Fórum nápovědy

Seznam

SPAM

Z Schwager

22.7. 2021 v 07:30

e-mail který přesunu do složky spam nebo který nahlásím, není blokován a nadále mi chodí do složky doručené. Viz emaily od Okay.cz. Prosím o řešení, děkuji

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor

22.7. 2021 v 11:46

relevantní
Dobrý den,

a je adresa odesílatele stejná? Některé společnosti používají více emailových adres.
Protože pře fórum nemáme možnost náhledu ani kontroly schránky, tak v tomto případě se prosím obraťte na technickou podporu online v sekci Email ZDE v pracovní době 8:00 - 16:30 hod v pracovní dny. Kolegové prověří, proč se email doručuje do Doručených. Je ovšem třeba mít příklad zprávy, kterou jste nikam nepřesouval.

Ivana

Josef Dvořáček

25.7. 2021 v 09:47

Už více jak půl roku mi chodí emaily od firmy AOL. com. Neustálé nahlašuji jako spam ale nic se neděje a emaily chodí vesele dal. PROBOHA PROČ?

Ivana 2 Helpdesk • Moderátor reagoval na příspěvek od Josef Dvořáček

25.7. 2021 v 13:00

relevantní
Dobrý den,

a co přesně tím myslíte, že je nahlašujete jako spam?
Emaily chodí do doručené nebo následně do spamů? Chodí ze stejné emailové adresy nebo jsou adresy různé?
Nemají emaily dole v patičce možnost odhlásit odběr /unsubscribe?

Ivana

Nový dotaz

Přiložené přílohy

    Zbývá 12MB (z 12MB)

    SPAM

    Přiložené přílohy

      Zbývá 12MB (z 12MB)