Reklamace
Před kontaktováním operátora si prosím připravte následující údaje o provedené platbě:
Možné příčiny nepřipsání kreditu na účet:
Před odesláním reklamace prosím zkontrolujte:
Děkujeme.
- na jaký účet (@seznam.cz, @email.cz, ...) byl kredit dobíjen,
- číslo Vašeho účtu (účet/kód banky),
- zadaný variabilní symbol,
- zadaný specifický symbol,
- poukázaná částka (Kč),
- datum provedení platby.
Možné příčiny nepřipsání kreditu na účet:
- špatně zapsaný variabilní a specifický symbol,
- od platby ještě neuplynuly alespoň 3 pracovní dny,
- objednávka pro platbu byla vygenerována z jiného účtu než tohoto a tudíž byla připsána na jiný účet,
- platba ve špatné výši (rozdíl v částce vygenerované objednávky a zaslané částky).
Před odesláním reklamace prosím zkontrolujte:
- zda uplynuly alespoň 3 pracovní dny od odeslání platby,
- zda na jiném Vašem účtu peněženky nebyl reklamovaný kredit připsán.
Děkujeme.