Fórum nápovědy

Seznam

váš návod je nepochopitelný

Petrus Piscator

29.12. v 19:02

Co je to za nesmysl? Chcete mít námi podepsaný souhlas s vaší cenzurou??! Navíc váš tzv. návod je nepochopitelný!

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

30.12. v 15:08

relevantní
Dobrý den,

nyní Vám zcela nerozumím o jakém návodu to píšete? Můžete svůj dotaz nějak více rozvést?
Fórum slouží k řešení technických potíží. Pokud Vám tedy není nějaká nápověda na našich stránkách jasná, pokusím se Vám pomoci.

Ivana

Josef Byron

31.12. v 16:37

To je nějaký silvestrovský fór.Návodu také nerozumím a nevím kde hledat formulář na odsouhlasení nějaké zbytečné smlouvy.

Jana Hamplová

3.1. v 11:33

Nechápu , dělám přesně podle návodu a smluvní podmínky nenaskakují

Gustav Nowak reagoval na příspěvek od Ivana 2 Helpdesk

3.1. v 15:22

Dobrý den, jedná se o návod postupu k potvrzení nových smluvních podmínek. Nikde se mi po přihlášení do emailu neobjeví okno, kde se tyto
podmínky mají odsouhlasit. Ani přes opakované odhlašování a přihlašování do emailu.
Gustav

Zdenkasna

3.1. v 16:51

Souhlasím s Vámi, toto není návod, ale změť naprosto nesrozumitelných rádoby instrukcí. Co měl autor za známku z češtiny? Jak mám rozumět "sdělení": "Pokud jste již dříve byli na některé ze službě přihlášeni svým uživatelským účtem a dosud jste neprovedli jeho zapomenutí, zobrazí se vám nabídka s možností přihlášení ke dříve použitému účtu nebo k jinému uživatelskému účtu."???? Může mi někdo ze Seznamu jasně a srozumitelně napsat krok za krokem, jak mám postupovat? Tohle není návod, ale naprosto chaotická změť slov připomínající hodně nepovedený výplod nekvalitního překladače.

Alena Stehlíková

3.1. v 18:06

Dobrý den, nepochopila jsem. Asi nerozumím psanému textu.
Smluvní podmínky vidím, ale kde je mám odsouhlasit?
Proč tam není jednoduše k zakliknutí Souhlasím nebo Nesouhlasím???
Proč se mám někde odhlašovat a někam znovu přihlašovat?

Hlava mi to nepobrala, to je určitě vtip, tohle není žádný návod.

Stanislav Bittengl

3.1. v 19:41

Dobrý den, jedná se o návod postupu k potvrzení nových smluvních podmínek. Nikde se mi po přihlášení do emailu neobjeví okno, kde se tyto
podmínky mají odsouhlasit. Ani přes opakované odhlašování a přihlašování do emailu.

Helena Šmídová

3.1. v 21:59

Přidávám se. Chvíli jsem luštila, zda nejde o spam, protože přes odkaz a nápovědu řešení se nelze dostat vůbec nikam. Odhlášení, neodhlášení. Takže kvůli nemožnosti dostat se k vašim smluvním podmínkám po 15. 1. mi zrušíte přístup do systému, nebo jak?

Světlana Hospasková

3.1. v 22:33

Také nevím, kde mám nové podmínky odsouhlasit.

Lat Jiri

4.1. v 10:58

absolutně nesrozumitelné a neproveditelné,polepšete se

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

4.1. v 12:07

relevantní
Dobrý den,

děkuji za vysvětlení. Pokud se Vám podmínky nezobrazují, tak to na 99,99% znamená, že jste je již v minulosti potvrdili. Pokud se skutečně odhlašujete a nemáte trvalé přihlášení nebo jen nezavíráte prohlížeč, pak by vše mělo být v pořádku. Pokud si chcete být 100% jisti (bohužel přes fórum to ověřit nedokážeme), tak v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové po autorizaci prověří, zda je máte potvrzené.

Ivana

Vladimír Bílek

10.1. v 10:28

relevantní
Lze vyvolat na https://login.szn.cz/licence

Dana Tichá

28.1. v 13:12

Nenaskakuje mi dotaz na odsouhlasení podmínek. Jak se k nim dostat?

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Dana Tichá

30.1. v 15:49

relevantní
Dobrý den,

Ověřit, zda máte podmínky potvrzené, můžete po přihlášení do emailu na webovém rozhraní na adrese https://ucet.seznam.cz/.

Ivana

Knapko Ja

13.3. v 20:01

Dobrý den. V diskuzi mi byl nestandardně zablokován účet. Důvod zcela neadekvátní mému dotazu. Založila jsem si nový účet, byl ihned zablokován. Následně třetí a byl znovu zablokován bez uvedení jakéhokoliv důvodu či příspěvku do diskuze. V obou případech. Ptám se tedy na postup, jak mohu otevřít aktivní email s možností diskutovat, či jakým způsobem se věc dá řešit.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Knapko Ja

15.3. v 14:38

relevantní
Dobrý den,

pokud se jedná o tento účet, domnívám se, že je to na základě jména a příjmení. Předpokládám, že "Knapko Ja" v OP nemáte. Pokud ano, doporučuji vyfotit OP a tím ověřit identitu (je to uvedeno i v nápovědě) a následně kontaktovat kolegy na adrese diskuze@firma.seznam.cz
Rovněž doporučuji se na ban na diskusích zeptat na zmíněné adrese. Administrátoři fóra nemají na službu diskuse a její uživatele žádný náhled v systému, je mi líto.

Ivana

Zdeněk Mudra

31.3. v 19:42

26.2.2022 zablokován účet na 1 měsíc. Důvod blokace mimo téma, dobře. Proč mám tedy účet blokován do 28.4.2022 . Možná někdo neumí počítat a 1 měsíc jsou 2 měsíce.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Zdeněk Mudra

3.4. v 14:22

relevantní
Dobrý den,

je mi líto, ale nemám zde náhled do administrace diskusí. V tomto případě doporučuji kontaktovat kolegy z diskusí na adrese diskuze@firma.seznam.cz

Ivana

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    váš návod je nepochopitelný

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)