Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
30.5.2021 v 12:56
relevantní
Dobrý den,
je možné, že nebyl řádně odinstalovaný. Když zkusíte ten samý článek otevřít v anonymním okně v prohlížeči (tedy bez doplňků apod.), tak se obrázky zobrazí v pořádku?
Ivana
Karel Donát
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
11.6.2021 v 18:07
Adblock mám proto aby mě neotravovaly ty Vaše přihlouplý reklamy. Když někdo chce reklamu , tak založte nějaký server na kterém půjdou samé reklamy a lidi kteří bez nich nemohou žít ať si je tlučou do hlavy 24hodin denně. Já si platím za internet a nevím proč mě má otravovat nějaká ubohá reklama . Je známo že kvalitní zboží reklamu nepotřebuje , ale šunt ano.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Karel Donát
12.6.2021 v 14:29
relevantní
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsou všechny (až na výjimky jako placená inzerce nebo zakoupení domény) služby poskytovány zcela zdarma, je třeba z něčeho něčeho služby živit. Reklamy jsou jedním z prvků, díky kterému máme prostředky na to, abychom mohli služby provozovat přizpůsobovat je uživatelům. To, že platíte za internet je sice pravda, ale platíte jen za možnost připojení, nikoliv nikomu za kontent, stránky, provoz apod.
Rozumím, že ne každému vyhovují, nicméně tak to funguje na většině internetu. Kontent bez reklam je ve většině případů placený (a ne zrovna levný).
Tím, že naše služby jsou zdarma, umožňujeme je tak využívat velkému množství uživatelů.
Přeji pěkný den,
Ivana
Pavel Vyšata
7.7.2021 v 17:13
Stejný problém, ale nikdy jsem AD Blok neměl nainstalovaný , obrázek problikne a pak naskočí hláška . Prohlížeč Chrome "Google Chrome je aktuální
Verze 91.0.4472.124 (Oficiální sestavení) (64bitový) "
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Pavel Vyšata
9.7.2021 v 17:09
relevantní
Dobrý den,
to hlášení je zvláštní - je přímo prohlížeče. Doporučuji udělat reset prohlížeče Chrome do továrního nastavení podle nápovědy
ZDE a nebo zkusit jiný prohlížeč.
Ivana
Pavel Doušek
14.7.2021 v 19:41
Myslím, že je to jen podlý tah jak se stát produktem. Žádný adblok jsem nikdy neinstaloval, používám iOS, Safari a nejednou nefunguje zobrazení obrázků ☹️. A jiný prohlížeč prostě používat nehodlám, to si to teda raději nechte a reklamy si strčte do kapsy.
Vladimír Bureš
reagoval na příspěvek
od Karel Donát
6.8.2021 v 22:28
Souhlasím jen je škoda že Adbloc Plus má v prohlížeči tak málo lidí jsem si jistý že by situace byla jiná kdyby blokování reklam využívalo více lidí ale zase na druhou stranu chápu že musí z něčeho žít proto přeji Seznamu hodně spokojených uživatelů já jím ale nebudu V.B
Terezie Slámová
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
1.9.2021 v 8:52
Dobry den, prosim vas, mne se taky nezobrazuji obrazky pod jednotlivymi zpravami na seznamu, jinde to funguje normalne. Mam prohlizec Safari, nekde jsem mela hlasku, ze je zastaraly, ale netusim, jak ho muzu aktualizovat.
Terezie Slámová
1.9.2021 v 9:09
Dobry den, prosim vas, mne se taky nezobrazuji obrazky pod jednotlivymi články na seznamu, jinde to funguje normalne. Mam prohlizec Safari, nekde vyskocila hlaska, ze je zastaraly, ale netusim, jak ho muzu aktualizovat. Operacni system je aktualni, tak nechapu, v cem je problem.
Terezie Slámová
1.9.2021 v 9:24
Pro ilustraci prikladam screen...
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Terezie Slámová
2.9.2021 v 15:39
relevantní
Dobrý den,
screen tu bohužel nevidím, nicméně naše stránky obecně fungují vždy v aktuální verzi prohlížeče, případně v jedné starší. Bohužel není technicky možné udržovat stránky pro všechny starší verze. Pokud tedy zařízení hlásilo starou verzi, bylo yb třeba zjsitit jakou verzi Safari na zařízení máte? Rovněž by bylo dobré vědět jakou verzi operačního systému máte? Zařízení totiž může hlásit že aktuální, i když to tak není (protože vyšší nedokáže stáhnout).
Ivana
Martin Černý
8.1.2022 v 20:36
Ano, také se to mému otci na starším iPadu nezobrazuje korektně, ani mapy.cz nejdou. iPad cca pět? let starý druhá verze, iOS 9.3.5, je to starší software, ale novější podle všeho iPad neumí. Jsou tedy pro tyto starší přístroje seznam stránky s obrázky mrtvé? Děkuji za odpověď. M.Černý , K.Vary
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Martin Černý
13.1.2022 v 12:27
relevantní
Dobrý den,
v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online v sekci Email
ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové s vámi vše projdou, případně si vyžádají nějaké další informace a nechají vše prověřit.
Ivana
Otakar Milink
reagoval na příspěvek
od Martin Černý
24.3.2024 v 11:07
Pro ty, kteří sem po letech zabloudí...
Chybějící obrázky souvisí se změnou kořenového certifikátu, který používá autorita Let's Encrypt.
Jděte na odkaz
https://letsencrypt.org/certs/isrgrootx1.pem
iPad nabídne přidání profilu a nainstalování certifikátu.
Pak by se obrázky měly opět začít zobrazovat.