obecně se emaily mohou smazat dvěma způsoby. Buď ručně (tedy s platným heslem a nebo s přístupem k zařízení, kde je email přihlášen) a nebo s chybně nastaveným poštovním programem. Zde by ale emaily byly pravděpodobně ještě v koši případně v daném programu. Pokud můžete tuto variantu vyloučit, doporučuji změnu hesla. Obecně nedoporučujeme s nikým sdílet přihlašovací údaje, protože účty jsou zcela anonymní a IP adresy přihlášení neevidujeme. Nedokážeme tedy zjistit kdo emaily smazal a ani je nijak obnovit. Po odstranění ze schránky jsou emaily smazány i z našeho úložiště, je mi líto.
Ivana
Lucie Jílková
13.6.2021 v 15:45
Mám stejný problém, zmizely nám všechny emaily starší 2 let. Emaily jsme nemazaly, zmizely komplet všechny. Prosím o radu, jak je získat zpět. Děkuji Jílková
Ivana 2 Helpdesk
• Moderátorreagoval na příspěvek
od Lucie Jílková
14.6.2021 v 11:42
relevantní
Dobrý den,
jak je zmíněno výše, emaily mohou zmizet dvěma způsoby. Přes chybně nastavený poštovní program (případně čistě přes smazání v programu) a nebo ruční smazání. Obojí však vyžaduje platné heslo a nebo přístup k zařízení, kde je účet přihlášen. Pokud tedy nikdo z Vás emaily nesmazal (i třeba omylem), pak je smazal někdo jiný s platným heslem. V takovém případě doporučuji změnu hesla a kontrolu zařízení antivirem. Nicméně pokud emaily nejsou ve schránce v žádné ze složek, tak z naší strany nelze emaily nijak obnovit. Emaily po odstranění z účtu nijak dále nezálohujeme, je mi líto.