Fórum nápovědy

Seznam

Nemůžu se přihlásit

Tomassana

9.7.2019 v 9:04

Mám jeden velký problém, nemůžu se přihlásit do emailu protože tam mám dvoufázové ověření,a tel číslo už taky nemám, a na tom emailu mám dost důležité věci,tak sem se chtěl zeptat jestly by mi seznam mohl změnit telefonní číslo nebo odstranit dvoufázové ověření. (:

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

11.7.2019 v 16:46

relevantní
Dobrý den,

pokud se jedná o dvoufázové ověření (tedy potvrzování přihlášení v aplikaci), pak pro Vás nemám dobrou zprávu. Zrušit jej lze pouze v nastavení účtu buď s danou aplikací a nebo ověřeným číslem. Zároveň změnit ověřené číslo lze jen s platným heslem po přihlášení (a tedy potvrzení přihlášení) do nastavení účtu.

Ivana

Dominik Gajda reagoval na příspěvek od Ivana 2 Helpdesk

11.7.2019 v 22:03

Dobrý den, já jsem si zapomněl heslo od svého emailů. A nemůžu si to poslat na jiný protože si nepamatuji vůbec nic, jako kontrolní otázku jsem si dal jméno první lásky a to je jediné co si z toho účtu pamatuji. Prosím moc o pomoc na ten email mám založený facebook a další sociální síte. Rok narození jsem pro registraci si také nepamatuji z důvodu toho že jsem byl malý, a myslel jsem si že mě to nepustí dál když nebudu mít více než 18. Takže bych moc prosil o pomoc.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Dominik Gajda

12.7.2019 v 9:44

relevantní
Dobrý den,

pokud neznáte platné heslo, doporučím využít formulář ZDE po zadání předmětného emailu se zobrazí možnosti pro obnovu hesla, které byly u účtu nastaveny.
V případě kontrolní otázky ve formuláři musí být buď správně odpověď na otázku a rok narození, nebo jeden z těchto údajů + vzhled schránky a alespoň 6 emailových adres kam jste psal. Jiná možnost nastavena nebyla, tedy neexistuje, je mi líto.

Ivana

Mexikán El Paso reagoval na příspěvek od Ivana 2 Helpdesk

17.7.2019 v 13:41

Děláte si srandu!!!!!!!!mě jste tím vaším dvoufázovým ověřením znemožnili v mém mobilu přístup do mého účtu na seznamu,cz !!! a tam se točím neustále dokola!!!!!!

Mexikán El Paso

17.7.2019 v 13:45

To se vám opravdu povedlo to dvoufázové ověření !!!!To jste si vymysleli kvůli špiclování?

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Mexikán El Paso

18.7.2019 v 15:17

relevantní
Dobrý den,

dvoufázové ověření je zcela dobrovolná věc a je pouze na uživateli, zda si jej nastaví. Aktuálně nemáme a ani jsme neměli hlášeny žádné výpadky služeb a nyní jsem to otestovala a funguje v pořádku.
Co přesně Vám tedy nefunguje?

Ivana

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    Nemůžu se přihlásit

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)