Fórum nápovědy

Seznam

Vynucená změna hesla - Někdo se vám naboural do účtu

Jan Bednář

20.3.2018 v 12:40

Nedali by se někde získat nějaké informace, detailnější, co se stalo? Protože za poslední půl hodinu jsem heslo byl nucen
změnit dvakrát - doteď nikdy.
Díky,
Honza

SF

19.4.2018 v 17:01

relevantní
Domnívám se, že nikoliv, ale kdyby se to opakovalo častěji, doporučil bych kontaktovat helpdesk přes online chat na stránkách nápovědy.

Nettie R

13.8.2018 v 0:47

A co tak třeba tuto neskutečnou drzost zrušit? To je myšlenka, co? Nechápu, který génius v seznamu tuto srac.... vymyslel, ale trapnější způsob, jak z lidí tahat telefonní čísla ho už asi nenapadl, že. Ano, určitě se mi někdo naboural do účtu, který mám asi týden a používám ho pouze z jedné a té samé IP. By mě strašně zajímalo, na základě čeho jste to riziko vyhodnotili. Mimochodem nikde nedávám souhlas k uchováváí mého tel. čísla, takže ten blábol o tom, jak si zapomenuté heslo na něj můžu nechat poslat radši fofrem vymažte, než se o to začne zajímat někdo, kdo to nelegální shromažďování kontaktů bude řešit.

Nettie R

13.8.2018 v 1:02

Mimochodem z toho mailu, o kterém je řeč, rozesílám dotazníky k diplomce. Takže jsem se do něj "nabourala" já sama. Nebyl by dobrý nápad použít aspoň 2 kritéria hodnocení rizika, než začnete někoho obtěžovat se změnou hesla? Profíci, opravdu.
A hlavně nemáte jak poznat, kdo s formulářem pracuje. "Narušitel" si díky vám může změnit heslo tak, že původní majitel se k účtu už nedostane vůbec. Bezpečnosti zdar. :D

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Nettie R

14.8.2018 v 12:06

relevantní
Dobrý den,
podle toho co popisujete, tak se do účtu nikdo nenaboural ale licenční pomdínky porušujete vy sama rozesíláním hromadných zpráv. V takovém případě systém účet zablokuje ze stejného důvodů, protože nerozezná zda podmínky porušuje spambot a nebo vědomě uživatel schránky.
Pro rozesílání hromadných zpráv doporučuji využít nějaký mailingový program nebo si zřídit například vlastní doménu.

Ivana

Kamil P

15.8.2018 v 22:20

Co dělat v případě že nechci dávat tel. číslo. Ten nesmysl že někdo naboural schránku přišel přítelkyněi taky. A co má dělat ten kdo třeba mobil nemá.
Kamil

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Kamil P

16.8.2018 v 8:08

relevantní
V takovém případě kontaktujte prosím technickou podporu online na chatu zde:
https://napoveda.seznam.cz/cz/services/
prověříme důvod blokace a pokusíme se společně najít vhodné řešení.

Ivana

Michal

16.8.2018 v 19:39

Dobry den,
Potrebuji asi poradit...Nemohu se dostat do emailu. Ukazuje mi to ze mam spatne heslo.
Kdyz si zazadam o zaslani noveho tak to samozrejme ukaze me stare tel.cislo ktere uz leta nemam. Jinou moznost overeni mi to neukazuje. Prosim poradte dekuji

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Michal

17.8.2018 v 8:43

relevantní
Dobrý den, rozumím. Zřejmě pro Vás nebudu mít dobrou zprávu. Pokud neznáte aktuálně platné heslo a formulář:
https://login.szn.cz/recover/intro 
vám nabízí pouze neaktuální telefoní číslo, tak obnova hesla nebude možná a jedinou možností jak se do schránky přihlásit zůstává zkoušet různé formy hesla, které jste mohl nastavit. Popřípadě se podívat, zda nejste v nějakém prohlížeči trvale přihlášen, je mi líto.

Ivana

Petr 25262

27.8.2018 v 19:11

Dobry den, znám heslo ke svému druhému účtu ale píše mi to že se mi tam někdo snažil dostat a že si mám změnit heslo ale telefoni číslo tam mám staré které již neexistuje 3 měsíce a nemohu díky tomu splnit ověření a dostat se tak ke svému účtu kvůli ověření. V telefonu jsem byl přihlášen přes app která vyžádala znovu přihlášení tudíž se nedá znovu přihlásit. Takže něco jako stale přihlášení na některém je nesmysl kdyz se to automaticky odhlási s přihlášených zarizeni. Lze ověřit totožnost třeba e mailem od banky kde se udávají osobní informace když známe čas, čas datum e mailu ? Jelikož mi některý obsah e mailu zůstal v telefonu dá se díky tomu ověřit vlastník? I za pomoci správného ale již zablokovaneho hesla ?A telefonním číslem?

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

28.8.2018 v 8:44

Dobrý den,

v tomto případě doporučuji kontaktovat technickou podporu online zde :
https://napoveda.seznam.cz/cz/services/

Prověříme důvod blokace účtu a jistě nalezneme řešení této situace.

Ivana

Twinpax

28.8.2018 v 18:49

Dobrý den, mám podobný problém, jako ostatní. Chcete po mě zadat telefon pro ověření a strašíte, že se mi někdo naboural do účtu. Já ale žádný telefon nemám. Jak se mám dostat do svého mailu? Potřebuji nutně vyřešit nějakou poštu, kterou jsem dnes slíbil odeslat. Jen díky seznam.cz teď budu vypadat jako nespolehlivý kretén.

Blana 7

29.8.2018 v 12:39

(Petr25262) Problém vyřešen na podpoře děkuji... Kde mi řekli důvod zablokování uvolnili ověření s podmínkou že si hned zmenim heslo a aktualizuji telefon jinak mě zas zablokujou samozřejmě heslo jsem znal jinak by mi nepomohli

Kateřina M

4.12.2018 v 20:31

Dobrý den, ráda bych se dozvěděla bližší informace o tom, proč jsem byla donucena ověřit heslo telefonním číslem, i když dosud to bylo možné provést pomocí kontrolní emailové adresy. Domnívám se, že toto je cílená akce seznamu, jelikož se mi opakovaně v poslední době objevoval návrh na zadání telefonního čísla, který jsem ignorovala. A tato vynucená změna hesla v podstatě člověka donutí telefonní číslo zadat. Pokud to takto není, prosím o bližší informace k udávanému nabourání do emailu. Děkuji.

Klega Pavel

4.12.2018 v 22:10

Dobrý den, stejný problém a vynucování si osobních údajů a čísel mobilů je možná i trestné - zjistím se svým právníkem. Rozhodně to není etické a zavažuji odchod od seznamu.

petrklic 1492

5.12.2018 v 7:13

Pracovníky ze SEZNAM.CZ asi ještě nikdo neinformoval o GDPR. Dnes jsem se chtěl přihlásit na svůj účet, vyskočila na mě hláška (naboural se mi někdo do účtu ablablabla), a já NECHCI POSKYTOVAT SVOJE TELEFONNÍ ČÍSLO. SEZNAM.CZ SE DOPOUŠTÍ TRESTNÉHO ČINU, a možná by je už měl někdo o této skutečnosti informovat. Popravdě ani nechci vědět, jaká banda diletantů tam má tohle na starosti (vzhledem i k jejich předchozím perličkám, například komunikace s jejich technickou podporou atd).

Šárka Jirchářová

5.12.2018 v 8:32

Včera se mi stalo to samé. Byla jsem informovaná, že se mi někdo pokusil nabourat účet, takže jsem musela změnit heslo a e-mail zabezpečit telefonním číslem a druhou e-mailovou adresou. Původně jsem si myslela, že je to pravda, protože se mi někdo už delší dobu pokouší nabourat účet na Instagramu. Bylo tedy logické, že se někdo snaží dostat i k e-mailu. Teď ale vidím, že to tak asi nebude...

Pavel Piskáček

5.12.2018 v 19:33

Dobrý den,
dnes mi vyskočilo toto upozornění:
"Někdo se k tomuto účtu přihlásil z cizí země. Pokud to nejste vy, změňte si prosím heslo."
Toto je naprosto nedostačující a neprofesionální informace. S takovou se jděte bodnout.
Dnes jsem byl na území České republiky ve firmě, která má mateřské servery právě v jistém zahraničí a skutečně jsem se tam ke svému účtu přihlásil.
Tedy, abych poznal, jestli jsem to byl já nebo někdo jiný, chtělo by to napsat z jakého zahraničí a alespoň přibližně v kolik hodin se ten někdo k mému účtu přihlásil.
Jinak je mi ta informace úplně naprd.

Zdar PP

Jinak doufám, že tuto diskusi dokážu znovu najít, abych si mohl odpověď přečíst :- )
Ale třeba je posíláte i e-mailem.

Vosounek 2

6.12.2018 v 19:20

Jsem naprosto konsternován přístupem Seznamu! Nechci nemám zájem a nemám potřebu vám sdělovat svoje číslo telefonu. A když chci večer celou věc vyřešit tak jste jen do 18:00 takže nejen že nesmím na svůj e-mail ale mám si vzít zítra volno abych s vaším supportem probral že NECHCI sdělit váší firmě telefon … no potěš koště kdeže to jsme ??

Kuba Pszczolka

7.12.2018 v 6:32

připojuji se ke stížnostem na špatnou službu seznamu - vynucování si tel. kontaktů a nesmyslného tech. řešení. Tím senzam dosahuje jenom toho, že lidé odcházejí, popř. berou email seznam.cz jako neseriózní, použitelný pouze na spam. Vitat gmail!

Jan Loffelmann

7.12.2018 v 18:59

Mám týž "problém" to že někdo může zneužít mailový účet k přesměrování je problém hlavně Seznamu. Nikdy jsem k tomu souhlas nedal ani to (SMTP relay) nikde nepovolil Moje heslo bylo jedinečné! 11 znaků,.velká malá písmena číslice. Nemám přístup ICMP ani POP3 povolen. Přesto jsem musel zadat svoje tel. číslo, abych se do mailu dostal. PC je čisté. Zítra nebo v pondělí budu dle návodu požadovat vymazat své tel. číslo.

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    Vynucená změna hesla - Někdo se vám naboural do účtu

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)