Smluvní podmínky služby Klientská zóna a Peněženka od 4.11.2024

Smluvní podmínky služby Klientská zóna a Peněženka od 4.11.2024
Klientská zóna a Peněženka

Následující text je smluvními podmínkami, jejichž odsouhlasením se registrovaný uživatel
služby Klientská zóna a Peněženka (dále jen "Uživatel" či "Uživatelé") zavazuje dodržovat
pravidla v nich stanovená (dále jen "Smluvní podmínky"). V případě porušení těchto
Smluvních podmínek, kterýmkoli Uživatelem a jakýmkoliv způsobem, může její provozovatel -
obchodní společnost Seznam.cz, a.s., se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, IČO:
26168685, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B,
vložka 6493 (dále jen "Provozovatel") - uplatnit opatření obsažená v těchto Smluvních
podmínkách.
Uživatel a Provozovatel se zavazují při využívání služby Klientská zóna a Peněženka řídit se
Smluvními podmínkami ve znění platném ke dni uzavření smlouvy (tzn. ke dni akceptace
těchto Smluvních podmínek Uživatelem).
Kontaktní údaje na Provozovatele jsou dostupné na internetové adrese (URL):
https://o.seznam.cz/kontakty/.

I. Vymezení pojmů

1. Službou Klientská zóna (dále jen "Klientská zóna") se rozumí aplikace, dostupná na
internetové adrese (URL): https://klient.seznam.cz, jenž je určena registrovaným Uživatelům
služeb poskytovaných Provozovatelem.

2. Klientská zóna je rozhraní pro Uživatele, které umožňuje přístup ke statistikám kampaní
Uživatelů, umožňuje přístup do služby Peněženka, umožňuje přístupy do administračních
rozhraní jednotlivých služeb Provozovatele, jakož i další funkcionality.

3. Registrovaným Uživatelem Provozovatele se rozumí subjekt, jenž je registrován jako
uživatel služeb Provozovatele, pod zvolenými registračními údaji.

4. Službou Peněženka (dále jen "Peněženka") se rozumí aplikace dostupná na internetové
adrese (URL): https://klient.seznam.cz, která je určena registrovaným Uživatelům
Provozovatele a slouží k úhradám za poskytnutí služeb Provozovatele.

5. Kreditem (dále jen "Kredit") se rozumí souhrn peněžních prostředků registrovaného
Uživatele v rámci služby Peněženka, které Uživatel poskytl Provozovateli za účelem úhrady
Uživatelem zvolených služeb poskytovaných Provozovatelem. Vedení Kreditu Uživateli
Provozovatelem nepodléhá žádné poplatkové povinnosti s výjimkou úhrady poplatků ve
zvláštních případech, jak je vymezeno níže v těchto Smluvních podmínkách. Zůstatek Kreditu
potom znamená souhrn peněžních prostředků Uživatele, případně souhrn zaplacených záloh
Uživatele, vázaných pro potřeby úhrady v systému Peněženka ve stanoveném okamžiku.
Bonusovým kreditem (dále jen „Bonusový kredit“) se rozumí souhrn peněžních prostředků
vedených ve zvláštní sekci „Bonusový kredit“ v rámci služby Klientská zóna a Peněženka.
Pokud registrovaný Uživatel využije některou z průběžných akčních nabídek Provozovatele, je
mu ke Kreditu, jenž skutečně vloží do své Peněženky po uplatnění speciálního kódu připočten
Bonusový kredit. Výše Bonusového Kreditu závisí na konkrétní akční nabídce Provozovatele a
informace o jeho poskytnutí a výši je uvedena na faktuře - daňovém dokladu.

6. Provizí z partnerského programu (dále jen „Provize“) se rozumí provize získaná Uživatelem,
registrovaným v partnerském programu provozovaném Provozovatelem za zobrazení a
prokliky inzerátů realizované prostřednictvím internetových stránek Uživatelů.

II. Registrace služby Klientská zóna a dobití Kreditu do služby Peněženka

1. Uživatel je oprávněn registrovat se do systému služby Klientská zóna zadáním svého
uživatelského jména a hesla, jimiž se registruje pro další služby Provozovatele. Po zadání
požadovaných údajů a odsouhlasení Smluvních podmínek je Uživateli povolen přístup na
službu Klientská zóna a je mu mimo jiné umožněno na službě Peněženka dobít Kredit.

2. Kredit Uživatele lze dobít pouze v české měně.

3. Po registraci účtu je Uživatel, při úkonu Uživatele k dobití Kreditu, vyzván k vyplnění
Provozovatelem stanovených fakturačních údajů Uživatele. Dokud nejsou fakturační údaje
Uživatele schváleny Provozovatelem, je Uživatel považovaný za neautorizovaného Uživatele.
Provozovatel má 2 pracovní dny na schválení nebo zamítnutí fakturačních údajů Uživatele.
Provozovatel má právo zamítnout fakturační údaje Uživatele, a to i opakovaně, pokud zjistí
rozpor mezi vyplněnými fakturačními údaji Uživatele a skutečností. Provozovatel má právo
vyplněné fakturační údaje Uživatele upravit v souladu s údaji zjištěnými ve veřejném rejstříku
nebo v dalších veřejných registrech a evidencích veřejné správy o ekonomických subjektech.
Dokud nedojde ke schválení fakturačních údajů Uživatele Provozovatelem, nemůže být Kredit
Uživateli navýšen (dobit) a Uživateli nebude vystaven daňový doklad. Po schválení
fakturačních údajů Uživatele Provozovatelem je dobit (navýšen) Kredit v Peněžence (v
souladu s úkonem Uživatele k dobití Kreditu), vystaví se daňový doklad k přijaté platbě a
Uživatel je považován za autorizovaného Uživatele.

4. Kredit autorizovaného Uživatele lze dobít ve výši libovolné peněžní částky v rozmezí
definovaném v rozhraní služby Peněženka, a to i opakovaně. Maximální možná výše zůstatku
Kreditu jednoho autorizovaného Uživatele může činit nejvýše 1.000.000,- Kč včetně DPH.

5. V případě, že zůstatek Kreditu autorizovaného Uživatele by mohl vzrůst nad stanovený
limit 1.000.000,- Kč včetně DPH, vyhrazuje si Provozovatel právo zamezit dalšímu dobití
Kreditu nad tuto stanovenou částku, kdy současně, pokud dojde k takovéto nadlimitní
poukázané platbě, ji Uživateli vrátí na účet, ze kterého Uživatel platbu poukazoval.

6. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout platbu Uživatele, pokud je výše platby pod
limit služby Peněženka, který činí 29,- Kč včetně DPH. V takovýchto případech je Provozovatel
oprávněn účtovat Uživateli bankovní poplatky spojené s vratkou / odmítnutím takovéto
transakce a případný manipulační poplatek dle Sazebníku poplatků uvedeného v příloze č. 1
Smluvních podmínek (dále jen „Sazebník“).

7. Autorizovaný Uživatel je oprávněn převádět Kredit ze svého účtu na účet jiného
autorizovaného Uživatele za předpokladu, že tito Uživatelé jsou autorizovaní na totožnou
právnickou či fyzickou osobu a mají tudíž shodné fakturační údaje schválené ze strany
Provozovatele. V případě převodu Kreditu dle tohoto odstavce vystaví Provozovatel opravný
daňový doklad k vystavené faktuře – daňovému dokladu, případně opravný daňový doklad k
dokladu k přijaté záloze, v částce odpovídající výši převáděného Kreditu a zároveň vystaví
fakturu – daňový doklad na navýšení Kreditu na novém účtu, případně vystaví doklad k
přijaté záloze k navýšení Kreditu na novém účtu, a to vždy ve stejné částce. Kredit lze převést
ve lhůtě 3 let od konce zdaňovacího období, ve kterém došlo k nabití Kreditu. V rámci
převodu Kreditu mezi autorizovanými Uživateli je nutné dodržovat limity stanovené v článku
II odst. 4 až 6 Smluvních podmínek. Autorizovaný Uživatel, který chce převést Kredit, musí
pro převod Kreditu souhlasit s vystavením a přijetím opravného daňového dokladu k faktuře,
případně k dokladu k přijaté záloze, a s opravou základu a výše daně podle § 42 odst. 3 písm.
b) zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

8. Kredit lze dobít některou z podporovaných platebních metod, které jsou na Peněžence k
dispozici (včetně přeměny Provize na Kredit v souladu s článkem IV Smluvních podmínek).
Provozovatel nenese odpovědnost a následky za užití zvolené transakce, jakož ani za jejich
možné zneužití.

9. Uživatel může využívat tzv. Snadné platby kartou. Po vytvoření registrační objednávky v
rozhraní služby Peněženka není nutné při opakované úhradě zadávat údaje z platební karty
Uživatele a pro platbu za dobití Kreditu se používá registrační objednávka. Údaje o platební
kartě Uživatele jsou uloženy u poskytovatelů služeb platebních bran, který platbu provede.
Uživatel má možnost nastavit i Automatické snadné platby kartou, kdy na základě Uživatelem
vytvořeného nastavení umožní Provozovateli realizovat další platby prostřednictvím platební
karty Uživatele a tím navyšovat Kredit. Provozovatel nenese odpovědnost za takové platby,
ani za případné vyčerpání bankovního účtu Uživatele, pokud byly platby uskutečněny v
souladu s nastavením Peněženky.

10. Uživatel má přístup k zobrazení zůstatku Kreditu a k přehledu transakcí provedených v
Peněžence po přihlášení do svého uživatelského účtu v Klientské zóně. V případě
nesrovnalostí je Uživatel oprávněn výši zůstatku Kreditu nebo transakce reklamovat u
Provozovatele, a to bezodkladně po zjištění jakékoliv nesrovnalosti, nejpozději však do tří
kalendářních měsíců od uskutečnění reklamované transakce. Tuto reklamaci je Uživatel
povinen doložit průkaznými doklady.

11. V případě, že Uživatel požádá Provozovatele o navrácení prostředků poskytnutých do
Peněženky, je povinen uvést částku, kterou žádá navrátit, uživatelský účet a důvod vrácení.
Takovýto přípis musí být zaslán písemně do sídla Provozovatele s originálním podpisem
Uživatelem nebo elektronicky na e-mailovou adresu fakturace@firma.seznam.cz. Finanční
prostředky budou vráceny na bankovní účet, ze kterého byl Kredit uhrazen nebo na bankovní
účet zveřejněný pro daného Uživatele v registru plátců DPH. V případě žádosti o vrácení
prostředků na jiný bankovní účet si Provozovatel vyhrazuje právo požadovat od Uživatele –
fyzické osoby žádost s úředně ověřeným podpisem a od Uživatele – právnické osoby žádost s
vlastnoručním podpisem statutárního orgánu opatřenou razítkem právnické osoby, případně
žádost zamítnout. Provozovatel si vyhrazuje právo finanční prostředky nevrátit po dobu, kdy
je Uživatel vedený jako nespolehlivý plátce DPH. Provozovatel si v případě vracení Kreditu
Uživateli vyhrazuje právo účtovat Uživateli vedle bankovních poplatků spojených s takovouto
transakcí také poplatek za vrácení Kreditu odpovídající 21% z prostředků, které jsou
požadovány k vrácení, minimálně však 1.000,- Kč. Provozovatel si vyhrazuje právo v
odůvodněných případech celkovou částku poplatků dle Sazebníku snížit až na částku
odpovídající 50,- Kč/ 1 transakce. Uživatel podpisem žádosti nebo posláním elektronické
žádosti o navrácení prostředků poskytnutých do Peněženky adresované Provozovateli dává
Provozovateli souhlas ke stržení výše uvedených poplatků ze zůstatku Kreditu. V případě, že
zůstatek Kreditu nepostačuje na úhradu poplatků s transakcí spojených, není Provozovatel
povinen takovouto transakci provést. Finanční prostředky jsou vraceny bankovním převodem,
nelze je vracet v hotovosti či poukázkou České pošty. Nejpozději ke dni podpisu žádosti nebo
ke dni zaslání elektronické žádosti o vrácení finančních prostředků poskytnutých do
Peněženky je Uživatel povinen ukončit či zastavit aktivní čerpání služeb Provozovatele, jinak
Provozovatel neručí za navrácení finančních prostředků ve výši požadované Uživatelem v
žádosti. Uživateli nelze vystavit opravný daňový doklad na Kredit, který byl dobit před více
než 3 lety, a to s ohledem na ustanovení § 42 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, kdy opravu základu a výše daně nelze provést po
uplynutí 3 let od konce zdaňovacího období, ve kterém vznikla povinnost přiznat daň u
původního zdanitelného plnění.

12. Faktury - daňové doklady jsou vystavovány do 15 kalendářních dnů ode dne přijetí platby
na účet Provozovatele. Faktury - daňové doklady jsou vystavovány s fakturačními údaji, které
autorizovaný Uživatel vyplnil při registraci do služby Klientská zóna, a byly schváleny
Provozovatelem. Fakturační údaje na již vystaveném daňovém dokladu nelze zpětně
upravovat. Dnem povinnosti přiznat daň je den přijetí úplaty na účet Provozovatele nebo den
navýšení Kreditu, a to ten den, který nastane dříve.
Veškeré faktury - daňové doklady vystavené dle těchto Smluvních podmínek jsou Uživateli
dostupné ke stažení v Klientské zóně po přihlášení do účtu, s čímž Uživatel odsouhlasením
Smluvních podmínek vyjadřuje souhlas. Uživatel si v Klientské zóně může nastavit souhlas a
kontaktní e-mail pro zasílání těchto dokumentů elektronickou formou. V případě, že Uživatel
nesouhlasí s tímto způsobem doručování, je Uživatel oprávněn žádat po Provozovateli zasílání
těchto dokumentů v písemné podobě. V takovém případě zašle Uživatel žádost na změnu
způsobu doručování na fakturace@firma.seznam.cz, kde uvede, na jakou korespondenční
adresu si přeje dokumenty doručovat. Provozovatel si vyhrazuje lhůtu 2 pracovních dnů na
zpracování této žádosti. Po dobu trvání lhůty je Provozovatel oprávněn doručovat dokumenty
jejich nahráním do účtu Uživatele.

13. Uživatel bere odsouhlasením Smluvních podmínek na vědomí a souhlasí s tím, že v
případě, že nedojde k vyčerpání Kreditu po dobu 3 let od poslední změny zůstatku Kreditu
(směrem nahoru i dolů), nevyčerpaný Kredit propadá Provozovateli, tedy Uživatel není
oprávněn požadovat vrácení Kreditu ani čerpat služby Provozovatele oproti Kreditu.

14. Pokud se Uživatel rozhodne pro převedení svého účtu u Provozovatele (dále jen
„Přeautorizace“) na jiného Uživatele (tj. Uživatele s jiným identifikačním či jiným registračním
číslem), pak pro období od okamžiku, kdy Uživatel, který účet převádí, zadá v systému
Provozovatele pokyn k Přeautorizaci do okamžiku, kdy je Provozovatelem schválena
Přeautorizace, platí, že:
a. veškeré obchodní transakce, které budou v tomto období provedeny na převáděném
účtu, budou považovány za obchodní transakce realizované ve prospěch Uživatele, na
kterého byl účet před touto Přeautorizací veden a budou vyúčtovány původnímu
vlastníkovi účtu;
b. dluhy vzniklé na účtu v tomto období se převádí na nového vlastníka účtu;

15. Pokud dochází k převodu Kreditu dle článku II. bodu 7 těchto Smluvních podmínek nebo k
vrácení Kreditu dle článku II. bodu 11 těchto Smluvních podmínek nebo pokud dochází k
převodu učtu Uživatele formou tzv. přeautorizace na Uživatele s jiným identifikačním číslem
dle článku II. bodu 14 těchto Smluvních podmínek, platí, že Provozovatel vystavuje opravné
daňové doklady - dobropisy na příslušné daňové doklady a Uživateli vrátí, či dle jeho
požadavku převede skutečně vložený Kredit. Uživatel však v důsledku těchto transakcí ztrácí
nárok na vrácení či převedení Bonusového Kreditu, a to ve výši, která je v části Bonusový
kredit uvedena na konkrétních daňových dokladech, kterých se tyto transakce týkají.

III. Služby, které je možné hradit prostřednictvím Peněženky

1. Peněženka slouží výlučně k úhradě služeb Provozovatele, poskytovaných na portálu
www.seznam.cz či jiných, Provozovatelem provozovaných internetových serverech, u nichž
Provozovatel jako prostředek úhrady umožňuje užití aplikace Peněženka.

2. Čerpání Kreditu jako jeho výše, interval čerpání apod. se řídí individuálními smluvními
podmínkami služby, kterou Uživatel využívá.

IV. Provize z partnerského programu

1. Pokud Uživateli, který odsouhlasil podmínky partnerského programu
(https://partner.seznam.cz/) (dále jako „Partner“), vznikl nárok na provizi a tato provize byla
v souladu se smluvními podmínkami partnerského programu
https://napoveda.sklik.cz/partner/smluvni-podminky/ Provozovatelem schválena, bude
Uživateli schválená provize zobrazena v Klientské zóně: https://klient.seznam.cz/wallet.

2. Pokud provize v Klientské zóně Partnera dosáhne částky 1.000,- Kč nebo vyšší, je možné ji
vyplatit na ověřený bankovní účet Partnera, nebo převést na Kredit v Peněžence Partnera, a
to za předpokladu, že došlo současně ke splnění následujících podmínek:
• Došlo k autorizaci Partnera v souladu s článkem II. těchto podmínek;
• Došlo k zadání bankovního účtu Partnera a současně k fyzickému ověření Partnera tím, že
Uživatel zadal v Klientské zóně v aplikaci Klientská zóna: https://klient.seznam.cz/wallet
ověřovací kód, který obdržel písemně prostřednictvím poštovního doručovatele nebo datové
schránky; nebo došlo k jeho ověření bankovní identitou;
• Uživatel zvolil preferovanou formu výplaty Provize, a to vyplacení na ověřený bankovní
účet Uživatele nebo převod na Kredit v Peněžence; formu výplaty Provize nelze kombinovat;
Provizi lze vyplatit na bankovní účet Uživatele v plné výši nebo převést v plné výši na Kredit v
Peněžence.
Bez splnění těchto podmínek není možné s provizí dále nakládat. Tyto údaje slouží k ověření
identity Partnera, který je povinen držet tyto údaje po celou dobu trvání spolupráce ve službě
Seznam Partner aktualizované dle skutečného stavu. V případě opakovaného odeslání
provize z důvodu špatně vyplněných fakturačních údajů, či uvedení špatného čísla
bankovního účtu, bude výše provize ponížena o bankovní poplatky, které Provozovatel v
souvislosti s vrácenou a opakovanou platbou vynaloží. V případě opakovaného chybného
uvedení fakturačních údajů nebo čísla bankovního účtu ze strany Partnera nebude Provize do
okamžiku sjednání nápravy vyplacena.

3. Výše schválené Provize zobrazené v Klientské zóně je základ daně. Pokud dosáhne 1.000,-
Kč, lze tuto schválenou Provizi vyplatit. Pro plátce DPH je vystavena faktura přijatá např.:
1.000,- Kč + DPH. Pro neplátce DPH je vystavena faktura přijatá na 1.000,- Kč.

4. Pokud autorizovaný Uživatel nezvolí jinak, tak nejpozději do 15-tého v měsíci, bude ve výši
schválené Provize a jménem Partnera vystavena Provozovatelem faktura – daňový doklad. V
případě preferované volby vyplacení Provize bude faktura zaplacena do data splatnosti
uvedeném na faktuře. V případě preferované volby převodu do Kreditu bude faktura
započtena proti faktuře – daňovému dokladu, případně proti daňovému dokladu k přijaté
záloze, kterou vystaví Provozovatel Partnerovi, a na základě které dojde k navýšení Kreditu.

5. Uživatel bere odsouhlasením Smluvních podmínek na vědomí a souhlasí s tím, že v
případě, že nedojde k vyplacení Provize ani k převodu Provize na Kredit v Peněžence po dobu
3 let od poslední změny zůstatku Provize v souladu s těmito Smluvními podmínkami, zůstatek
Provize propadá Provozovateli, tedy Uživatel není oprávněn požadovat výplatu Provize na
svůj bankovní účet nebo její přeměnu na Kredit.

6. Provize a práva a povinnosti Uživatele s ní související se v ostatním řídí vedle těchto
Smluvních Podmínek Podmínkami Seznam Partner a dalšími podmínkami schválenými a
podepsanými oběma stranami.

V. Ochrana osobních údajů

1. Za účelem poskytování služeb Klientská zóna a Peněženka je Provozovatel oprávněn
zpracovávat osobní údaje Uživatelů, které tito Uživatelé zadají na službě Klientská zóna a
Peněženka (zejména adresné, popisné a fakturační údaje). Takové zpracování osobních údajů
je nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních
údajů. Osobní údaje Uživatelů budou zpracovávány v nezbytném rozsahu pro plnění
smluvního vztahu vzniklého mezi nimi a Provozovatelem z využívání služby Klientská zóna a
Peněženka, a to v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o
ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu
těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č.
110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění
některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o
některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických
komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

2. Provozovatel zpracovává osobní údaje za účelem poskytování služeb Klientská zóna a
Peněženka.

3. Uživatel zároveň tímto ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách
informační společnosti a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí s
tím, že Provozovatel bude oprávněn zasílat Uživateli e-mailové zprávy či jakákoliv obchodní
sdělení, obsahující informace o službách Provozovatele.

4. Provozovatel se zavazuje, že veškeré informace, které o sobě Uživatel při vytvoření svého
účtu, dobití Kreditu ve službě Peněženka poskytne, jakožto veškeré informace o transakcích
Uživatele ve službě Klientská zóna a Peněženka, neposkytne třetí straně s výjimkou oficiálních
žádostí Policie České republiky, soudů a orgánů veřejné moci oprávněných k vyžádání daných
informací dle zákona.

5. Provozovatel se dále zavazuje přijmout taková opatření, aby nemohlo dojít k
neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či
ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k
jinému zneužití osobních údajů.

6. Více informací o nakládání s osobními údaji na straně Provozovatele naleznete na
https://www.seznam.cz/ochranaudaju

VI. Práva a povinnosti smluvních stran

1. Provozovatel deklaruje, že bude služby Klientská zóna a Peněženka provozovat tak, aby
byla zajištěna jejich maximální spolehlivost a bezpečnost. Avšak s ohledem na důvody vyšší
moci a nemožnost určení příčinné souvislosti s jednáním Provozovatele za možnou vzniklou
újmou, Uživatelé souhlasí s tím, že Provozovatel nenese odpovědnost za:
• případnou dočasnou nefunkčnost, nedostupnost či špatnou dostupnost služby Klientská
zóna a Peněženka či domény https://klient.seznam.cz;
• případný únik informací o Uživatelově Kreditu z důvodů vyšší moci či zneužití přístupu
třetí osobou bez přímého zavinění Provozovatele;
• neautorizovanou manipulaci s Kreditem v důsledku nedostatečného zabezpečení
přístupových údajů ze strany Uživatele;
• jakýkoliv jiný následek používání služby Peněženka bez příčinné souvislosti s jednáním
Provozovatele.

2. Provozovatel se zavazuje, že veškeré informace, které o sobě Uživatel při vytvoření svého
účtu, dobití Kreditu ve službě Peněženka poskytne, jakožto veškeré informace o transakcích
Uživatele ve službě Klientská zóna a Peněženka, neposkytne třetí straně s výjimkou oficiálních
žádostí Policie České republiky, soudů a orgánů veřejné moci oprávněných k vyžádání daných
informací dle zákona.

3. Uživatel je oprávněn postoupit či převést svá práva a své závazky vzniklé ze smluvního
vztahu s Provozovatelem v souvislosti s užíváním služby Peněženka na třetí stranu jen s
předchozím souhlasem a za podmínek Provozovatele.

4. Provozovatel si vyhrazuje právo zablokovat nabíjení nebo čerpání Kreditu na účtu
Uživatele, pokud dojde k závažnému podezření na pokus o placení odcizenou platební kartou,
z důvodu podezření na neoprávněnou manipulaci s přístupovými údaji k uživatelskému účtu,
z důvodu podezření na neoprávněnou manipulaci s účtem nebo jiné podezřelé aktivity tímto
účtem provedené, nebo pokud dojde k závažnému porušení Smluvních podmínek Uživatelem
na některé ze služeb, které jsou hrazeny prostřednictvím Kreditu v Peněžence. Na žádost
Uživatele nebo na základě uvážení Provozovatele pak do 1 měsíce od zablokování nabíjení
nebo čerpání Kreditu na účtu Uživatele bude částka odpovídající zůstatku Kreditu v souladu s
těmito Smluvními podmínkami navrácena na bankovní účet, ze kterého byl Kredit uhrazen,
pokud je tento Provozovateli znám, a bude ponížena o případné bankovní a manipulační
poplatky dle Sazebníku.

5. Všechny činnosti Uživatele v rozporu s těmito Smluvními podmínkami, jenž současně také
mohou mít za následek (byť případné) ohrožení funkčnosti služeb Klientská zóna a
Peněženka, budou ze strany Provozovatele posuzovány jako nedodržení těchto Smluvních
podmínek a Provozovatel je oprávněn Uživatele v takovéto jeho činnosti omezit. Takovéto
omezení spočívá zejména v zamezení dobití Kreditu či odepření poskytnutí služby či zrušení
přístupu do služby Klientská zóna a Peněženka. Provozovatel si vyhrazuje možnost omezení
takovéto činnosti Uživatele okamžitě s tím, že Uživatelem nabitý Kredit bude Uživateli vrácen
zpět na bankovní účet, ze kterého byl Kredit uhrazen, je-li tento Provozovateli znám, a to ve
lhůtě 1 měsíce ode dne takovéhoto omezení ze strany Provozovatele. Provozovatel je
oprávněn snížit Kredit poukazovaný zpět Uživateli z důvodu porušení Smluvních podmínek o
případné bankovní poplatky a manipulační poplatek dle Sazebníku.

6. Provozovatel nenese odpovědnost za újmu, která Uživateli vznikne, pokud Uživatel
nebude včas informován o případných změnách služby Klientská zóna a Peněženka jakéhokoli
charakteru pouze proto, že ji pravidelně nevyužívá.

7. Klientská Zóna umožňuje sdílený přístup mezi jednotlivými účty. Uživatel (který umožnil
třetí osobě přístup ke svému účtu nebo kterému byl přístup ke třetímu účtu umožněn) bere
na vědomí, pokud této možnosti využije, je plně odpovědný za změny prováděné na
sdílených účtech a Provozovatel za případné změny na těchto účtech nenese jakoukoli
odpovědnost.

8. Tyto Smluvní podmínky se řídí platnými zákony a dalšími právními předpisy České
republiky a jsou závazné pro obě strany. Uživatel akceptací těchto Smluvních podmínek
potvrzuje, že byl s těmito Smluvními podmínkami seznámen v plném rozsahu a zavazuje se
jimi řídit.

9. V případech, kdy je Uživatel ve vztahu k Provozovateli spotřebitelem, je oprávněn Uživatel
od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření písemným oznámením zaslaným
Provozovateli. V případech, kdy je Uživatel ve vztahu k Provozovateli spotřebitelem a vznikne
spotřebitelský spor, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Uživatel v postavení
spotřebitele podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu České obchodní
inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail:
adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). V těchto případech může také Uživatel, který je v postavení
spotřebitele, využít platformu pro řešení spotřebitelských sporů online, která je zřízena
Evropskou komisí a je dostupná na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

10. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Smluvní podmínky v přiměřeném rozsahu
jednostranně změnit, zejména při změně legislativy, technické změně služby Klientská zóna
nebo služby Peněženka nebo služeb souvisejících nebo v případě změny provozních,
organizačních nebo obchodních procesů Provozovatele. Provozovatel oznámí změnu Uživateli
prostřednictvím e-mailu Uživatele používaného pro přihlášení k účtu Uživatele nebo na
kontaktní e-mail Uživatele, pokud ho Uživatel v Klientské zóně vyplnil, a to minimálně 15 dní
před účinností této změny. Uživatel má právo odmítnout změnu Smluvních podmínek, a z
tohoto důvodu ukončit smluvní vztah písemnou výpovědí doručenou na adresu sídla
Provozovatele nebo prostřednictvím e-mailu na adresu fakturace@firma.seznam.cz.
Navrácení zůstatku Kreditu bude poté řešeno v souladu s platnými a účinnými právními
předpisy. Pokud Uživatel po účinnosti změny Smluvních podmínek ve smluvním vztahu podle
těchto Smluvních podmínek setrvává, má se za to, že tím přijímá změnu Smluvních
podmínek.

Tyto smluvní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 04.11.2024
Příloha č. 1 - Sazebník poplatků:
Bankovní poplatky: dle aktuálního sazebníku příslušné banky
Manipulační poplatek: 50,- Kč
Poplatky za vrácení Kreditu: 21 % z prostředků požadovaných ke vrácení, minimálně však
1.000,- Kč