Pavel Safarik
27.2.2022 v 8:40
Bydlím v zahraničí na Britských ostrovech. Nemám Český účet ale BOI účet. Jak se mám ověřit? To nebudu moci psat do příspěvku pod článkem?
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
28.2.2022 v 11:50
relevantní
Dobrý den,
aktuálně můžete v pořádku přispívat i bez ověření bankovní identity. Bankovní identitu lze ověřit pouze u bank, které jsou uvedeny v seznamu při ověřování, u jiných to možné není.
Vše máme popsáno v nápovědě k bankovní identitě
ZDE. Nemusíte se však obávat, že by bez ní nebylo možné email nebo diskuse využívat.
Ivana
Michal Jursa
28.2.2022 v 16:07
Mám eIdentitu na stupeň vysoce důvěryhodný a nemůžu ji použít... PROČ?
Sylva Šporková
28.2.2022 v 18:07
Všude, i stránkách Seznamu jsou lidé neustále varováni, aby nikde nesdělovali citlivé údaje. Bankovní indentita je zároveň přihlašovacím heslem k mému bankovnímu účtu - PROČ chcete, abych tyto citlivé údaje dávala Seznamu?? Jak mohu diskutovat pod články, aniž bych se vystavovala takovému nebezpečí?
ivana fiuraskova
1.3.2022 v 14:49
Už to tady čtu: nemám elekt. účet..., ani chytrý telefon. Neumím to.
Josef Vogeltanz
reagoval na příspěvek
od Sylva Šporková
1.3.2022 v 16:49
relevantní
Bankovní identita a přihlašování k bankovnímu účtu jsou dvě oddělené věci. Ověřuje vás vaše banka, nikoliv Seznam. Ten dostane jen přes prostředníka BankID pouze echo od banky, že jste "důvěryhodná" osoba.
Nemusí vás to ale trápit, protože BankID jsou nějací začátečníci a bankovní identitu mají nasmlouvánu s pouhými pěti bankami. Kdo u těchto pěti není, má prostě smůlu.
Josef Vogeltanz
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
1.3.2022 v 16:52
To je poněkud v rozporu s oznámením při každém přihlášení do diskuze:
"Vzhledem k bezpečnostní situaci v Evropě začneme vyžadovat ověření identity přispěvatelů. Ověřte si prosím svou identitu co nejrychleji, jinak vám může být přístup do diskuzí omezen nebo odepřen. Jak se ověřit?"
Takže? Co tedy platí? Oznámení v diskuzích nebo vaše ujišťování?
Zuzka Gylaniková
1.3.2022 v 19:49
Proč tam není equa bank?
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
3.3.2022 v 13:52
relevantní
Dobrý den,
pokud vaše banka aktuálně není partnerem BankID tak to z naší strany to v tuto chvíli nemáme jak ovlivnit, je mi líto. Můžete využít formuláře
ZDE a obrátit se přímo na BankID. Zároveň lze pro ověření identity na diskusích využít nápovědu
ZDE kde je alternativní způsob ověření.
Aktuálně lze diskuse využívat i bez ověření identity. Je však možné, že v budoucnu tomu tak nebude, proto je u diskusí po přihlášení neověřeným uživatelům zobrazeno dané oznámení.
Samozřejmě to předám jako námět na zlepšení služeb, zda není možné změnit poskytovatele, ale aktuálně Vám nemohu zajistit zpětnou vazbu nebo že ke změnám dojde. Děkuji za pochopení.
Ivana
Josef Vogeltanz
reagoval na příspěvek
od Josef Vogeltanz
3.3.2022 v 19:27
Beru nazpět a odpověď vůbec není relevantní. Je to úplně jinak (navedla mě zdejší moderátorky svým chybným odkazem na firemní nabídku bankid.cz
Co prostředník bankid.cz pomocí bankovní identity získává a dále nabízí firemní klientele, se můžete dočíst zde: https://www.bankid.cz/pro-firmy
Je tam i ceník, takže je jasné, že na prvním místě je byznys.
Poskytnuté údaje:
- ID uživatele, Jméno a příjmení, Telefon, E-mail, Datum narození,
- Adresy, Bankovní účet, Tituly, Pohlaví, Rodné číslo,
- Místo narození, Stav, Doklad, Právní status,
- Sada informací ke vzdálené identifikaci klienta dle AML zákona
(převzato z bankid.cz)
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Josef Vogeltanz
7.3.2022 v 13:34
relevantní
Dobrý den,
to co zde vypisujete je možný výpis informací, které lze dostat. ne vždy však je nutné aby banka sdílela všechny. Informace, které dostaneme z bankID jsou jméno a příjmení a datum narození. Jiné informace nedostáváme. Jsou tedy zcela totožné s tím, co dostaneme prostřednictvím fotografie OP (pokud začerníte všechny ostatní údaje jak je popsáno v nápovědě). Navíc při procesu ověření bankID vždy vidíte, jaké informace jsou předávány a proces můžete vždy přerušit - tedy k předání informací nedojde.
Ivana
Milan Kubeša
29.9.2022 v 14:51
Na konci mám zprávu, že se vyskytla chyby na straně serveru. Co bych měl s tím dělat? Děkuji Milan Kubeša
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Milan Kubeša
29.9.2022 v 20:12
relevantní
Dobrý den,
v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online
ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové s Vámi vše prověří.
Ivana
Ucitele2020
24.10.2022 v 16:29
Dobrý večer, někdo se mi dostal na můj emailový účet a pokud změním heslo přijde mi potvrzovací sms na číslo mobilu jež neplatí...kde mohu změnit číslo na mobil? Děkuji
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Ucitele2020
27.10.2022 v 15:21
relevantní
Dobrý den,
co přesně Vám to prosím hlásí, když se přihlašujete?
Ivana
Fridrich Cabbage
6.1.2023 v 15:52
Sezname, co to zakládáte, novou Státní bezpečnost? Lustrujete občany této země? Nebo proč vůbec takové údaje chcete vidět a vědět. Skenované fotky a začerňování údajů je vám k čemu? Nemáte právo se ani z dálky na můj doklad podívat. Zablokovali jste mi účet do služby Seznam Diskuze, s odůvodněním: jelikož máme důvodné podezření, že se vydáváte za jinou osobu (případně není uvedeno kompletní jméno a příjmení), což je porušením bodu 3.13. našich Smluvních podmínek. Zdůvodněte mi, jak jste mi mohli účet zřídit, když mě nyní napadáte, že se vydávám za někoho, kdo nejsem. Jmenuji se tak, jak se jmenuji. Někdo se jmenuje třeba Hloupý Janek a má IQ 160, tak tomu taky nebudete jeho identitu věřit? Chtěl jsem si jen změnit - opravit a zadat nové telefonní číslo, což je nemožné v tom vašem zmatečném návodu. Asi vám ho budu dávat, když jsem podle vás zneužil něčí účet? Jste asi trochu mimo mísu.
Vladimír Závůrka
12.4.2023 v 21:52
Zajímá mě, co Seznam vede k vyžadování ověření identity. Jsem prihlášen pod svým jménem, nevidím důvod vám sdělovat jakékoli další informace o mě. To raději zruším svůj účet u Vás.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Vladimír Závůrka
15.4.2023 v 16:17
relevantní
Dobrý den,
při ověření bankovní identitou jen potvrdíte, že zadané Jméno a příjmení a rok narození jsou správné. Jiné informace nám nikdo nesděluje. Setkáváme se velmi často s duplicitními a podvodnými účty a zde se jedná o bezpečnostní opatření. V minulosti uživatelé diskusí uváděli rovněž adresu bydliště a až poté co jim byl zaslán kód poštou, bylo možné do diskusí přispívat. Jedná se tedy o rychlejší ověření (než čekat na obálku s kódem) a navíc uživatel poskytuje méně údajů než v minulosti.
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
16.8.2023 v 17:35
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Bohužel nemám přes fórum možnost tyto informace ověřit. V tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online v sekci Email
ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové Vám v tomto ohledu rádi pomohou, případně předají námět na zlepšení služeb dále.
Ivana