Fórum nápovědy

Seznam

Odchozí emaily se nedoručí

Jan Štembera

1.1.2022 v 9:14

Dobrý den,

když pošlu přes webové rozhraní(z klienta na smtp seznamu to nedělá) email z @seznam.cz na @azet.sk, tak přijde místo doručení chybová hláška:

Recipient address rejected: Invalid HELO/EHLO; Cannot resolve 'mxh2.seznam.cz', no such domain554 5.7.1 For assistance, contact your administrator or see http://onas.azet.sk/kontakty Please provide the following information in your problem report: Time: (Jan 01 09:03:36), Client: (77.75.76.212), Server: (smtp3.azet.sk).

Můžete si to prosím opravit?

Děkuji JŠ


EDIT: Zkoušel jsem to i z jiné seznam schránky, kterou jsem nedávno vytvořil a tam email (přes mxl2.seznam.cz) v pořádku na @azet.sk dorazil.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

4.1.2022 v 10:18

relevantní
Dobrý den,

dle chybového hlášení to píše, že se máte obrátit na azet.sk
Podle toho "not Resolve" server příjemce neodpovídá a tak nemůže projít předání emailů. Bude nejlepší když se tedy na Azetu podívají do logů, proč se to nedaří.
Samozřejmě se můžete obrátit i na kolegy online ze Seznamu ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny.

Ivana

Jan Štembera reagoval na příspěvek od Ivana 2 Helpdesk

7.1.2022 v 6:26

Zeptal jsem se na Azet.sk a je to tak, jak jsem si myslel: Nemáte v dns nastaven záznam typu A pro poddoménu mxh2.seznam.cz.
Ivano, dokážete to zařídit, aby se u vás nastavilo?

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Jan Štembera

7.1.2022 v 14:21

Dobrý den,

předám informace kolegům k prověření. Děkujeme.

Ivana

Jan Štembera

8.1.2022 v 7:21

Díky, funguje to.
Teď se to posílá přes mxh1.seznam.cz, který má nastaven A záznam.

Jan Štembera

8.1.2022 v 10:36

Tak jsem se unáhlil, opět se email poslal přes mxh2.seznam.cz, který nemá v dns A záznam.

5.0.0 smtp; 554-5.7.1 <XYZ@azet.sk>: Recipient address rejected: Invalid HELO/EHLO; Cannot resolve 'mxh2.seznam.cz', no such domain554 5.7.1 For assistance, contact your administrator or see http://onas.azet.sk/kontakty Please provide the following information in your problem report: Time: (Jan 08 10:35:02), Client: (77.75.76.212), Server: (smtp3.azet.sk).

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Jan Štembera

9.1.2022 v 11:43

relevantní
Dobrý den,

kolegům jsem informaci předala, bohužel zatím nemám zpětnou vazbu. Nicméně o tom vědí a jistě situaci napraví.

Ivana

Jan Štembera

18.1.2022 v 18:35

relevantní
Poddoména má již nastavenu ip adresu/záznam A:
mxh2.seznam.cz. 300 IN A 77.75.76.212
takže můžeme uzavřít.

Díky, Ivano.

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    Odchozí emaily se nedoručí

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)