pokud byly emaily odstraněny ze schránky - tedy nejsou v žádné ze složek ani v koši, tak je z naší strany nedokážeme nijak obnovit. Emaily po odstranění z emailové schránky nijak dále nezálohujeme a jsou odstraněny i z našeho duálního úložiště.
Ivana
Honza
12.9.2021 v 18:30
Dobrý den,
do mého učtu se někdo naboural cca před 2h a smazal mi přihlašovací údaje z koše. Dala by se nějak obnovit smazaná zpráva? Předem děkuji.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Honza
14.9.2021 v 13:32
Dobrý den,
je mi líto, ale pokud emaily byly odstraněny i z koše, pak je nedokážeme nijak obnovit. Emaily po odstranění nijak dále nearchivujeme.
Ivana
Jiří Maláč
22.9.2021 v 16:46
Mám doménu Sazeko.cz, potřebuji platební údaje k uhrazení další platnosti. Email přiložen v příloze. Ing. Maláč
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Jiří Maláč
25.9.2021 v 13:07
relevantní
Dobrý den,
pokud máte doménu zakoupenou u nás, pak všechny informace k prodloužení naleznete na stránce emailprofi.seznam.cz po přihlášení admin účtem. Nápovědy jak prodloužit doménu je ZDE