Fórum nápovědy

Seznam

Odsouhlasení smluvních podmínek

Libor Patroch

18.12.2021 v 19:25

Obdržel jsem od seznam.cz informaci o nových smluvních podmínkách s tím, že musím odsouhlasit tyto podmínky po přihlášení na kterékoliv službě.Seznamu. Přihlašuji se přes web ke své schránce, ale nemohu najít odkaz na toto odsouhlasení.

petra hovězáková

19.12.2021 v 22:27

relevantní
Dobrý večer pane Libore,
měla jsem stejný problém, zkusila jsem se odhlásit a přihlásit přímo na Seznamu a oznámení o odsouhlasení mi naskočilo automatiky. Jinak odkaz přímo na podmínky zde: https://napoveda.seznam.cz/cz/smluvni-podminky/podminky-registrace/
Zkuste :)

Martina Kubešová

21.12.2021 v 11:47

Dobrý den,
opakovaně jsem se zkoušela odhlásit/přihlásit k mailové schránce a např.i od Sbazaru, ale možnost odsouhlasení nových smluvních podmínek se mi nenabízí. Poradíte mi prosím?
Děkuji

Jan Korgyík

22.12.2021 v 10:52

Odhlásil jsem se ze všech účtů a přihlásil se přímo na Seznamu a nic. Takže vám nic neodsouhlasím.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

22.12.2021 v 20:28

relevantní
Dobrý den,

pokud se Vám informace o potvrzení podmínek nezobrazuje, zkuste se odhlásit a přihlásit ke kterékoliv naší službě. Pokud se ani poté nezobrazila, je možné, že jste podmínky již potvrdili (vyskočili o něco dříve, než dorazil email od nás, ani nám se občas šotek nevyhne). Pokud chcete potvrdit informaci, zda máte podmínky potvrzené, tak v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové po autorizaci prověří, zda je máte potvrzené.

Ivana

Jana Jamajka

24.12.2021 v 14:40

Na našem domácím PC se nás přihlašuje víc. Odsouhlasila jsem na jedné mailové adrese, na dalších mailech, ať se přihlašujeme a odhlašujeme nelze na nich odsouhlasit podmínky.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Jana Jamajka

27.12.2021 v 10:56

relevantní
Dobrý den,

rozumím. Je možné, že již tam potvrzení podmínek v minulosti proběhlo. Pokud se Vám informace o potvrzení podmínek nezobrazuje, zkuste se odhlásit a přihlásit ke kterékoliv naší službě. Pokud se ani poté nezobrazí, tak v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové po autorizaci prověří, zda je máte potvrzené.

Ivana

olga vavrova

28.12.2021 v 10:40

Dobrý den,mám stejný problém,ať se přihlašuji a odhlašuji stále dokola všude možně,tak se odsouhlasení ne a ne objevit.Navíc si vůbec nevybavuji,že bych něco takového v nedávné době odklikla. Olga

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od olga vavrova

30.12.2021 v 11:49

relevantní
Dobrý den Olgo,

rozumím Vám, ale bohužel to přes fórum nedokážeme nijak prověřit. Je možné, že již tam potvrzení podmínek v minulosti proběhlo. Pokud se Vám informace o potvrzení podmínek nezobrazuje, zkuste se odhlásit a přihlásit ke kterékoliv naší službě (případně i v jiném prohlížeči). Pokud se ani poté nezobrazí, tak v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové po autorizaci prověří, zda je máte potvrzené.

Ivana

Vendys 1947

4.1.2022 v 13:04

Vidím, že nejsem jediný, kdo má tento problém. Nepomohl mi ani pracovník, který by mi pomoci měl. Tak se ptám. Nebylo by jednodušší, kdyby portál Seznam.cz zveřejnil jednoduchý formulář, kde by se to odsouhlasení smluvních podmínek dalo potvrdit jednoduchým kliknutím?

augustin brázdil

4.1.2022 v 13:39

Chci odsouhlasit smluvní podmínky a vůbec si nevím rady kudy a kde to zrealizovat. Pro pomoc telefonickým spojením na č. 234 694 430 operátorům Seznam není snad vůbec možná pro neustálé obsazení linky. Tak snad budu asi po 12.1.2022 mít smůlu s emailovou poštou.

Albreziv reagoval na příspěvek od Vendys 1947

4.1.2022 v 19:01

Souhlasím a taky jsem čekala, že bude uveden nějaký jednoduchý formulář na Seznamu !
Vůbec si nevím rady a čím dál častěji mám dojem, že vzhledem ke svému věku už v téhle přetechnizované době nemám šanci.....
Alena 1950

Jana Čadová reagoval na příspěvek od petra hovězáková

5.1.2022 v 7:58

- nepomohlo, stále nic :-(

Jana Čadová reagoval na příspěvek od Albreziv

5.1.2022 v 8:01

Jsem na tom naprosto stejně. Moje možnosti končí u Odhlásit-Přihlásit. Fascinuje mne, že namísto literárních litanií nemůžeme jako uživatelé obdržet krátký formulář pro potvrzení.

Vendys 1947

5.1.2022 v 12:00

Chat ze dne 5. 1. 2022

Vyčkejte prosím na přihlášení operátora.
Váš požadavek je pro nás důležitý. Vyčkejte prosím, operátor se s vámi brzy spojí.
Nyní s Vámi hovoří Miroslav Lorenc - Přihlašování a registrace na služby
11:29Miroslav Lorenc: Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
11:34Václav Dočekal: Zdravím a vznáším dotaz. Portál Seznam.cz jako poskytovatel služeb po mně požaduje potvrzení a odsouhlasení smluvních podmínek. Včera jsem nad tím strávil tři hodiny a bez úspěchu. Těch, kteří mají tento problém, je samozřejmě víc. https://napoveda.seznam.cz/forum/threads/164820/ Co mi poradíte vy?
11:35Miroslav Lorenc: Rozumím, musíte se ve schránce odhlásit (v pravo nahoře, kliknutím na Vaše jméno) poté se stačí přihlásit Vaším uživatelským jménem a heslem, a smluvní podmínky Vám sami vyskočí a poté již klikáte na souhlasím a pokračovat.
11:35Václav Dočekal: Já jen, že včera mi váš kolega Štěpán Oliva poradil, abych se obrátil na někoho z mých známých. Ani on neuspěl.
11:36Miroslav Lorenc: To je mi líto, nicméně není na tom nic těžkého stačí se z vaší emailové adresy odhlásit a následně přihlásit. Poté na Vás podmínky vyskočí a stačí dát souhlasím a pokračovat.
11:39Václav Dočekal: To, co mi radíte, jsem zkoušel už včera. Bez úspěchu. Po odhlášení a novém přihlášení na mne žádné podmínky nevyskočily. A to přitom nejsem žádný začátečník. Takže jen zopakuju. Nebylo by lepší, kdyby Seznam zveřejnil jednoduchý formulář, kde by se dalo kliknutím odsouhlasit a bylo by to vyřešené?
11:40Miroslav Lorenc: Nikoliv, všechno a postup máte napsaný v nápovědě, pokud se Vám podmínky nezobrazují pak jste se správně neodhlásil a nepřihlásil jelikož účet vendys1947@email.cz podmínky odsouhlasené nemá.
11:41Miroslav Lorenc: Pokud si chcete ověřit zda-li se přihlašujete správně. Pak se autorizujte zde na chatu v pravo nahoře, tlačítkem autorizace.
11:43Václav Dočekal: A ještě něco. Ptal jsem se mých přátel po síti, kteří jsou také zaregistrovaní na Seznamu, a všichni mají stejný problém. Oni se totiž stejně jako já nemohou odhlásit. Tím pádem se jim nezobrazí příslušné okno a nemohou tak odsouhlasit nové podmínky. Nebylo by lepší zveřejnit jednoduchý manuál?
Autorizace selhala. Zadaný email neexistuje, nebo je chybné heslo.
11:47Miroslav Lorenc: Pokud se Vám to nedaří a písemně si nerozumíme, pak asi doporučuji pokud nevíte jak se odhlásit když jste trvale přihlášený zavolat na naší linku 234 694 430 volba číslo 2 a kolega Vám přesně řekne kam kliknout myší a jak se odhlásit a přihlásit.
11:47Václav Dočekal: Taky dobrý. Zadal jsem můj mail včetně platného hesla a ono mi to hlásí, že zadaný mail neexistuje. Takže to nejspíš vzdám a zřídím si novou mailovou schránku u jiného poskytovatele služeb.
11:47Miroslav Lorenc: Jelikož po chatu to zřejmě s Vámi nepůjde viz. neplatná autorizace.
11:48Miroslav Lorenc: To je samozřejmě na Vás nicméně adresa je v pořádku zadal jste patrně @seznam místo @email.cz protože email vendys1947@seznam.cz opravdu neexistuje.
11:48Miroslav Lorenc: Takže buď doporučuji zavolat na naší linku nebo kontaktovat opravdu někoho technicky zdatnjšího.
11:49Miroslav Lorenc: oprava - zdatnějšího.
11:49Václav Dočekal: Po telefonu jsem to zkoušel také. Když to po zhruba pěti minutách nikdo nebral, tak jsem to vzdal. Jo a před chvílí jsem se přihlašoval z mého mailu vendys1947@email.cz. Včetně stále platného hesla, samozřejmě.
11:50Miroslav Lorenc: Pak je nutno vyčkat na lince. Po chatu to zřejmě nedokážete je mi líto.
11:52Václav Dočekal: Tak já nejsem zdatný. Tímhle končím nejen s vámi, ale také s tímto poskytovatelem služeb. Na závěr jen připomenu, že těch méně zdatných budou zřejmě tisíce.
11:53Václav Dočekal: https://napoveda.seznam.cz/forum/threads/164820/1
11:54Miroslav Lorenc: Věřte že nebudou, jelikož po chatu či telefonu se jim to podařilo, jak budete a koho budete využívat jako poskytovatele emailu je samozřejmě na Vás je mi líto, že se Vám to nedaří nicméně veškeré nápovědy a manuál jsem Vám napsal. Přeji tedy krásný den a mnoho úspěchů.
Miroslav Lorenc opustil konverzaci.
Konverzace byla ukončena.

Vendys 1947

5.1.2022 v 12:48

relevantní
Tak jsem se konečně dověděl, v čem je problém.

Ono stačí otevřít mailové okno a vpravo nahoře kliknout na mail uživatele. Potom zvolit možnost odhlášení. Po odhlášení se objeví Souhlas s novými podmínkami. Opětovným přihlášením dojde k odsouhlasení těch nových podmínek.

Takže ještě jednou.

Kliknout na mail uživatele a zvolit možnost odhlášení.
Po odhlášení se objeví zpráva Souhlas s novými podmínkami.
Po opětovném přihlášení je to odsouhlasené.

Nač to dělat jednoduše, když to jde složitě.

Lukáš Kubáč reagoval na příspěvek od Ivana 2 Helpdesk

5.1.2022 v 23:37

Dobrý den,

nešlo by prosím odpovědným kolegům říct, aby volbu souhlasu s podmínkami dali jednoduše do nastavení emailu, kde by tento krok měl z podstaty věci být dostupný? Odpadly by veškeré problémy s tím, že se po odhlášení a novém přihlášení spoustě uživatelů nezobrazuje výzva k souhlasu. Přece není takový problém do nastavení dát sekci pravidel užívání, ve kterých by se uživatelům ukázaly vyžadované souhlasy, co mají odsouhlaseno, co na souhlas čeká, do kdy je nutné jednotlivé souhlasy udělit, apod. - Vaši kolegové z technické podpory by pak nemuseli řešit a odpovídat na desítky či stovky dotazů zda jsou podmíní odsouhlaseny, když by to každý uživatel snadno zjistil v nastavení konkrétního emailu. Když email obsahuje sekci "nastavení" tak by v této sekci jednoduše mělo být dostupné vše, co se správy emailu týče, včetně informací vztahující se k pravidlům a podmínkám užívání služby, přehled souhlasu nevyjímaje. Případně by souhlas s podmínkami užívaní mohl být dostupný rovnou po rozkliknutí uživatelského jména, tedy na úrovni jiných nabídek jako je "nastavení", "spravovat účty", "přidat další účet" či "odhlášení" - např. jako nabídka "smluvní podmínky", kde by si uživatel mohl ony smluvní podmínky jak přečíst, tak s nimi souhlasit, a případně vidět je je již odsouhlasil. Třetí možností, která by měla byt automatická je, aby jste volbu "odsouhlasení" dávali rovnou do emailu, který zasíláte uživatelům s upozorněním na nové smluvní podmínky.


Děkuji.

Lukáš

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Lukáš Kubáč

7.1.2022 v 14:31

relevantní
Dobrý den Lukáši,

rozumím Vám a velmi děkuji za námět na zlepšení služeb. Kolegové z technické podpory toto nijak upravit nemohou, ale předám to na patřičné oddělení jako námět na zlepšení.
Nemohu Vám však zajistit, že že takové změny budou nasazeny. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

Ivana

Ludmila Kalabusová reagoval na příspěvek od Vendys 1947

14.1.2022 v 20:27

Děkuji za relevantní suprovou nápovědu. Funguje to. Přeji příjemný den.

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    Odsouhlasení smluvních podmínek

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)