Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
29.9.2022 v 20:10
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Obecně je to skutečně omezeno 10 emaily (aliasy). V tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online v sekci Email.cz
ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové sto s Vámi prověří a případně předají k úpravě nastavení, pokud to bude možné.
Ivana
Karel Koliš
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
30.9.2022 v 9:34
Děkuji.
Na Chat jsem napsal, skutečně je tam limit 10 e-mailů a nic s s tím nedá dělat...
Pavel Pajlík
27.10.2022 v 10:57
Dobrý den,
také bych se připojil k žádosti o úpravu limitu.
Děkuji
Vladimír Bílek
27.10.2022 v 13:25
Dobrý den, zkuste to přes https://napoveda.seznam.cz/cz/email/nastaveni-schranky/nastaveni-sdileni-schranky/
Pavel Pajlík
reagoval na příspěvek
od Vladimír Bílek
2.11.2022 v 7:16
Dobrý den,
v našem případě nejde o to, aby více uživatelů mohlo sdílet informace z jedné schránky. Máme informační systém, který pro odesílání e-mailů používá jeden účet, např. is@nasurad.cz Každý zaměstnanec, který je uživatelem tohoto informačního systému má ve svém uživatelském profilu vyplněný svůj pracovní e-mail (xyz@nasurad.cz). Na základě činností v tomto IS může dojít ke spuštění události, která ma za následek požadavek na odeslání e-mailu. Tento odchozí e-mail se však musí pro příjemce tvářit, že jej odesílal konkrétní uživatel. K odesílání IS použije přihlašovací údaje účtu is@nasurad.cz a tudíž potřebuje mít v seznamu povolených e-mailů uvedený i konkrétní e-mail uživatele. Všechny takto výše popsané vygenerované e-maily mají stejou doménu nasurad.cz. Proto by nám například pomohlo, kdyby se do seznamu povolených dal použít zápis *@nasurad.cz, případně rozvolnit omezení z 10 na ???. V našem případě by nám například s rezervou postačovalo 20.
Děkuji za zvážení možnosti provést případné změny, které by nám umožnily i nadále využívat Vaši službu Email Profi.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Pavel Pajlík
6.11.2022 v 20:52
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Kolegům jsem všechny informace předala a je možné, že v budoucnu proběhnou nějaké úpravy v tomto směru.
Ivana
Pavel Pajlík
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
10.7.2023 v 11:19
Dobrý den,
chci se zeptat, zda se požadavek na navýšení limitu adres dostal na seznam změn. Od září má nastoupit nová zaměstnankyně a již nyní máme obsazeno všech 10 možných adres.
Děkuji
Pavel
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Pavel Pajlík
12.7.2023 v 16:59
relevantní
Dobrý den,
aktuálně nemám informace o tom, že by v tomto směru došlo ke změnám. Pokud je to možné a kolegyně může mít náhled do dané schránky, můžete zkusit nastavit sdílení schránky (kromě náhledu z ní může odesílat emaily), nemůže však změnit heslo apod. Tím byste mohl obejít limit 10 adres.
Ivana
Pavel Pajlík
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
3.8.2023 v 10:49
Dobrý den,
jak už jsem uved v předchozím příspěvku. Nejde o klasickou sdílenou schránku, do které by uživatelé vstupovali, případně něco odesílali. Účet je používaný výlučně Informačním systém obce. Tento IS při některých úkonech uživatelů odesílá e-maily. Různé schvalovací procesy atd.. Pro odesílání těchto e-mailů používá IS přihlašovací údaje účtu xyz@nasurad.cz. Odchozí pošta se však musí tvářit tak, že jej odeslal konkrétní uživatel. Proto musím zadat jednotlivé e-maily uživatelů k povoleným aby IS mohl odesílat přes účet xyz@nasurad.cz maily s aliasy skutečných uživatelů. Zde je tedy ten náš problém. Máme více uživatelů než Vámi povolený limit 10.
Pavel
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Pavel Pajlík
9.8.2023 v 12:27
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Informace jsem ověřila u kolegů a zřejmě pro Vás nebudu mít dobrou zprávu. Limit je stále 10 schránek a bohužel aktuálně není možné ho nijak navýšit, je mi líto.
Ivana
Vladimír Bílek
15.9.2023 v 8:20
Hezký den, v tomto případě je lepší použíít jako odchozí SMTP server ten, který máte od poskytovatele internetu, nebo si rozjet vlastní. Polud potrebujete upřesnění, tak mě kontattujte přímo na https://mapy.cz/s/cageralole