosti neotálejte. Čím dříve ji zaznamenáme, tím dříve mu můžeme zamezit v dalším obchodování. Pokud se obchod později dořeší, můžete svou stížnost kdykoliv stáhnout.
Jestliže na prodejce obdržíme více stížností, můžeme vám pomoci se s ostatními spojit, abyste se na dalším postupu mohli domluvit společně.

On-line podpora je dostupná v pracovní dny od 8.00 do 16.30.
http://napoveda.seznam.cz/cz/services/

Našli jste inzerát, který je závadný nebo porušuje pravidla inzerce? Využijte tlačítko Nahlásit inzerát v detailu inzerátu.

 

Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás