Fórum nápovědy

Seznam

Vynucená změna hesla - Někdo se vám naboural do účtu

Jan Bednář

20.3.2018 v 12:40

Nedali by se někde získat nějaké informace, detailnější, co se stalo? Protože za poslední půl hodinu jsem heslo byl nucen
změnit dvakrát - doteď nikdy.
Díky,
Honza

F S

9.12.2018 v 11:22

Také souhlasím s názorem, že se snaží neomaleně tahat osobní údaje, psal jsem stížnost ohladně opakovaného vyskakování okna se souhlasem s GDPR při přihlašování do mailové schránky. Já ten souhlas dát nechci, ale opakovaně se o to snaží a ani tlačítko jiné, než udělení souhlasu na tom vyskakovacím okně není. To je na stížnot k ÚOOÚ.

Tomáš Tomáš

13.12.2018 v 21:49

Dobrý den ,nemohu se přihlásit do mého mailu a vynucujete si telefonní číslo .Dám pokyn ,mému právnímu zástupci o prozkoumání věci ,zda nedochází k protiprávnímu jednání.

S pozdravem Tomáš .

Edgar Allan Poe Interlude

16.12.2018 v 17:58

Dobrý den, mám problém s emailem který je pro mne důležitý. Email je zablokován a vyžaduje změnu hesla. S tim bych problém neměl, ale telefonní číslo na které mi má přijít kód už nepoužívám. Byl bych rád kdyby mi mohl někdo s podpory s tímto pomoci. Chodí mi tam faktury a díky vašemu stupidnimu systému ochrany se že mne stane dlužník?

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Edgar Allan Poe Interlude

20.12.2018 v 15:25

relevantní
Dobrý den,

v případě bloakce emailu Vám skutečně nejsme schopni pomoci přes fórum. Je třeba kontaktovat technickou podporu online zde:
https://napoveda.seznam.cz/cz/services/
nebo na čísle 234 694 430 a volba 2.
Prověříme důvod blokace a pokud to půjde, jistě nalezneme řešení vzniklé situace.

Ivana

Veronikanguyenova 1

20.1.2019 v 22:28

Prosím o radu

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Veronikanguyenova 1

21.1.2019 v 17:38

relevantní
Dobrý den,

rozumím, pokud neznáte platné heslo, doporučím využít formulář zde:
https://login.szn.cz/recover/intro
po zadání předmětného emailu se zobrazí možnosti pro obnovu hesla, které byly u účtu nastaveny.
Pokud se vám zobrazuje hlášení "K této adrese není dostupný žádný způsob obnovy hesla." tak to znamená, že u účtu nebyla nastavena žádná možnost obnovy hesla, je mi líto.

Ivana

Fiala Fiala

27.1.2019 v 18:21

mam u vas vytvoreny druhy učet a když se chci prihlasit nejde to když dam zmenit heslo piše to tento učet neexistuje co mam delat ( tento učet existuje jsem s nim zaregistrovany na mnoha jinych sitich )

Petr Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Fiala Fiala

28.1.2019 v 7:20

relevantní
Dobrý den,

doporučuji otestovat přihlášení i v jiném z prohlížečů. Při přetrvávajícím poblému, prosím kontaktovat naši technickou podporu na odkazu níže. Děkuji

https://napoveda.seznam.cz/cz/services/ 


Petr

Ivana Barčakova reagoval na příspěvek od SF

12.2.2019 v 17:24

Mám problém z emailem a přihlášením do něj je možná tel.komunikace ???při použití pomocí formuláře sou otázky které nedokážu zodpoved z důvodu nezapamatovatelnych odpovědi z ohledem na čas. běh.dekuji

Ivana Barčakova reagoval na příspěvek od Petr Helpdesk

12.2.2019 v 17:27

Tuto možnost sem využil ale hned při první otázce sem se nemohl rozpomenout na odpověď z důvodu založení e-mailu v dávné době

Petr Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Ivana Barčakova

13.2.2019 v 7:04

relevantní
Dobrý den,

v takovém případě doporučuji na daném formuláři, pokusit se dopsat co nejvíce alternativních informací. Po vyplnění první stránky formuláře (je nutné alespoň něco zadat do odpovědi), se Vám zobrazí druhá stránka s alternativníma informacema. Děkuji

Petr

Meacken

6.3.2019 v 23:34

Vážení,

ač se mi jednání Seznamu v mnohém taky nelíbí uvědomte si následující: emailová schránka není vaše, neplatíte za ni. Je poskytovatele. Nechává nás zdarma pást, aby nás pak oholil na informacích :-).

Lukybuky 33

17.7.2019 v 21:08

Dobry den,

na emailove adrese midzca@seznam.cz se mi pri vyplneni spravneho hesla objevuje formular, podezreleho pokusu o vstup do meho emailu - predpokladam ze to budu ja sam, protoze se pripojiju z Kanady, kde nyni ziji. Problem je ten, ze tento formular je spojen s nastavenim noveho a to je spojeno s overenim pres telefon kde telefon uz je zruseny, bohuzel mam na tento email navedeny paypal ucet coz znamena ze se ted nedostanu ani na jedno. Prosim o pomoc, Dolezal Lukas

Dusan Jezorek

20.7.2019 v 21:05

"Někdo se přihlásil na Váš účet z Rakouska" (Povolit) / (Změnit heslo)

Nešlo by u této funkce ne-hlásit IP adresy rakouských železnic?

Pokaždé když jedu vlakem Brno-Praha (který jezdí z Vídně a tudíž jej spolu-provozují rakouské dráhy a tudíž je tam připojení přes rakouskou IP),

tak pak musím vždy potvrzovat na svých účtech, že je vše v pořádku.

Vlak Praha-Brno využívá spousta lidí/studentů, to musí všichni asi také neustále potvrzovat.

Petr Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Dusan Jezorek

23.7.2019 v 11:29

relevantní
Dobrý den,

bohužel nastavení jenž popisujete, naše webové prostředí neumožňuje. Děkuji

Petr

Martin Sysel

14.10.2019 v 15:25

Dobrý den. Měl jsem heslo do emailové schránky na ....@email.cz Byl jsem nucen si jej změnit. Vše proběhlo v pohodě, do účtu se dostanu...
Když jsem si chtěl dát zpět to původní, bylo mi řečeno, že heslo jsem již použil a musím zadat jiné. Chci se zeptat, Za jak dlouho nebo po kolika změnách si mohu dát své původní heslo?

Petr Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Martin Sysel

14.10.2019 v 17:23

relevantní
Dobrý den,

bohužel taková možnost není. Z bezpečnostních důvodů musí být nové heslo vždy naprosto odlišné jakémukoliv již použitému. Děkuji

Petr

XXXPETERSXXX

13.5.2020 v 21:43

pěkně děkuji za dvoufázové ověření. Moje telefonní číslo k ověřovací sms již neexistuje a ted se nedostanu do emailu kde mám důležité kontakty a další práci . Fakt paráda. Mohu doporučit aby jste si toto ověření nikdy neaktivovali neb jakmile příjdete o telefonní číslo je konec. Pěkně vám tedy děkuji.

Petr Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od XXXPETERSXXX

14.5.2020 v 9:08

relevantní
Dobrý den,

dvoufázové ověření je prováděno přes aplikaci Seznam.cz - tel. číslo je pouze vyjímečnou alternativou v případě chyby aplikace či zařízení. Změna tel. čísla lze provést jednoduše v nastavení profilu daného účtu. Dále taky vždy doporučujeme mít nastaveno min. 2 ověřovací zařízení. při tomto správném nastavení nevznikne jakýkoliv problém ani při krádeži mobilního zařízení. Děkuji

Petr

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    Vynucená změna hesla - Někdo se vám naboural do účtu

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)