Jak odpovědět na inzerát?
Pozor na podvodné inzeráty a prodejce ze zahraničí, více se dočtete zde.
Jak odpovědět na inzerát?
Na co si dávat pozor?
NEZAPOMEŇTE!
Sbazar je pouze zprostředkovatel kontaktu. Do komunikace mezi prodejcem a zájemcem nevstupuje, nenese odpovědnost za kvalitu zboží ani průběh obchodu a v případě vzniku škody neposkytuje náhradu ani nezajišťuje vymáhání!
Jak odpovědět na inzerát?
- U některých inzerátů najdete telefonní číslo, které si můžete zobrazit přes tlačítko "Zobrazit telefon". Pokud své číslo nezveřejnil, můžete ho kontaktovat pouze přes formulář.
- Formulář pro odpověď se zobrazí po kliknutí na tlačítko "Poslat zprávu". Do formuláře vepište vzkaz pro prodejce a svou e-mailovou adresu.
- Vzkaz, který do formuláře napíšete, přijde prodejci na e-mail. Podmínky prodeje si domlouváte přímo s prodejcem, Sbazar do této dohody nijak nezasahuje.
- Vždy zkontrolujte, že jste svůj e-mail napsali správně! Na špatnou adresu vám prodejce nemůže odpovědět.
- Když odpověď na nabídku odešlete, na e-mail vám přijde potvrzení. Toto potvrzení doporučujeme uchovat až do chvíle, kdy bude obchod ukončen. Pokud vám žádné potvrzení nepřišlo, vaše odpověď pravděpodobně nebyla odeslána nebo byla chybně uvedená vaše e-mailová adresa.
Na co si dávat pozor?
- Uzavření obchodu je výsledkem domluvy mezi prodejcem a zájemcem. Domluvte si takové podmínky, se kterými budete oba souhlasit.
- Kromě podmínek prodeje si s prodejcem zároveň domluvte podmínky případné reklamace.
- Zvažte možná rizika. Pokud je cena příliš vysoká na to, abyste byli ochotni riskovat, že o peníze můžete přijít, trvejte na osobním předání, případně si rozmyslete, zda obchod uzavřete.
- Je zboží příliš levné? Buďte opatrní, může se jednat o podvod. Více o podvodných inzerátech se dočtete zde.
- Před uzavřením obchodu s neznámým prodejcem si ověřte jeho číslo účtu a e-mail na internetu.
- Uchovávejte si veškerou komunikaci (e-maily, SMS) s prodejcem až do úplného ukončení obchodu. Pokud něco důležitého domlouváte telefonicky, nechte si to potvrdit i e-mailem.
- Nedostali jste zaplacené zboží? Neváhejte podat stížnost.
NEZAPOMEŇTE!
Sbazar je pouze zprostředkovatel kontaktu. Do komunikace mezi prodejcem a zájemcem nevstupuje, nenese odpovědnost za kvalitu zboží ani průběh obchodu a v případě vzniku škody neposkytuje náhradu ani nezajišťuje vymáhání!