Fórum nápovědy

Seznam

iOS aplikace problém

Robert Knobloch

9.2.2022 v 1:48

Aplikace na iOS opakovaně blbne jako dřív stále načítá emaili nebo ukončuje otevřený email

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

10.2.2022 v 14:12

relevantní
Dobrý den,

v tomto případě bude třeba ideálně přes aplikaci zaslat zpětnou vazbu vývojářům. Odešle se tak i technická specifikace zařízení, aby mohli případně vše nasimulovat. Přes fórum toto nijak prověřit nedokážeme, je mi líto.

Ivana

Robert Knobloch reagoval na příspěvek od Ivana 2 Helpdesk

17.3.2022 v 22:19

To je hezké ale já vám něco pošlu přes zpětnou vazbu a už se mi nedostane žádná odpověď

Martin Helpdesk • Moderátor

18.3.2022 v 12:22

Rozumíme. Hlášených požadavků k prověření (a nemusí jít vždy nutně o skutečné chyby) je však poměrně značné množství a kolegové nemají možnosti reagovat konkrétně na každý případ. Předání upozornění takto "bokem" než přímo přes systémem hlášení v aplikaci nedoručí hlášení do systému, kde se tato zpracovávají, a k rychlosti prověření a případného zanesení opravy skutečně zjištěné chyby to bohužel nepřispěje.

Veronika Šromová

20.6.2022 v 21:04

Dobrý den, jak je možné ze mám přihlášení z .Mac OS . Když mám jen iPhone 11 jinde nepoužívám e-mail. Je možné ze je nabourany ? Jak to zjistím

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Veronika Šromová

22.6.2022 v 12:27

relevantní
Dobrý den,

v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online v sekci Email ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové to s Vámi po platné autorizaci projdou. Pokud není možné, že byste se přihlásila na nějakém jiném zařízení, tak doporučuji změnu hesla a odhlásit všechna aktivní zařízení.

Ivana

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    iOS aplikace problém

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)