Dobrý den, pro mne zatím z nepochopitelných důvodů najednou přestalo fungovat přihlášení do emailu, i když heslo bylo ok (při špatném to psalo nesprávné ...), při správném to pořád skončilo na ../return..email.seznam.cz....ucet... ... Nekonečný příběh ...
- pak jsem zkusil ze stránky seznam.cz, a ejhle, od tamtud to šlo pokaždé ...!! - Jak to?? Za případnou odpověď předem děkuji. Zbyněk
nejedná se o přihlášení na mobilu v prohlížeči chrome? Aktuálně evidujeme, že na některých starších verzích chromu se přihlášení takto "zasekne" a tváří se, jako když nemáte povolené cookies. Kolegům jsme situaci nahlásili zda je možné na starších verzích ještě udělat nějaké úpravy.
Ivana
Mailamuj
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
30.10.2019 v 21:50
Dobrý den,
děkuji Vám za odpověď. Po tehdejší akci jsem až včera zkoušel přihlášení, i několikrát a vždy to bylo OK. Vše probíhalo na tabletu, Android 7.0
Z jiného soudku: Nevím jestli na seznam-emailu-nastavení nikdy nebyla? možnost rovnou zkontrolovat datum-čas tzv. "Posledního předchozího přihlášení" ... Až minule náhodně jsem se dočetl, že by to mělo být na "Profil-seznam.cz" ... Je škoda, že to není rovnou v emailu ... při jednom přihlášení ... Ideální by bylo, aby to bylo vidět rovnou na hlavní email-stránce ... (jako na webu ukazatel návštěvnosti, proč s tím takové tajnosti ..?? Za připadnou odpověď předem děkuji.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Mailamuj
6.11.2019 v 10:35
relevantní
Dobrý den,
rozumím, ano informace o aktivním přihlášení (tedy ne historie) nalezente v profilu. Předám to jako námět na zlepšení služeb kolegům, ale nemohu vám zajistit žádnou zpětnou vazbu, je mi líto.
Ivana
Petr Kysel
7.11.2019 v 7:39
Dobry den ,mam stejny problem najednou mi prestalo fungovat prihlasni na meil od jinud nez z vaasi aplikace.i z jineho kompu pouzivajiciho chrome prohlizec.je to d te doby co jsem si stahl vasi aplikaci neda se prihlasit jinak nez tam.smazal bych ji ale nevim jestli to vyresi muj problem a pak se nedostanu do mejlu.samozrejme mam heslo spravne. Dekuji za odpoved .
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Petr Kysel
14.11.2019 v 17:59
relevantní
Dobrý den,
podle popisu to vypadá, že jste si v apliakci anstavil dvoufázové ověření. přihlášení je poté potřeba potvrzovat práv v dané apliakci. Případně, co vám to hlásí, když se přihalšujete tedy někde jinde?
Ivana
aa aa
14.11.2019 v 20:01
Zapoměl jsem heslo do emailu. Jak dále postupovat. Děkuji
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od aa aa
18.11.2019 v 10:43
relevantní
Dobrý den,
rozumím, pokud neznáte platné heslo, doporučím využít formulář ZDE po zadání předmětného emailu se zobrazí možnosti pro obnovu hesla, které byly u účtu nastaveny.