Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
7.9.2021 v 10:13
relevantní
Dobrý den,
a co přesně Vám to hlásí, když se na diskuse přihlašujete?
Ivana
Josef Šteiniger
8.9.2021 v 13:33
Dobrý den. Přestaly se zobrazovat příspěvky pod článkem.
Děkují
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Josef Šteiniger
9.9.2021 v 11:57
relevantní
Dobrý den,
ano, to je možné. Ne všechny články mají diskusi případně tam diskuse může být jen pár dní a poté je odstraněna (článek pak již diskusi nemá). Pokud je to tedy nějaký starší článek, tak tam nebude. Například tento článek je z dnešního dne
ZDE a tam vstup do diskuse v pořádku vidíte dole?
Ivana
Josef Šteiniger
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
9.9.2021 v 12:11
Dobrý den a děkuji za odpověď.
Ikonka diskuse pod článkem je zobrazena, ale při kliknutí na ní nereaguje.
Děje se to jen v mobilním telefonu. Děkuji
Hanusova Vlad
9.9.2021 v 16:41
Mám tam samý problém, vstoupím do diskuze, ale objeví se jen přihlašovací okénko a při posunutí dolů už tam je jen výběr dalších článků. Samotná diskuze se nedá posunovat.
Marek Liprt
11.9.2021 v 14:37
Mám úplně stejný problém, nemůžu se dostat do diskuze u nových článků. Prostě nejde rolovat dolů, ani přispívat do diskuze. Po odeslání příspěvků se objeví nápis - static error page.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
12.9.2021 v 13:06
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Ve všech případech se jedná o mobilní telefony prosím?
Případně, potřebovala bych od Vás vědět značku, verzi operačního systému a prohlížeč (ideálně i verzi). Je možné, že se jedná o nějakou starší verzi, kde to z nějakého důvodu nefunguje. Předala bych to však kolegům k prověření.
Další co můžete zkusit je, zapnout na zařízení nějaký jiný prohlížeč a podívat se na diskuse?
Máte zapnuté cookies v prohlížeči a vypnutý adblock?
Ivana
Hana Veverková
14.9.2021 v 19:54
Dobrý den,
mám stejný problém cca 14 dní. Jinde (idnes. cz) diskuze bez problémů.
Petr Kratochvíl
15.9.2021 v 19:56
Stejný problém. Zkusil jsem odinstalovat a znovu nainstalovat a nepomohlo. Nefunguje cca 14 dní. A není tam ani profilová fotka.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
16.9.2021 v 11:04
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Abychom to mohli prověřit, potřebujeme od Vás více informací (ideálně také screenshoty).
Ve všech případech se jedná o mobilní telefony prosím?
Případně, potřebovala bych od Vás vědět značku, verzi operačního systému a prohlížeč (ideálně i verzi). Je možné, že se jedná o nějakou starší verzi, kde to z nějakého důvodu nefunguje. Předala bych to však kolegům k prověření.
Další co můžete zkusit je, zapnout na zařízení nějaký jiný prohlížeč a podívat se na diskuse?
Máte zapnuté cookies v prohlížeči a vypnutý adblock?
Ivana
Jiřina Bolková
13.10.2021 v 23:17
Dobrý den, je možné mi zrušit trvalé zablokování příspěvků k diskuzím?
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Jiřina Bolková
14.10.2021 v 12:34
relevantní
Dobrý den,
obávám se, že blokace mohla být způsobena tím, že nemáte uvedené v emailu celé příjemní. Zkuste jej nejprve upravit v nastavení schránky a poté kontaktovat kolegy na adrese diskuze@firma.seznam.cz
Ivana
František Srholec
22.10.2021 v 19:12
Nemohu psát do diskuse, protože jsem se choval nevhodně? Nevím co bylo nevhodné a jak dlouho tento trest bude trvat... Pokud nemůžete odpovídat na některé články ,reagovat na ně nebo na témata v diskusích, je vám vlastně potom jedno, ke kterému prohlížeči vzhlížíte s ÚCTOU...A já mám seznam nastavený téměř od jeho vzniku....Děkuji za odpověď. František Srholec
olga miškovská
20.11.2021 v 11:50
ahojky,mám prý trvale zablokovaný přístup k diskusi a psaní příspěvků,nevíte někdo jak to zrušit ??
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od olga miškovská
21.11.2021 v 11:24
relevantní
Dobrý den,
obávám se, že blokace mohla být způsobena tím, že nemáte uvedené v emailu celé jméno a příjmení ale pouze "olga" jako se zobrazuje zde. Zkuste jej nejprve upravit v nastavení schránky a poté kontaktovat kolegy na adrese diskuze@firma.seznam.cz
Ivana
Jana Machová
15.3.2022 v 4:35
Nemohu číst další stránky diskuse, nelze v ni listovat, vidím jen první stranku UA:Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 12_5_5 like Mac OS X) AppleWebKit/605.1.15 (KHTML, like Gecko) Version/12.1.2 Mobile/15E148 Safari/604.1
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Jana Machová
15.3.2022 v 12:46
relevantní
Dobrý den,
podle popisu to vypadá na potíže s cookies případně cache v prohlížeči. Doporučuji v nápovědě
ZDE najít prohlížeč, který používáte, a poté postupovat podle přiřazené nápovědy. Rovněž doporučuji ověřit dle nápovědy
ZDE zda máte povolené cookies.
Ivana
Radomír Durda
8.4.2022 v 15:44
Dobrý den, v poslední době mám problémy při vkládání odpovědi na příspěvky. Konkrétně aktuálně mám problém s přidáním odpovědi na reakci na můj komentář. (Prohlížeč Chrome: Verze 100.0.4896.75 (Oficiální sestavení) (64bitový) - aktuální verze).. Problém se projevuje tak, že kliknu-li na tlačítko "odpovědět" nestane se vůbec nic. Když na tlačítko najedu myší, tak se tváří jako funkční, tedy se zobrazuje jako podtržené "_odpovědět_".
Jan Weber
reagoval na příspěvek
od Radomír Durda
8.4.2022 v 17:08
Dobrý den, Radomíre. Mám cca týden stejný problém, děje se mi to na PC (Firefox, Chrome, oboje v aktuální verzi), i na telefonu (Chrome, aktuální verze). Radu nemám, ale přidávám se, je nás takových víc. Resp. přišel jsem na to, že když otevřu kartu toho diskutujícího a tam si ten příspěvek najdu, tak tam odpovědět můžu. Ale jinde ne.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Radomír Durda
10.4.2022 v 11:33
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Mohlo by se jednat o potíže s cookies ale také s účtem. V tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online
ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové to po autorizaci k účtu s Vámi zkusí nasimulovat a případně předají k opravě.
Ivana