Fórum nápovědy

Seznam

Odsouhlasení smluvních podmínek

Libor Patroch

18.12.2021 v 19:25

Obdržel jsem od seznam.cz informaci o nových smluvních podmínkách s tím, že musím odsouhlasit tyto podmínky po přihlášení na kterékoliv službě.Seznamu. Přihlašuji se přes web ke své schránce, ale nemohu najít odkaz na toto odsouhlasení.
relevantní

petra hovězáková

19.12.2021 v 22:27

relevantní
Dobrý večer pane Libore,
měla jsem stejný problém, zkusila jsem se odhlásit a přihlásit přímo na Seznamu a oznámení o odsouhlasení mi naskočilo automatiky. Jinak odkaz přímo na podmínky zde: https://napoveda.seznam.cz/cz/smluvni-podminky/podminky-registrace/
Zkuste :)

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

22.12.2021 v 20:28

relevantní
Dobrý den,

pokud se Vám informace o potvrzení podmínek nezobrazuje, zkuste se odhlásit a přihlásit ke kterékoliv naší službě. Pokud se ani poté nezobrazila, je možné, že jste podmínky již potvrdili (vyskočili o něco dříve, než dorazil email od nás, ani nám se občas šotek nevyhne). Pokud chcete potvrdit informaci, zda máte podmínky potvrzené, tak v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové po autorizaci prověří, zda je máte potvrzené.

Ivana

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Jana Jamajka

27.12.2021 v 10:56

relevantní
Dobrý den,

rozumím. Je možné, že již tam potvrzení podmínek v minulosti proběhlo. Pokud se Vám informace o potvrzení podmínek nezobrazuje, zkuste se odhlásit a přihlásit ke kterékoliv naší službě. Pokud se ani poté nezobrazí, tak v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové po autorizaci prověří, zda je máte potvrzené.

Ivana

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od olga vavrova

30.12.2021 v 11:49

relevantní
Dobrý den Olgo,

rozumím Vám, ale bohužel to přes fórum nedokážeme nijak prověřit. Je možné, že již tam potvrzení podmínek v minulosti proběhlo. Pokud se Vám informace o potvrzení podmínek nezobrazuje, zkuste se odhlásit a přihlásit ke kterékoliv naší službě (případně i v jiném prohlížeči). Pokud se ani poté nezobrazí, tak v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové po autorizaci prověří, zda je máte potvrzené.

Ivana

Vendys 1947

5.1.2022 v 12:48

relevantní
Tak jsem se konečně dověděl, v čem je problém.

Ono stačí otevřít mailové okno a vpravo nahoře kliknout na mail uživatele. Potom zvolit možnost odhlášení. Po odhlášení se objeví Souhlas s novými podmínkami. Opětovným přihlášením dojde k odsouhlasení těch nových podmínek.

Takže ještě jednou.

Kliknout na mail uživatele a zvolit možnost odhlášení.
Po odhlášení se objeví zpráva Souhlas s novými podmínkami.
Po opětovném přihlášení je to odsouhlasené.

Nač to dělat jednoduše, když to jde složitě.

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Lukáš Kubáč

7.1.2022 v 14:31

relevantní
Dobrý den Lukáši,

rozumím Vám a velmi děkuji za námět na zlepšení služeb. Kolegové z technické podpory toto nijak upravit nemohou, ale předám to na patřičné oddělení jako námět na zlepšení.
Nemohu Vám však zajistit, že že takové změny budou nasazeny. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

Ivana

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    Odsouhlasení smluvních podmínek

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)