Fórum nápovědy

Seznam

Odchozí emaily se nedoručí

Jan Štembera

1.1. v 9:14

Dobrý den,

když pošlu přes webové rozhraní(z klienta na smtp seznamu to nedělá) email z @seznam.cz na @azet.sk, tak přijde místo doručení chybová hláška:

Recipient address rejected: Invalid HELO/EHLO; Cannot resolve 'mxh2.seznam.cz', no such domain554 5.7.1 For assistance, contact your administrator or see http://onas.azet.sk/kontakty Please provide the following information in your problem report: Time: (Jan 01 09:03:36), Client: (77.75.76.212), Server: (smtp3.azet.sk).

Můžete si to prosím opravit?

Děkuji JŠ


EDIT: Zkoušel jsem to i z jiné seznam schránky, kterou jsem nedávno vytvořil a tam email (přes mxl2.seznam.cz) v pořádku na @azet.sk dorazil.
relevantní

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

4.1. v 10:18

relevantní
Dobrý den,

dle chybového hlášení to píše, že se máte obrátit na azet.sk
Podle toho "not Resolve" server příjemce neodpovídá a tak nemůže projít předání emailů. Bude nejlepší když se tedy na Azetu podívají do logů, proč se to nedaří.
Samozřejmě se můžete obrátit i na kolegy online ze Seznamu ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny.

Ivana

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Jan Štembera

9.1. v 11:43

relevantní
Dobrý den,

kolegům jsem informaci předala, bohužel zatím nemám zpětnou vazbu. Nicméně o tom vědí a jistě situaci napraví.

Ivana

Jan Štembera

18.1. v 18:35

relevantní
Poddoména má již nastavenu ip adresu/záznam A:
mxh2.seznam.cz. 300 IN A 77.75.76.212
takže můžeme uzavřít.

Díky, Ivano.

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    Odchozí emaily se nedoručí

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)