Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
17.9.2018 v 15:03
relevantní
Dobrý den,
pokud se někdo přihlásil ke schránce a změnil údaje, tak pouze v případě že znal platné heslo. Schránky jako takové jsou chráněny proti nabourání.
Účty jsou vedeny zcela anonymě a jediná forma obnovy hesla je tak, která je u účtu nastavena a zobrazuje se na odkazu zde :
https://login.szn.cz/recover/intro
žádná jiná forma ověření není možná, je mi líto.
Ivana
Romansupertramp
11.11.2018 v 3:02
Mám stejný problém. Před několika dny mi byl email odcizen a nyní se k němu nemohu dostat zpět. Heslo společně s kontrolními otázkami je změněno a není tedy možnost jak se k němu dostat zpět. Zdá se tedy, že vaše zabezpěčení není tak úplně bezpečné. Pokud skutečně není žádná jiná možnost, jsem službami Seznamu velice zklamán.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Romansupertramp
12.11.2018 v 14:34
relevantní
Dobrý den,
mohu Vás ujistit, že kontrolní otázky nelze více než 3 roky změnit (tuto volbu již v nastavení nikde nemáme). Tedy pokud máte pro obnovu hesla nastavenou otázku, bude to zřejěm ta, kterou jste vybral při registraci.
Ve formuláři poté musí být buď správně odpověď na otázku a rok narození, nebo jeden z těchto údajů + vzhled schránky a alespoň 6 emailových adres kam jste psal. Jiná možnost nastavena nebyla, tedy neexistuje, je mi líto.
Ivana
Bartusekf 1
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
14.1.2019 v 19:36
Dobrý den,
Mám podobný problém, při přihlášení do mého druhého emailu - bartusekf@seznam.cz mi to napsalo, že se mi nekdo naboural do emailu a mám si změnit heslo pomocí zaslaní potvrzovacího kodu na mé tel číslo, které je tam zadané, jenom že již nějakou dobu mám nové tel číslo a jiné možosti tam nejsou.
Prosím o radu a děkuji za odpověď.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Bartusekf 1
15.1.2019 v 13:21
relevantní
Dobrý den,
tento problém je určitě řešitelný. Nejdná o to, že byste neznal heslo, ale o blokaci účtu. Kontaktujte prosím technickou podporu online zde:
https://napoveda.seznam.cz/cz/services/
abychom prověřili důvod blokace a jistě nalezneme řešení situace.
Ivana
Dobry den byl mi ukradnut ucet .. a zaroven mi zmenil heslo , co mam delat ? :-)
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Pan M
21.1.2019 v 14:57
relevantní
Dobrý den,
pokud neznáte platné heslo, doporučím využít formulář zde:
https://login.szn.cz/recover/intro
po zadání předmětného emailu se zobrazí možnosti pro obnovu hesla, které byly u účtu nastaveny.
Ivana
MINECRAFOOT
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
26.1.2019 v 16:37
Můžete mi tedy pěkně prosím vysvětlit, co mám dělat v případě, když účet je skoro desetíletí starý, a celý proces závísí na jedné otázce, na kterou už prostě nevím odpověď? Kdybych tam zandával telefoní číslo, tak už stejně není platné a mám takový pocit, že tenhlecten účet je s tím "odnětým" nějak spřižen, ale to nevypadá, jako by to mohle nějak pomoct?
Samozřejmě, nic proti nikomu v technické podpoře, ale dost mě zaujímá jak zastaralá každá česká část internetu může být. Google třeba používá možnost vyplnění minulého uvedeného hesla, či by také fungovala možnost projetí několika otázek s někým... kde není pitomej algoritmus. Ale ne, holt pokud neznáte odpověd na otázku, kterou jste před lety zodpověděli jako fracek, co lepší neví, tak smůla, tato společnost s číslem ne-algoritmických zaměstanců nemá v síle vám pomoct.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od MINECRAFOOT
28.1.2019 v 9:35
relevantní
Dobrý den,
v případě kontrolní otázky ve formuláři musí být buď správně odpověď na otázku a rok narození, nebo jeden z těchto údajů + vzhled schránky a alespoň 6 emailových adres kam jste psal. Tedy je to nastaveno tak, aby i v případě zapomenutí kontrolní otázky bylo možné účet obnovit.
Ivana
Milanknedla 01
2.2.2019 v 16:15
Dobrý den, dneska mi ukradl někdo email, když jsem byl v práci, když otevřu ten Váš odkaz, tak je tam na výběr odeslat na číslo a nebo na nějaký druhý email, jelikož to všechno už změníl, tak mám dělat co? Dá se to nějak vrátit? Mám tam paypal účet a další celkem důležité věci, dekuji za ochotu
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Milanknedla 01
4.2.2019 v 14:49
relevantní
Dobrý den,
rozumím, ale zřejmě pro Vás nebudu mít dobrou zprávu. Pokud neznáte aktuálně platné heslo a formulář:
https://login.szn.cz/recover/intro
vám nabízí pouze neaktuální údaje, tak obnova hesla nebude možná a jedinou možností jak se do schránky přihlásit zůstává zkoušet různé formy hesla u přihlášení nebo se podívat, zda nejste v nějakém prohlížeči trvale přihlášen (a rychle nastavit pravidlo na přeposílání), je mi líto.
Účty jsou zcela anonymní, tedy nemáme jinou možnost obnovit hesla než tu, u účtu nastavenou uživatelem s platným heslem.
Ivana
Milanknedla 01
5.2.2019 v 23:24
Ale i tak to nechapu, mel jsem tam sve cislo a ten druhy email, ale nedoslo mi zadne potvrzeni o nejake zmene bud cisla nebo toho emailu, hlava mi to nebere, jak to ten dotycny dokazal.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Milanknedla 01
6.2.2019 v 14:19
relevantní
Dobrý den,
pro změnu čísla nebo emailu stačí mít platné heslo. Zde se neposílá o změně údajů žádná informace na ověřené údaje.
Ivana
Opravyzabreh
12.2.2019 v 8:12
Dobrý den, používám e-mail seznam k přihlášení na cryptoburzu, již podruhé mi cryptoburza napsala, že z mého e-mailu na seznamu mi někdo změnil heslo na cryptoburze (resetem hesla zaslaným na seznam), změnil jsem heslo na seznamu a stalo se opět to samé, někdo čte hesla přímo při změně na seznamu!! Dokazovat cryptoburze svou totožnost je dost časově náročné. Chytrý telefon nepoužívám a sms ověřování seznam nemá k dispozici.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Opravyzabreh
12.2.2019 v 14:52
relevantní
Dobrý den,
doporučuji si tedy prověřit zařízení antivirem, zkontorlovat nastavení a pravidla zda nemáte přeposílání někam jinam a popřípadě tedy pořídit dvoufázové ověřování přes aplikaci
https://napoveda.seznam.cz/cz/login/dvoufazove-overeni/
Ivana
Honza Rezek 1
19.2.2019 v 17:46
Dobrý den,
Prosím Vás, moc potřebuji pomoct.Někdo mi ukradl emailovou adresu s názvem honza.rezek2@seznam.cz.Nemůžu se přihlásit, ani obnovit heslo.Mám tam cenné údaje.Doufám, že mi účet vrátíte.
Děkuji za přečtení
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Honza Rezek 1
19.2.2019 v 17:53
relevantní
Dobrý den,
je mi líto, ale u adresy honza.rezek2@seznam.cz nebyla nastavena žádná možnost obnovy hesla ani při registraci ani dodatečně, tedy heslo není možné obnovit. Doporučuji se podívat, zda nejste v nějakém prohlížeči trvale přihlášen a případně z něj heslo získat.
Ivana
Dobrý den, dceři dnes někdo zmenil heslo na email, tudiz se na nej nemuze dostat a zmenil ji i ucet na instagramu. Co ma nyni delat? Svoje heslo nikomu neříká... a koukam, ze je to docela casty problem na seznamu...
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Aalca S
11.3.2019 v 14:43
relevantní
Dobrý den,
změnit heslo lze pouze s platným heslem a nebo pomcí znalosti (nebo přístupu) k ověřovacím údajům. vysledovat údaje je možné například ze zařízení, kde se přihlašujete, přes síť (veřejné wifi) a nebo z jiných stránek, pokud používá stejné údaje i jinde. Pokud neznáte platné heslo, doporučím využít formulář zde:
https://login.szn.cz/recover/intro
po zadání předmětného emailu se zobrazí možnosti pro obnovu hesla, které byly u účtu nastaveny.
Ivana
Ivetaniki 1
20.3.2019 v 20:55
Dobry den dneska sem zjistila ze mi nekdo ukradl email nemuzu se tam dostat a kdyz ho chci zmenit tak mi to presmerovava na prihlaseni pres sms ale ja mam nove cislo. Ja si ho tam nestacila zmenit tak ted nevim jak se mam dostat na svuj email dekuji za pomoc