Také souhlasím s názorem, že se snaží neomaleně tahat osobní údaje, psal jsem stížnost ohladně opakovaného vyskakování okna se souhlasem s GDPR při přihlašování do mailové schránky. Já ten souhlas dát nechci, ale opakovaně se o to snaží a ani tlačítko jiné, než udělení souhlasu na tom vyskakovacím okně není. To je na stížnot k ÚOOÚ.
Tomáš Tomáš
13.12.2018 v 21:49
Dobrý den ,nemohu se přihlásit do mého mailu a vynucujete si telefonní číslo .Dám pokyn ,mému právnímu zástupci o prozkoumání věci ,zda nedochází k protiprávnímu jednání.
S pozdravem Tomáš .
Edgar Allan Poe Interlude
16.12.2018 v 17:58
Dobrý den, mám problém s emailem který je pro mne důležitý. Email je zablokován a vyžaduje změnu hesla. S tim bych problém neměl, ale telefonní číslo na které mi má přijít kód už nepoužívám. Byl bych rád kdyby mi mohl někdo s podpory s tímto pomoci. Chodí mi tam faktury a díky vašemu stupidnimu systému ochrany se že mne stane dlužník?
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Edgar Allan Poe Interlude
20.12.2018 v 15:25
relevantní
Dobrý den,
v případě bloakce emailu Vám skutečně nejsme schopni pomoci přes fórum. Je třeba kontaktovat technickou podporu online zde:
https://napoveda.seznam.cz/cz/services/
nebo na čísle 234 694 430 a volba 2.
Prověříme důvod blokace a pokud to půjde, jistě nalezneme řešení vzniklé situace.
Ivana
Veronikanguyenova 1
20.1.2019 v 22:28
Prosím o radu
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Veronikanguyenova 1
21.1.2019 v 17:38
relevantní
Dobrý den,
rozumím, pokud neznáte platné heslo, doporučím využít formulář zde:
https://login.szn.cz/recover/intro
po zadání předmětného emailu se zobrazí možnosti pro obnovu hesla, které byly u účtu nastaveny.
Pokud se vám zobrazuje hlášení "K této adrese není dostupný žádný způsob obnovy hesla." tak to znamená, že u účtu nebyla nastavena žádná možnost obnovy hesla, je mi líto.
Ivana
Fiala Fiala
27.1.2019 v 18:21
mam u vas vytvoreny druhy učet a když se chci prihlasit nejde to když dam zmenit heslo piše to tento učet neexistuje co mam delat ( tento učet existuje jsem s nim zaregistrovany na mnoha jinych sitich )
Petr Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Fiala Fiala
28.1.2019 v 7:20
relevantní
Dobrý den,
doporučuji otestovat přihlášení i v jiném z prohlížečů. Při přetrvávajícím poblému, prosím kontaktovat naši technickou podporu na odkazu níže. Děkuji
https://napoveda.seznam.cz/cz/services/
Petr
Ivana Barčakova
reagoval na příspěvek
od SF
12.2.2019 v 17:24
Mám problém z emailem a přihlášením do něj je možná tel.komunikace ???při použití pomocí formuláře sou otázky které nedokážu zodpoved z důvodu nezapamatovatelnych odpovědi z ohledem na čas. běh.dekuji
Ivana Barčakova
reagoval na příspěvek
od Petr Helpdesk
12.2.2019 v 17:27
Tuto možnost sem využil ale hned při první otázce sem se nemohl rozpomenout na odpověď z důvodu založení e-mailu v dávné době
Petr Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Ivana Barčakova
13.2.2019 v 7:04
relevantní
Dobrý den,
v takovém případě doporučuji na daném formuláři, pokusit se dopsat co nejvíce alternativních informací. Po vyplnění první stránky formuláře (je nutné alespoň něco zadat do odpovědi), se Vám zobrazí druhá stránka s alternativníma informacema. Děkuji
Petr
Vážení,
ač se mi jednání Seznamu v mnohém taky nelíbí uvědomte si následující: emailová schránka není vaše, neplatíte za ni. Je poskytovatele. Nechává nás zdarma pást, aby nás pak oholil na informacích :-).
Lukybuky 33
17.7.2019 v 21:08
Dobry den,
na emailove adrese midzca@seznam.cz se mi pri vyplneni spravneho hesla objevuje formular, podezreleho pokusu o vstup do meho emailu - predpokladam ze to budu ja sam, protoze se pripojiju z Kanady, kde nyni ziji. Problem je ten, ze tento formular je spojen s nastavenim noveho a to je spojeno s overenim pres telefon kde telefon uz je zruseny, bohuzel mam na tento email navedeny paypal ucet coz znamena ze se ted nedostanu ani na jedno. Prosim o pomoc, Dolezal Lukas
Dusan Jezorek
20.7.2019 v 21:05
"Někdo se přihlásil na Váš účet z Rakouska" (Povolit) / (Změnit heslo)
Nešlo by u této funkce ne-hlásit IP adresy rakouských železnic?
Pokaždé když jedu vlakem Brno-Praha (který jezdí z Vídně a tudíž jej spolu-provozují rakouské dráhy a tudíž je tam připojení přes rakouskou IP),
tak pak musím vždy potvrzovat na svých účtech, že je vše v pořádku.
Vlak Praha-Brno využívá spousta lidí/studentů, to musí všichni asi také neustále potvrzovat.
Petr Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Dusan Jezorek
23.7.2019 v 11:29
relevantní
Dobrý den,
bohužel nastavení jenž popisujete, naše webové prostředí neumožňuje. Děkuji
Petr
Martin Sysel
14.10.2019 v 15:25
Dobrý den. Měl jsem heslo do emailové schránky na ....@email.cz Byl jsem nucen si jej změnit. Vše proběhlo v pohodě, do účtu se dostanu...
Když jsem si chtěl dát zpět to původní, bylo mi řečeno, že heslo jsem již použil a musím zadat jiné. Chci se zeptat, Za jak dlouho nebo po kolika změnách si mohu dát své původní heslo?
Petr Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Martin Sysel
14.10.2019 v 17:23
relevantní
Dobrý den,
bohužel taková možnost není. Z bezpečnostních důvodů musí být nové heslo vždy naprosto odlišné jakémukoliv již použitému. Děkuji
Petr
XXXPETERSXXX
13.5.2020 v 21:43
pěkně děkuji za dvoufázové ověření. Moje telefonní číslo k ověřovací sms již neexistuje a ted se nedostanu do emailu kde mám důležité kontakty a další práci . Fakt paráda. Mohu doporučit aby jste si toto ověření nikdy neaktivovali neb jakmile příjdete o telefonní číslo je konec. Pěkně vám tedy děkuji.
Petr Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od XXXPETERSXXX
14.5.2020 v 9:08
relevantní
Dobrý den,
dvoufázové ověření je prováděno přes aplikaci Seznam.cz - tel. číslo je pouze vyjímečnou alternativou v případě chyby aplikace či zařízení. Změna tel. čísla lze provést jednoduše v nastavení profilu daného účtu. Dále taky vždy doporučujeme mít nastaveno min. 2 ověřovací zařízení. při tomto správném nastavení nevznikne jakýkoliv problém ani při krádeži mobilního zařízení. Děkuji
Petr