Reklamace

Před kontaktováním operátora si prosím připravte následující údaje o provedené platbě:
  • na jaký účet (@seznam.cz, @email.cz, ...) byl kredit dobíjen,
  • číslo Vašeho účtu (účet/kód banky),
  • zadaný variabilní symbol,
  • zadaný specifický symbol,
  • poukázaná částka (Kč),
  • datum provedení platby.

Možné příčiny nepřipsání kreditu na účet:
  • špatně zapsaný variabilní a specifický symbol,
  • od platby ještě neuplynuly alespoň 3 pracovní dny,
  • objednávka pro platbu byla vygenerována z jiného účtu než tohoto a tudíž byla připsána na jiný účet,
  • platba ve špatné výši (rozdíl v částce vygenerované objednávky a zaslané částky).

Před odesláním reklamace prosím zkontrolujte:
  • zda uplynuly alespoň 3 pracovní dny od odeslání platby,
  • zda na jiném Vašem účtu peněženky nebyl reklamovaný kredit připsán.

Děkujeme.

Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás