Pozvánka na událost

Ke každé nastavené události můžete přizvat další účastníky.

Všem nastaveným účastníkům dorazí na e-mail pozvánka a v případě, že ji potvrdí, budou informováni jak o obsahu a podrobnostech události, tak i o případných provedených změnách.

 

Vytvoření pozvánky

  • Ve vytvářené události nebo události, kterou jste otevřeli pro úpravy, přejděte do políčka Přidat e-mail účastníka události.


 
  • Do pole začněte vepisovat adresu nebo jména účastníka.
  • Pokud máte kontakt uložen v Kontaktech ve své schránce Email.cz, našeptávač vám začne odpovídající kontakty nabízet k doplnění.


 
  • Jakmile doplníte jednu adresu, ihned se automaticky zobrazí pole pro zadání další.


 
  • Jakmile nastavení změn v události potvrdíte kliknutím na Uložit událost, je tím pozvánka na událost vytvořena a odeslána na e-maily uvedených účastníků.


 

Doručená pozvánka

Doručená zpráva s poznámkou obsahuje informace o události a také možnosti, jak s pozvánkou naložit.
 
  • Pozvánka bude doručena z adresy toho, kdo ji zakládal, s názvem události v předmětu.


 

 
  • Kliknutím na některé z tlačítek (Přijmout, Odmítnout, Možná) se automaticky změní stav v pozvánce.
  • Tlačítkem Změnit odpověď si ale ještě můžete svoji odpověď rozmyslet.


 
  • Zároveň se odešle zpráva s vaší reakcí zpět autorovi události.
  • Autorovi události dorazí do jeho e-mailové schránky jednak zpráva s vaším rozhodnutím...


 
  • ...a také se vaše volba projeví co by barevné potvrzení u vašeho e-mailu v samotné události v Kalendáři.


 

Informace o změnách

  • Nesmíte ale ani zapomenout, že o jakékoliv provedené a uložené změně v nastavené události budou všichni nastavení účastníci (včetně těch, co událost odmítli) okamžitě informováni novou zprávou.


 
  • A to i včetně smazání celé události.



Pomohl Vám tento článek? Ne

Kontaktujte nás