Jak je mozne,ze se sami odstranili veskere dorucene e-maily samovolne ze schranky? Nijak jsem je neoznacoval k mazani a ani v kosi jsem je nenasel a to jsem tam mel dost dulezite veci,ktere bych potreboval zpet. Je tu nejaka rada ci pomoc?
pokud zmizela data ze složky Doručené, důvody mohou být dva. Buďto si je omylem smazal sám uživatel, nebo bylo do schránky přistoupeno poštovním programem (nebo mobilním telefonem) s chybným nastavením a to nezapnutou volbou "Ponechávat kopie zpráv na serveru". Pokud takové programy nepoužíváte, zřejmě někdo zná Vaše heslo a do schránky vstoupil takto chybně nastaveným programem. V tom případě doporučujeme heslo změnit. Obnova smazaných zpráv již ovšem není možná.
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
23.11.2018 v 17:57
relevantní
Dobrý den,
toto nastavení je pouze v poštovním programu, který emaily stahuje a maže. Pokud není v apliakci tato možno, doporučuji ji nastavit na IMAP místo POP3. Popřípadě změnu hesla - tím dojde k odpojední všech aplikací.
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Miroslav Konopáč
27.11.2018 v 12:57
relevantní
Dobrý den,
pokud jsou emaily v telefonu a na webovém rozhraní schránky ne, pak máte špatně nastavenou aolikaci v telefonu a ta po stažení zpráv emaily na seznamu přesune do koše popřípadě smaže. Doporučuji si upravit nastavení aplikace v telefonu.
Ivana
Petr Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Radek Wagner
21.2.2019 v 9:35
relevantní
Dobrý den,
pokud zprávy nejsou v žádné ze složek, tak došlo k jejich smazání. Pokud vylučujete jakýkoliv možný zásah z Vaší strany, včetně nějakého Vašeho email klienta, tak doporučuji okamžitou a úplnou změnu hesla. Ovšem smazané zprávy nejsou archivovány, není tedy možné je bohužel obnovit. děkuji
Petr
Petr Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Michal Hruška
24.2.2019 v 10:50
relevantní
Dobrý den,
smazané zprávy na naší straně nikdy nebyly archivovány. Ano, jak popisujete nabízíme zřízení email služby, nyní již i email profi (email s vlastní doménou), a ano naše schránky jsou datově neomezené. V případě kdy dojde ke smazání zpráv (nikoliv ze strany Vašeho email klienta či Vaší osoby), doporučuji okamžitou a úplnou změnu hesla spojenou s prověřením Vašeho zařízení a sítě. Děkuji
Petr
Petr Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Petra Žampová
14.5.2019 v 8:36
relevantní
Dobrý den,
nejedná se samozřejmě o běžnou situaci. Ke smazání zpráv nedochází samovolně, ke smazání může dojít pouze na základě úmylsného/neúmylsného smazání přímo, či na základě nastavení email klienta (např. Outlook,..) s POP3 příchozím serverem (ten zprávy stahuje do sebe a na webovém prostředí maže). K oboum možnostem je však nutné znát platné heslo či mít minimálně přístup k zařízení s trvalým přihlášením. Pokud tedy vylučujete tyto možnosti z Vaší strany, doporučuji na stránce ucet.seznam.cz (nastavení účtu) plošné odhlášení schránky a úplnou změnu hesla. Děkuji
Petr
Petr Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Stepan Bouda
30.4.2020 v 15:54
relevantní
Dobrý den,
zde již záleží na nastavení příchozího serveru na dané email klientovi v daném zařízení. Tedy na nastavení jenž provedl sám uživatel účtu. Bohužel smazané zprávy není možné jakkoliv obnovit. Děkuji