Fórum nápovědy

Seznam

Ukradený email, telefonní číslo neznám

Libor Kazaňák

24.1.2022 v 9:23

Dostanu se na svůj ukradený účet lihel1@email.cz pomocí záchranného emailu, ze kterého píšu. Potřebuji podle IP adresy obnovit svůj účet, ale nejde to protože zloděj si ho hlídá svým mobilním číslem. Prostě to číslo vůbec neznám. Email lihel1@email.cz používám roky, pořád ze stejné IP adresy a mám v něm citlivá data.

Prosím o pomoc.

Libor Kazaňák

24.1.2022 v 9:25

Mám jako důkaz emailovou komunikaci za poslední tři roky ve svém emailovém klientovi.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

24.1.2022 v 13:11

relevantní
Dobrý den,

podle popisu se přiznám, že situaci zcela nerozumím. Navíc jsou účty vedeny zcela anonymně, takže IP adresy neevidujeme.
Pokud se tedy do daného účtu můžete přihlásit (protože znáte ověřený email), tak doporučuji v nastavení účtu tedy změnit telefonní číslo. Pak si můžete účet hlídat i telefonem.

Ivana

Libor Kazaňák

24.1.2022 v 13:18

Jak se mění telefonní číslo? Vždyť první co musím udělat je vložit to staré pro mě neznámé telefonní číslo.

Libor Kazaňák

24.1.2022 v 13:22

Viz snímek obrazovky

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

26.1.2022 v 15:16

relevantní
Dobrý den,

rozumím. Podle vašeho popisu jsem netušila, že máte namysli tuto tabulku (děkuji za screenshot). V tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové prověří, proč došlo k blokaci a jistě naleznou řešení situace i když již nemáte dané číslo.

Ivana

Mudronovalenka

27.1.2022 v 19:01

Před dvěma dny jsem se při otevírání mailové schránky setkala s touto hláškou: "Někdo se vám naboural do účtu ....... atd" Snažila jsem se změnit heslo pomocí kontrolní otázky a nechala jsem si případné řešení poslat na jinou mailovou schránku. Dosud mi žádná odpověď nepřišla. Zabezpečení pomocí telefonu nemám nastavené. Je možné, že už mám mailovou schránku zablokovanou úplně? Jak mám postupovat dál? Děkuji Lenka Lacinová
UA:Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:96.0) Gecko/20100101 Firefox/96.0

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Mudronovalenka

30.1.2022 v 15:35

relevantní
Dobrý den,

v tomto případě doporučuji se ke schránce klasicky přihlásit přes webové rozhraní. Tam po zadání hesla uvidíte, zda je účet blokovaný, vyžaduje potvrzení nových licenčních podmínek nebo je zde například nutná změna hesla. Takto přes fórum to nedokážeme nijak prověřit, je mi líto.

Ivana

Mudronovalenka reagoval na příspěvek od Ivana 2 Helpdesk

30.1.2022 v 17:56

Prosím, můžete mě nasměrovat ideálně na živého člověka, který mi s tímto pomůže? Zkusila jsem již před týdnem vše, co mi bylo umožněno, nové heslo stále nemám. Je pravděpodobné, že se mi do mailu skutečně někdo naboural a začal mým jménem posílat maily, a účet mi proto zřejmě byl zablokován. Toto podezření mám díky upozornění známého, že mu ode mne přišel nějaký divný mail. V příloze je hláška, která se objeví po snaze o přihlášení, náhradní heslo na mou druhou mailovou schránku mi dosud nepřišlo, i když jsem o ně přes protokol žádala již před týdnem. Děkuji.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Mudronovalenka

3.2.2022 v 15:34

relevantní
Dobrý den,

v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové prověří, proč k blokaci došlo a jistě naleznou řešení situace. Případně je můžete kontaktovat ve stejném čase i na čísle 234 694 430.

Ivana

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    Ukradený email, telefonní číslo neznám

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)