Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
22.7.2021 v 11:46
relevantní
Dobrý den,
a je adresa odesílatele stejná? Některé společnosti používají více emailových adres.
Protože pře fórum nemáme možnost náhledu ani kontroly schránky, tak v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online v sekci Email
ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové prověří, proč se email doručuje do Doručených. Je ovšem třeba mít příklad zprávy, kterou jste nikam nepřesouval.
Ivana
Josef Dvořáček
25.7.2021 v 9:47
Už více jak půl roku mi chodí emaily od firmy AOL. com. Neustálé nahlašuji jako spam ale nic se neděje a emaily chodí vesele dal. PROBOHA PROČ?
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Josef Dvořáček
25.7.2021 v 13:00
relevantní
Dobrý den,
a co přesně tím myslíte, že je nahlašujete jako spam?
Emaily chodí do doručené nebo následně do spamů? Chodí ze stejné emailové adresy nebo jsou adresy různé?
Nemají emaily dole v patičce možnost odhlásit odběr /unsubscribe?
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
13.12.2021 v 13:16
relevantní
Dobrý den,
pravidla obecně nelze aplikovat na složku SPAM. Je třeba si takové emaily přesunout do doručené pošty a pak na ně pravidla aplikovat lze.
Ivana
Radka Vávrová
7.1.2022 v 19:40
Stejný problém. opravdu by bylo fajn. Kdyby šla nastavit možnost automatického mazání IHNED. Tak to má třeba Centrum.
Kovjanka
11.1.2022 v 10:42
Podobný problém, sexuální nabídky, podvod, všechny maily jsou podle IP z selectel.ru. Bohužel, vždy jiný odesílatel. Chodí až 5x denně, na abuse@seznam.cz už si netroufám zaslat. Když byl v přeposlaném mailu odkaz na nějaké stránky, byl můj mail zablokován. Tak jen vytrvale spamy mažu.
Pavel Randáček
30.1.2022 v 15:33
Dobrý den od nového roku mě chodí plno spamu koncovkou vždy @.ru jak se této havěti mám zbavit je to otravný
Radim Baros
30.1.2022 v 20:46
Stejný problém, ale očividně to SEZNAM nezajímá,můj poslední příspěvek na toto téma byl dokonce smazán.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
3.2.2022 v 12:50
relevantní
Dobrý den,
pokud spam chodí do složky spam k tomu určené, pak je to systémově v pořádku. Pokud se spam dostává do složky doručené, doporučuji ponechat vzorek emailů (cca 10) a poté kontaktovat technickou podporu online v sekci Email
ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové po autorizaci prověří, proč se emaily nedoručují do spamů a jistě situaci předají k nápravě.
Ivana
Pavel Randáček
4.2.2022 v 18:50
Proč tedy není možnost aby ten spam zůstal u vás a nestahoval se mě do telefonu
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Pavel Randáček
7.2.2022 v 11:12
relevantní
Dobrý den,
co přesně tím myslíte nestahoval do telefonu? Pokud máte nějakou aplikaci, kde používáte IMAP, tak se synchronizují všechny složky. Tady skutečně záleží na tom, do jaké složky se ten spamový email dostane?
Ivana
Lida Pollner
reagoval na příspěvek
od Kovjanka
20.2.2022 v 10:06
Přesně to stejně chodí i mě.Kdybych nepodnikala tak jsem už e-mailovou adresu zrušila a založila jinde.Od listopadu jich přišly stovky.I když do spamu ale i tak je to otravné a vidím že seznam nedokáže lidí ochránit.
Antonín Šimůnek
15.3.2022 v 9:55
Dobrý den, smazal jsem si e-mail ze spamu, ale není v koši. Asi se mažou bez koše. Lze je nějak obnovit? Třeba přes vás?
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Antonín Šimůnek
15.3.2022 v 12:24
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Patrně pro Vás ale nebudu mít dobrou zprávu. Emaily ze složky spam jsou smazány na dobro, tak je uvedeno i při mazání na webovém rozhraní. jejich obnova tedy možná není, je mi líto. Emaily po odstranění dále nijak nezálohujeme.
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
2.5.2022 v 13:05
relevantní
Dobrý den,
pokud Vám chodí nějaké takové spamy do složky doručené (a ne spam, která je na spamy určená), tak je můžete jednoduše nareportovat kolegům (zde na fóru se k těmto informacím nedostanou). Stačí je přeposlat na adresu abuse@seznam.cz a kolegové se o to postarají. Rovněž tak pomůžete zlepšit antispamový filtr do budoucna.
Přeji pěkný den,
Ivana
Jiří Skoupý
28.5.2022 v 21:07
Dobrý den, jelikož jsem nenašel žádný email na seznam support, jenom online podporu píšu sem, chtěl bych se zeptat z jakého důvodu mi bylo hozeno do spamu email od jedné společnosti o které vím že vyvíjí hry a kterou jsem měl potvrzenou jako že se nejedná o spam najednou do spamu. Navíc nabídky se jednají o simulátor z druhé světové války tudíž nic co by snad bylo možno považováno jako nežádoucí.
Děkuji Jiří Skoupý
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Jiří Skoupý
30.5.2022 v 11:32
relevantní
Dobrý den,
takové informace bohužel nedokážeme přes fórum prověřit. V tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online
ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Je potřeba mít k dispozici daný email a kolegové prověří, proč byl přesunut do spamů.
Ivana