Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
30.12.2021 v 15:08
relevantní
Dobrý den,
nyní Vám zcela nerozumím o jakém návodu to píšete? Můžete svůj dotaz nějak více rozvést?
Fórum slouží k řešení technických potíží. Pokud Vám tedy není nějaká nápověda na našich stránkách jasná, pokusím se Vám pomoci.
Ivana
Josef Byron
31.12.2021 v 16:37
To je nějaký silvestrovský fór.Návodu také nerozumím a nevím kde hledat formulář na odsouhlasení nějaké zbytečné smlouvy.
Jana Hamplová
3.1.2022 v 11:33
Nechápu , dělám přesně podle návodu a smluvní podmínky nenaskakují
Gustav Nowak
reagoval na příspěvek
od Ivana 2 Helpdesk
3.1.2022 v 15:22
Dobrý den, jedná se o návod postupu k potvrzení nových smluvních podmínek. Nikde se mi po přihlášení do emailu neobjeví okno, kde se tyto
podmínky mají odsouhlasit. Ani přes opakované odhlašování a přihlašování do emailu.
Gustav
Zdenkasna
3.1.2022 v 16:51
Souhlasím s Vámi, toto není návod, ale změť naprosto nesrozumitelných rádoby instrukcí. Co měl autor za známku z češtiny? Jak mám rozumět "sdělení": "Pokud jste již dříve byli na některé ze službě přihlášeni svým uživatelským účtem a dosud jste neprovedli jeho zapomenutí, zobrazí se vám nabídka s možností přihlášení ke dříve použitému účtu nebo k jinému uživatelskému účtu."???? Může mi někdo ze Seznamu jasně a srozumitelně napsat krok za krokem, jak mám postupovat? Tohle není návod, ale naprosto chaotická změť slov připomínající hodně nepovedený výplod nekvalitního překladače.
Alena Stehlíková
3.1.2022 v 18:06
Dobrý den, nepochopila jsem. Asi nerozumím psanému textu.
Smluvní podmínky vidím, ale kde je mám odsouhlasit?
Proč tam není jednoduše k zakliknutí Souhlasím nebo Nesouhlasím???
Proč se mám někde odhlašovat a někam znovu přihlašovat?
Hlava mi to nepobrala, to je určitě vtip, tohle není žádný návod.
Stanislav Bittengl
3.1.2022 v 19:41
Dobrý den, jedná se o návod postupu k potvrzení nových smluvních podmínek. Nikde se mi po přihlášení do emailu neobjeví okno, kde se tyto
podmínky mají odsouhlasit. Ani přes opakované odhlašování a přihlašování do emailu.
Helena Šmídová
3.1.2022 v 21:59
Přidávám se. Chvíli jsem luštila, zda nejde o spam, protože přes odkaz a nápovědu řešení se nelze dostat vůbec nikam. Odhlášení, neodhlášení. Takže kvůli nemožnosti dostat se k vašim smluvním podmínkám po 15. 1. mi zrušíte přístup do systému, nebo jak?
Světlana Hospasková
3.1.2022 v 22:33
Také nevím, kde mám nové podmínky odsouhlasit.
Lat Jiri
4.1.2022 v 10:58
absolutně nesrozumitelné a neproveditelné,polepšete se
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
4.1.2022 v 12:07
relevantní
Dobrý den,
děkuji za vysvětlení. Pokud se Vám podmínky nezobrazují, tak to na 99,99% znamená, že jste je již v minulosti potvrdili. Pokud se skutečně odhlašujete a nemáte trvalé přihlášení nebo jen nezavíráte prohlížeč, pak by vše mělo být v pořádku. Pokud si chcete být 100% jisti (bohužel přes fórum to ověřit nedokážeme), tak v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online
ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové po autorizaci prověří, zda je máte potvrzené.
Ivana
Vladimír Bílek
10.1.2022 v 10:28
relevantní
Lze vyvolat na https://login.szn.cz/licence
Dana Tichá
28.1.2022 v 13:12
Nenaskakuje mi dotaz na odsouhlasení podmínek. Jak se k nim dostat?
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Dana Tichá
30.1.2022 v 15:49
relevantní
Dobrý den,
Ověřit, zda máte podmínky potvrzené, můžete po přihlášení do emailu na webovém rozhraní na adrese
https://ucet.seznam.cz/.
Ivana
Knapko Ja
13.3.2022 v 20:01
Dobrý den. V diskuzi mi byl nestandardně zablokován účet. Důvod zcela neadekvátní mému dotazu. Založila jsem si nový účet, byl ihned zablokován. Následně třetí a byl znovu zablokován bez uvedení jakéhokoliv důvodu či příspěvku do diskuze. V obou případech. Ptám se tedy na postup, jak mohu otevřít aktivní email s možností diskutovat, či jakým způsobem se věc dá řešit.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Knapko Ja
15.3.2022 v 14:38
relevantní
Dobrý den,
pokud se jedná o tento účet, domnívám se, že je to na základě jména a příjmení. Předpokládám, že "Knapko Ja" v OP nemáte. Pokud ano, doporučuji vyfotit OP a tím ověřit identitu (je to uvedeno i v nápovědě) a následně kontaktovat kolegy na adrese diskuze@firma.seznam.cz
Rovněž doporučuji se na ban na diskusích zeptat na zmíněné adrese. Administrátoři fóra nemají na službu diskuse a její uživatele žádný náhled v systému, je mi líto.
Ivana
Zdeněk Mudra
31.3.2022 v 19:42
26.2.2022 zablokován účet na 1 měsíc. Důvod blokace mimo téma, dobře. Proč mám tedy účet blokován do 28.4.2022 . Možná někdo neumí počítat a 1 měsíc jsou 2 měsíce.
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
reagoval na příspěvek
od Zdeněk Mudra
3.4.2022 v 14:22
relevantní
Dobrý den,
je mi líto, ale nemám zde náhled do administrace diskusí. V tomto případě doporučuji kontaktovat kolegy z diskusí na adrese diskuze@firma.seznam.cz
Ivana