a co přesně Vám to hlásí, když se na diskuse přihlašujete?
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Josef Šteiniger
9.9.2021 v 11:57
relevantní
Dobrý den,
ano, to je možné. Ne všechny články mají diskusi případně tam diskuse může být jen pár dní a poté je odstraněna (článek pak již diskusi nemá). Pokud je to tedy nějaký starší článek, tak tam nebude. Například tento článek je z dnešního dne ZDE a tam vstup do diskuse v pořádku vidíte dole?
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
12.9.2021 v 13:06
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Ve všech případech se jedná o mobilní telefony prosím? Případně, potřebovala bych od Vás vědět značku, verzi operačního systému a prohlížeč (ideálně i verzi). Je možné, že se jedná o nějakou starší verzi, kde to z nějakého důvodu nefunguje. Předala bych to však kolegům k prověření. Další co můžete zkusit je, zapnout na zařízení nějaký jiný prohlížeč a podívat se na diskuse? Máte zapnuté cookies v prohlížeči a vypnutý adblock?
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátor
16.9.2021 v 11:04
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Abychom to mohli prověřit, potřebujeme od Vás více informací (ideálně také screenshoty). Ve všech případech se jedná o mobilní telefony prosím? Případně, potřebovala bych od Vás vědět značku, verzi operačního systému a prohlížeč (ideálně i verzi). Je možné, že se jedná o nějakou starší verzi, kde to z nějakého důvodu nefunguje. Předala bych to však kolegům k prověření. Další co můžete zkusit je, zapnout na zařízení nějaký jiný prohlížeč a podívat se na diskuse? Máte zapnuté cookies v prohlížeči a vypnutý adblock?
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Jiřina Bolková
14.10.2021 v 12:34
relevantní
Dobrý den,
obávám se, že blokace mohla být způsobena tím, že nemáte uvedené v emailu celé příjemní. Zkuste jej nejprve upravit v nastavení schránky a poté kontaktovat kolegy na adrese diskuze@firma.seznam.cz
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od olga miškovská
21.11.2021 v 11:24
relevantní
Dobrý den,
obávám se, že blokace mohla být způsobena tím, že nemáte uvedené v emailu celé jméno a příjmení ale pouze "olga" jako se zobrazuje zde. Zkuste jej nejprve upravit v nastavení schránky a poté kontaktovat kolegy na adrese diskuze@firma.seznam.cz
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Jana Machová
15.3.2022 v 12:46
relevantní
Dobrý den,
podle popisu to vypadá na potíže s cookies případně cache v prohlížeči. Doporučuji v nápovědě ZDE najít prohlížeč, který používáte, a poté postupovat podle přiřazené nápovědy. Rovněž doporučuji ověřit dle nápovědy ZDE zda máte povolené cookies.
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Radomír Durda
10.4.2022 v 11:33
relevantní
Dobrý den,
rozumím. Mohlo by se jednat o potíže s cookies ale také s účtem. V tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové to po autorizaci k účtu s Vámi zkusí nasimulovat a případně předají k opravě.
Ivana
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Petr Poncza
13.4.2022 v 15:09
relevantní
Dobrý den,
a co přesně Vám to v práci hlásí, když chcete odpovědět? Podle popisu to ale opravdu vypadá na potíže v prohlížeči. Doporučuji projít tuto nápovědu od kolegů z diskuze ZDE